Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Konsept for AGP - Verkstad

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Konsept for AGP - Verkstad"— Utskrift av presentasjonen:

1 Konsept for AGP - Verkstad
Introduksjon om vår felles organisasjon Møre og Romsdal fylkeskommune: Den nye arbeidsgivarpolitikken legg vekt på kultur for læring og utvikling, der medarbeidarane opplever seg frie til samarbeid og utvikling for best mogleg kvalitet på tenestane. Den nye arbeids-givarpolitikken legg vekt på utvikling av leiarar og tilsette i rolla som samfunnsutviklar og teneste-ytar. Vi skal utvikle og gjennomføre samfunnsoppdraget til beste for alle innbyggjarane i fylket. Som arbeidsgivar forvaltar vi store ressursar og høg kompetanse i alle ledd. Vi er alle tilsett for å løyse oppgåver på vegner av fylkeskommunen. Som tilsette har vi òg ein visjon og nokre felles verdiar å halde oss til, slik at heile organisasjonen bevegar seg i same retning. Det er viktig at vi blir oppfatta likt, at vi kjennest igjen på felles haldningar når vi forvaltar vårt samfunnsoppdrag. Konsept for AGP verkstad - masterbufè

2 Konsept for AGP verkstad - masterbufè - 02-2013
Konsept for AGP verkstad - masterbufè

3 Materiell og struktur for AGP-verkstadar
AGP-verkstad i ein kontekst Kva er AGP Kva er verkstad Introduksjon og avgrensing av perspektiv og fokusområde for denne verkstaden Refleksjonsoppgåver Verkty- og metodedel Fleksibilitet – moglege pedagogiske grep: Vel eitt perspektiv som gjennomgåande og to av dei andre som fokusområde.  Kontinuerlige utviklingsprosessar Konsept for AGP verkstad - masterbufè

4 KVA er AGP? Frå forordet:
«Arbeidsgivarpolitikken handlar om vår evne til: nyskaping og utvikling av tenestene å trekke til oss, forvalte og utvikle eiga arbeidskraft» Konsept for AGP verkstad - masterbufè

5 AGP-huset Visjon: Ein tydeleg medspelar Overordna mål:
Tydeleg kultur for læring og utvikling som grunnlag for best mogleg kvalitet på tenestene Arbeidsgivar-funksjonen som integrert del av kjerneverksemda Felles identitet Arbeidsmiljøutvikling Personalforvaltning Organisasjons- og tenesteutvikling Felles plattform/ referanseramme for leiarskap og medarbeidarskap Inspirerande og rettleiande leiarar Kompetente og myndiggjorte medarbeidarar Kvalitet og profesjonalisering Systematisk kvalitetsarbeid Kunnskapsbasert praksis Verdiar: Respekt, likeverd, medråderett, fellesskapsansvar, open organisasjon Konsept for AGP verkstad - masterbufè

6 Kva er AGP? AGP beskriv korleis vi som organisasjon ønskjer å
vere og korleis vi ønskjer å bli oppfatta ønskte kulturtrekk ved organisasjonen og kvalitetar ved tenesteproduksjonen strategiske grep og innsatsområde for korleis desse kulturtrekka skal utviklast/gjerast levande AGP er organisasjonspolitikk Konsept for AGP verkstad - masterbufè

7 AGP i praksis Kultur for læring og utvikling
Utviklingskulturar mellom ulike nivå Kjelde: Roald, Jøsendal og Langfeld (2012) Konsept for AGP verkstad - masterbufè 7

8 AGP i praksis Leiings- og utviklingsdialog på alle nivå
Ny form for kontaktmøter med rådmannen Utprøving av alternativ form og innhald på rektormøta Leiarsamtalar: «fylkesutdanningssjefen og ass. fylkesutdanningssjef har leiarsamtale med rektor og ass. rektor om felles utfordringar og utfordringsbildet for skolen.» AGP er i praksis skuleeigarskap «tett på» Konsept for AGP verkstad - masterbufè 8

9 Kvifor AGP? AGP er i praksis kunnskapsbasert organisasjons-, leiar- og medarbeidarutvikling AGP er i praksis skuleutvikling med fokus på elevane si læring Konsept for AGP verkstad - masterbufè 9

10 Kvifor AGP - verkstader
Møteplass for felles informasjon, refleksjon og utvikling Informasjon om fylkeskommunen – kopling av samfunnsoppdrag og arbeidsgivarpolitikken Løfte fram kva slags organisasjonskvalitetar vi ønskjer å fremme Refleksjon over eigen praksis, vegval og utfordringar  Utvikling av vår felles organisasjon og vår felles region Konsept for AGP verkstad - masterbufè

