Kva kan kyrkja lære av skulen? Å lære å lære Meiningsfull læring.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kilde: Yes!! Gruppe: Julie Veronica Frank Gruppe: Veruska Øystein DL Anita Gruppe: Espen Geir Irmelin Gruppe: Ann-Magritt Øystein LK Susana.
Advertisements

Læring i organisasjoner - hva er en organisasjon
Å ta i bruk teknologi for kunnskapsbygging på organisasjonsnivå
Gardermoen 14.januar 2014 Leif Gunnar Engedal
Øystein, Susana og Anita
Perspektiver-skråblikk! Research Educational Network Frode Søreide Erik Sørhaug.
KOMPETENTE MEDARBEIDERE NØKKELEN TIL SUKSESS
En Utradisjonell Forretnings Modell En fantastisk mulighet for den ”lille mann i gata” til å sikre seg en meget god økonomi og unngå tidsklemma!
Den lærende skolen- en forutsetning for skoleutvikling
Pedagogisk utviklingsarbeid
1. Metatema: Analyse av skolen som organisasjonen
Ulike pedagogiske retninger
Å bruke praksisfortelling En måte å lære på
Entreprenørskap i lærarutdanningen
Lederen som coach Jeg kan ikke lære noen noe,
Forankring av arbeid med LP- modellen Opplæringslovens betsemmelser og faglige begrunnelser for lederoppgaver og –ansvar Gardermoen juni 2012 Svein.
Velkomen til kurskveldar for støtte- og fritidskontaktar !
Grunner for å innføre skjønnlitteraturen i undervisningsprosessen.
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Senter for atferdsforskningwww.uis.no/saf Evaluering Hva er det som bidrar til at skoler lykkes med systematisk arbeid i skolen og som skaper endring.
LP-modellen fra et rektorperspektiv
Anne-Marie Ytrebø og Guri Kyte 2015©
Velkommen til et nytt skoleår!
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
-om tilknytning og relasjonskompetanse
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Personlighet Meg Holdning Interesser Selvbilde Frustrasjon Konflikter
Rammeplan for barnehagen. Nytt på nytt eller noko heilt anna? Loen mars 2006.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Av Kari, May Linn, Silje og Hanne
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Velkommen til praksismøte for ABLU Torsdag 19.mars 2015
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
PPU1, uke Eli Kari Høihilder
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Konferanse om kunnskapsløftet og ny rammeplan for barnehagen Loen, 23.og 24. mars 2006 Tverrfagleg drøfting.
Marianne Hiltunen 2006 Læringsstilar Korleis lærer me? Korleis lærer me? Kven skal plukke Eplet for oss? Kven skal plukke Eplet for oss? - Gjer me som.
Estetisk kompetanse og skapende virksomhet
Hva er ledelse? Intro org ledelse 2009.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Ny rammeplan for barnehagen. Konsekvensar for KRL-faget i førskulelærarutdanninga.
Pedagogisk dokumentasjon i en lærende barnehage
Hvem er jeg? 1.
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
Mitt oppdrag Kva for utfordringar, i ny rammeplan for barnehagen, vil praksisfeltet trekkja fram som særs viktige for førskuleutdanninga Perspektiv ein.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Loen-konferanse mars 2006 Tema: Kunnskapsløftet Pedagogikkseksjonen ved HVO Fokus: Didaktisk kompetanse Eldrid Digernes, Stine Ekornes og Kari Anne.
Prinsipper for arbeid i lærergruppene Levanger 20. – 21. april 2006 Torunn Tinnesand lp-modellen læringsmiljø og pedagogisk analyse.
SAMARBEID KRISTIANSUND ÅLESUND MOLDE. Målsetting for samarbeid Bli betre saman enn kvar for seg Tydelege, aksepterte mål Korsiktige/ langsiktige strategiar.
Personalutvalet i Bø kommune Mandag 26. april 2010.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Foto: Bjørn Erik Olsen Medarbeiderplattform. Lederplattform og medarbeiderplattform Verdigrunnlaget i Nordland fylkeskommune –Åpenhet, tillit og lojalitet.
Pedagogiske smakebiter 6. sept Sitat: According to most studies, people`s number one fear is public speaking. Number two is death. Death i number.
Å stimulere til læring. Læring Læring er en aktiv prosess der mennesker gjennom trening og erfaring lærer seg nye ferdigheter i samspill med andre.
Velkommen til foreldremøte i Holvik barnehage i Grendahuset i Vågsvåg høsten 2015.
Workshop: Kjenneteikn ved god eigenvurdering Oppgåver a) Kva er suksesskriterier for eigenvurdering? (for elevar) b) Kva metodar vil kunne føre til god.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Eigenvurdering og sjølvregulering
Meiningsfull læring skjer gjennom:
Kva no. Læringsmål og kriterium er på plass
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Eigenvurdering og sjølvregulering
Identitet og livstolking
”Gode og trygge lærarar”
Skolebasert kompetanseutvikling Klasseledelse
Ledelse av læringsprosessen
Framlegg til struktur for tverrfagleg arbeid - Modell i bruk i Sogndal - «…å få ting til å henge saman…»
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Utskrift av presentasjonen:

Kva kan kyrkja lære av skulen? Å lære å lære Meiningsfull læring

Fokus og motivasjon Oppdraget og målgruppe •Trusopplæring •Barnet og ungdomen •Teologi, pedagogikk, utviklingspsykologi •Motivasjon,- den indre drivkrafta hos målgruppa og hos staben

Læringsomgrepet •Endring av atferd på grunnlag av erfaring •Både prosess og resultat •Sosial samanheng •Kunnskap •Ferdighet •Holdning •”Å bygge kompetanse”

Planlegging av læring Didaktisk relasjonsmodell •Gruppeføresetnader •Mål •Rammefaktorar •Arbeidsmåtar •Innhold •Vurdering

Pedagogisk refleksjon ”Erfaring er ikke det som hender en mann, det er hva en mann gjør med det som hender ham,” Th Huxley ”Not only learning by doing, but also by thinking of what you are doing,” John Dewey •Kolbs modell •Erfaringslæring •Dobbelkretslæring

Ein lærande organisasjon/ ei lærande kyrkje Kjenneteikn •Personleg meistring •Mentale modellar •Felles visjon •Gruppelæring •Systemtenking

Å skape eit læringsmiljø for dei vaksne •Uformell læring/ planlagt læring •Anerkjenning av den enkelte sin kompetanse, medverknad og involvering •Samarbeid, åpenhet og tillit, verdsetjing av mangfaldet, støtte •Arbeidsmiljø og kommunikasjon •Struktur, tid til refleksjon

Mi eiga læring •”Begynnelsen til visdom er å kunne tie stille” Goethe •Eg lærer noko kvar dag i møte med menneske, dersom eg tek meg tid til å vere stille •Å separere det som skjer rundt meg frå det som skjer i meg •Metalæring, refleksjon over refleksjonen •Coaching

Først blank Så lærer du litt Og du syntes du kan mye Så lærer du mer og forstår at du kan lite Så lærer du noe nytt og bruker det lille du forstår at du kan til å lære bedre Læring er å forstå Livslang læring er å forstå mer