Møre og Romsdal fylkeskommune – vinnar av arbeidsmiljøprisen 2016

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Utvikling.org Trondheim Organisasjonsutvikling for din bedrift
Advertisements

STRATEGIKART SKOLE Kunnskap og glede, Mykje er stedet!
Forutsetninger – barrierer - strategier VIRKNINGSFULLE TJENESTER - om å bygge opp og utvikle en virkningsfull tjeneste.
Hvem er vi? Hva skal Bydel Grünerløkka være?
Overordnet målsetting
Teambygging og fasilitering
«Sammen om Kvalitet» Informasjon om kvalitet, kvalitetssystem og avvikssystem Kurs tillitsvalgte Utdanningsforbundet 23.mai 2013 Kjell Meen, kvalitetssjef.
Avspark - mai KULTURETATEN Ny Hr-hverdag.
Grunnkurs Arbeidsmiljø Våren 2014
Kompetansesatsing For ansatte i barnehagen 2013
Kvifor kompetansekartlegging? Iver Kåre Mjelve Maria Ryan Tanem
Digitalt forbedrings- og avvikssystem i Møre og Romsdal fylkeskommune
HMS i de lokale og regionale energibedriftene Hvordan ivaretar bedriftene helse, miljø og sikkerhet? KS Bedriftenes Møteplass 2011, 17.februar.
Endring og omstilling.
Omstilling til nye arbeidssituasjoner Seniorrådgiver Kari Thoresen, Statskonsult, IT-avdelingen KORG-dagene mai 2001.
Endringsprosess som har ført til arbeidsglede
. Hovedmål: ILN skal søke, og selv bidra til å utvikle, medarbeidere som kombinerer kompetanse, engasjement, selvstendighet og ansvarsbevissthet.
"God bagasje på livets reise."
Tilpasset opplæring i en inkluderende skole.
Magritt Lundestad, høgskolelektor, pedagogikk, FLU,
Om du ønsker, kan du sette inn navn, tittel på foredraget, o.l. her. Erfaringer med SAP Seminar Åse Berg Studie- og forskningsseksjonen SVT-fakultetet.
Hovedkontormodell og HMS
Vedtatt mai Arbeidsgiverpolitisk plattform - AGP.
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Kvalitet i møtet med brukeren Hvordan lykkes med kvalitetsforbedring?
LP-modellen fra et rektorperspektiv
Planlegge og prioritere tiltak
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
Status på oppfølgingsarbeidet i forbindelse med tilsynsrapporten og varsel om pålegg fra Arbeidstilsynet, ”Arbeid for helse” per
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Kriterier for skolen som lærende organisasjon
1 Ansatt i Arendal kommune -hva betyr det?. 2 Bystyret er sjefen Flertallsvedtak i bystyret er pr.definisjon riktig  Mangelfull sakstillrettelegging.
Definisjoner ARBEIDSGIVERPOLITIKK er verdier, holdninger og handlinger kommunen som arbeidsgiver praktiserer og står for i forhold til de ansatte. Arbeidsgiverpolitikken.
Roller og spilleregler. Du skal representere innbyggerne Du har en styringsrolle Du har en folkevalgt lederrolle Du har en arbeidsgiverrolle Du er en.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Kvalitetskultur ”Litt bedre i dag enn i går” Kvalitetsstrategi for Helse Midt-Norge
Foto: Bjørn Erik Olsen Medarbeiderplattform. Lederplattform og medarbeiderplattform Verdigrunnlaget i Nordland fylkeskommune –Åpenhet, tillit og lojalitet.
Inkluderende arbeidsliv som integrert del av arbeidsgiverpolitikken Prosess, plan og oppfølging IA-rådet i Oppland
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Kvalitetskommuner Hva er unikt? Trepartssamarbeid Aktiv medarbeiderdeltagelse Fokus på kvalitet i omsorgssektoren og oppvekstsektoren.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Oppfølging av kompetansestrategi… Bruk av resultatledelse i arbeidet med Kompetanse for Mangfold Tiller 9. og 10. februar 2016.
Foto: Bjørn Erik Olsen Bruk av medarbeider- plattform i en avdeling.
Håndbok for psykososialt arbeidsmiljø / årlig kartlegging i Vest-Agder fylkeskommune Oslo,
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
Kapittel 12 Endring og omstilling
Organisatoriske barrierer i Statoil
Hvordan lese rapportene
«Rop-tilsynet» i Haugesund kommune
Skolebasert kompetanseutvikling
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
Kvalitetsarbeid i Haldens kommunale barnehager betyr ALLE MED!
Per Olav Sørås Regionsamling 21.oktober 2010
Arbeidsverkstad 2 om omstillingsavtale
Ein tydeleg medspelar
HMS-grunnopplæring 2017 – modul 2; rammer og system
Konsept for AGP - Verkstad
Velkommen til leiarsamling
HMS-modul 2 Onsdag
Læring på ungdomstrinnet
Skolebasert kompetanseutvikling Klasseledelse
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Skolebasert kompetanseutvikling
Administrativ organisering i Sunnfjord kommune
Et psykososialt- og organisatorisk arbeidsmiljø
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Handling i hverdagen der barna er
Utskrift av presentasjonen:

Møre og Romsdal fylkeskommune – vinnar av arbeidsmiljøprisen 2016

Grunnlaget for prisen organisasjonsutvikling forankra i ein omforeint arbeidsgivarpolitikk (AGP) «frå oss og dei til VI» - felles referansegrunnlag – verdigrunnlag og identitet  omdømme leiarskap og medarbeidarskap arbeidsmiljø og HMS sentralt innsatsområde i AGP’en utvikla heilskaplege system for å kvalitetssikre arbeidet med HMS systema er godt implementerte i heile organisasjonen Dag

01.01.2019 Ein tydeleg medspelar

AGP-huset Visjon: Ein tydeleg medspelar Overordna mål: Tydeleg kultur for læring og utvikling som grunnlag for best mogleg kvalitet på tenestene Arbeidsgivar-funksjonen som integrert del av kjerneverksemda Felles identitet Arbeidsmiljøutvikling Personalforvaltning- og utvikling Organisasjons- og tenesteutvikling Felles plattform/ referanseramme for leiarskap og medarbeidarskap Inspirerande og rettleiande leiarar Kompetente og myndiggjorte medarbeidarar Kvalitet og profesjonalisering Systematisk kvalitetsarbeid Kunnskapsbasert praksis Systematisk refleksjon over eigen praksis Dag Verdiar: Respekt, likeverd, medråderett, fellesskapsansvar, open organisasjon

Martin

Martin

Martin

Martin

Martin

Med bakgrunn i HMS-årsrapport for 2016 - vidare HMS-utfordringar 2017 Det er eit mål å få 90% av all HMS-dokumentasjonen opp på ein kvalitet som tilfredstiller krava. I arbeidsmiljøutvala må fungere slik at dei fyller lovkrava med omsyn til møtefrekvens, saker som blir behandla og deltaking frå bedriftshelsetenesta. Alle einingane skal ha lage tilpasningar som fyller krava i rammeverket krise og beredskap Vi må forsøke å kartlegge årsakene til høgt sjukefråver og treffe effektive tiltak for å få arbeidstakarar tilbake i arbeid der det er realistisk. Dei einingane som har få risikovurderingar og ikkje nyttar forbetrings- og avvikssystemet som eit forbetringsverktøy må følgjast tettare opp gjennom bedriftshelsetenesta og leiardialogen. Dag

JD-R modellen og MTM® II Nærværsfaktorer Resultatfaktorer Job demands «challenging or hindering » Jobbkrav Oppgave Arbeidsglede Rolleforventning Individfaktorer Positive utfordringer Arbeidets verdi Oppgave Engasjement i arbeid Job Resources Innflytelse Tilbakemelding Sosiale Engasjement til organisasjon Sosialt samspill Dag Ledelse Organisasjon Kompetanseutvikling Utmattelse Organisatoriske ressurser MRFKs egne tema Overordnet ledelse Medarbeidersamtalen Samhandlings – og delingskultur

Fylkesakademiet – HMS-opplæringsmodular 2017 Modul 1: AGP-konferansen 15. – 16. mars Modul 2: Ramme- og systemfokus 1. – 2. mars Modul 3: Temadagar: Fysisk arbeidsmiljø Den nødvendige samtalen AKAN-opplæring Stein Ove Vi har saman utvikla felles møteplassar der vi får høyre det same, får fagleg påfyll, får snakke saman, reflektere over praksis og dele med kvarandre som grunnlag for utvikling. Fylkeskommunen har fått systematisert kompetansetiltak på arbeidsgivar- og organisasjonsområdet, her også HMS-opplæring. Opplæringstiltaka skjer både som tradisjonelle kurs, nettverksmøter, verkstadar og e-læring. Tillitsvalte deltek i læringsnettverk der kurskataolog blir utvikla og vernetjenesten har saman med arbeidsgivar fått etablert HMS-fagnettverk. Andre HMS-opplæringstiltak: HMS-fagnettverk (koordinatorane og VO) Lokale verkstadar for lokal HMS-dokumentasjon Lokale verkstadar – risikovurdering (RiskManager) E-læring Kriseleiing og beredskap Førstehjelpskurs

Utvikling av kvalitets-ledelse Strategi Mål Policy Resultat-oppfølging Struktur Organisering Prosesser Prosedyrer og rutiner Individ Ferdigheter Rolleforståelse Kompetanse Samspill Samhandling Relasjon Kommunikasjon Utvikling av kvalitets-ledelse Ledelse og kultur Administrasjon og styring Kvalitet og profesjonalisering

Fem froskar sat på ein stokk; fire froskar bestemte seg for å hoppe i vatnet, kor mange sat igjen? En beslutning er ikke en handling