11 Gjennomgåande perspektiv for AGP-verkstadar
 Kontinuerlige utviklingsprosessar Perspektiv A: Identitet og omdømme Perspektiv B: Kultur for læring og utvikling Perspektiv C: Kvalitet og profesjonalisering Perspektiv D: Leiarskap og medarbeidarskap Grep: Vel eitt perspektiv som gjennomgåande og eitt eller to andre som perspektiv fokusområde. Prosess med spørsmål, refleksjon i grupper, svar og prioritering i plenum: Kva er mandatet/oppgåvene til avdelinga/eininga? Felles visjon: Ein tydeleg medspelar. Korleis er vi “ein tydeleg medspelar” ? Identitet: Kven er vi? Kva står vi for ? Kva seier vi til kvarandre om arbeidsplassen vår og oppgåvene våre ? Kva seier vi til andre om arbeidsplassen og oppgåvene våre ? Felles kjerneverdiar: • Respekt • Likeverd • Openheit • Medråderett • Felleskapsansvar Vi representerer alle fylkeskommunen, og må vere oss bevisst dette i samhandling med andre. Alle skal behandlast med respekt og likeverd. Vi skal vite at vi har ansvar for fellesskapet. Vi skal i alt vi gjer sikre respekt og likeverd, ansvar for felles-skapet, medråderett og openheit. Ein lærande og utviklande organisasjon:Det er eit uttalt mål i arbeidsgivarpolitikken at organisasjonen ønskjer å utvikle kulturar for læring og utvikling, der medarbeidarane føler seg frie til samarbeid og utvikling for best muleg kvalitet på tenestene. Kva legg vi i det, og korleis får vi det til? Organisasjonen treng kompetente leiarar og medabeidarar. Vi skal vere kunnskaps-basert og dele vår kunnskap og kompetanse. I møte med brukarane, innbyggjarane og samarbeidspartnarar skal Møre og Romsdal fylkeskommune stå fram med vilje til kontinuerleg utvikling. Gjennom systematisk arbeid vil vi sikre kvalitet og profesjonalitet på alle område i organisasjonen. For å sikre at vi møter desse krava fordrar det at vi reflekterer over eigen praksis. Prosess med spørsmål og refleksjon i grupper: Kvar deltakar sin kompetanse og erfaring blir brukt i eit gitt tema. All informasjon blir løfta fram i plenum. Samhandling/drøfting i små grupper.Alle prioriterte svar blir skrivne ned og blir tatt med vidare. Definér ansvar for vidare arbeid etter verkstaden. Ein må sørgje for at tema kan haldast varmt gjennom personalmøte, avdelingsmøte osv Evaluering av verkstadenHar verkstaden vore nyttig? Har informasjon på førehand vore god nok? Har alle blitt høyrt? Kva var bra, kva kunne vore bedre? Konsept for AGP verkstad - masterbufè

12 Sjå tidelegare verkstadmateriale
Konsept for AGP verkstad - masterbufè

13 Perspektiv B: Kultur for læring og utvikling
”I ein lærande organisasjon er alle engasjert i å skape og dele kunnskap om korleis dei best kan nå organisasjonens mål”4 Det meste av det vi kan har vi lært gjennom vårt arbeid. Men: De færreste arbeidsplasser er læringsintensive – vi utnytter i liten grad potensialet for læring Det er stor sjanse for at vi ikke lærer av det vi gjør på arbeidsplassen – vi gjentar praksis uten refleksjon og læring Skap læringstrykk – etabler arbeidsformer 4 Utdanningsdirektoratet, 2007,En lærende skole, Artikkelstafett, Artikkel 2, side 36,4.avsnitt siste periode. url: ( ) Konsept for AGP verkstad - masterbufè

14 Kvalitet og profesjonalisering – eit strategisk grep i AGP
Perspektiv C: Kvalitet og profesjonalisering Kvalitet og profesjonalisering – eit strategisk grep i AGP Systematisk kvalitetsarbeid Kunnskapsbasert praksis som grunnlag for best mogleg kvalitet på tenestene Møre og Romsdal fylkeskommune vil gjennom systematisk arbeid sikre og utvikle kvalitet og profesjonalitet på alle områder og nivå i verksemda. Våre tilsette held seg oppdatert og er kunnskapsbasert i sin praksis. Konsept for AGP verkstad - masterbufè

15 Perspektiv D: Leiarskap og medarbeidarskap
Leiarskap/medarbeidarskap i en organisasjon med tydeleg kultur for læring og utvikling  «...ei omforming av arbeidsgivarpolitikken og rolla for utøving av leiing, tillitsvalderolla og tilsette-/medarbeidarrolla…» Konsept for AGP verkstad - masterbufè

16 handlar om medarbeidaranene sine haldningar og innstilling til :
Perspektiv D: Leiarskap og medarbeidarskap Medarbeidarskap handlar om medarbeidaranene sine haldningar og innstilling til : arbeidsgivaren/organisasjonen, til kollegaer og til sjølve arbeidet kontinuerleg utvikling og tilpassing til arbeidsomgjevnader og jobbkrav På same måte som leiarar ønskjer å vise godt leiarskap ønskjer medarbeidarar også å vise godt medarbeiderskap (å ta ansvar for min eigen arbeidssituasjon) Dette handlar om å skape eit forpliktande samspel Konsept for AGP verkstad - masterbufè

17 Materiell og struktur for AGP-verkstadar
3 Refleksjonsoppgåver Fleksibilitet – moglege pedagogiske grep: Vel eitt perspektiv som gjennomgåande og to av dei andre som fokusområde.  Kontinuerlige utviklingsprosessar Her vil de finne forslag på ulike refleksjonsoppgåver. Desse er meint som inspirasjon. Plukk nokre få. Kvar avdeling/eining kan med fordel tilpasse desse slik at dei er spissa mot deltakarane sin arbeidsdag. Konsept for AGP verkstad - masterbufè

18 Refleksjonsoppgåver Perspektiv B – Kultur for læring og utvikling
Korleis nyttar vi dei møteplassane vi har i organisjonen i konteksten læring og utvikling møteform innhald dialog eller diskusjon ? refleksjon Oppsummering, vegval og oppfølging Korleis kan sikre gode lærande møter på våre arbeidsplassar Bilde kjelde: Konsept for AGP verkstad - masterbufè

19 Verktykasse – metodar:
Forventningsøving - forventningar til Godt Leiarskap Lærande møter Glansbilete-metoden Læringssirkelen – til bruk i forbetringsarbeid «Andaktsmetoden» de Bonos tenkehattar - parallell-tenking Teamarbeid med kvalitetsplanen Analysemodellen i LP – metoden. Konsept for AGP verkstad - masterbufè

20 Korleis får vi effekt av arbeidsforma verkstad?
Kilde: Korleis får vi effekt av arbeidsforma verkstad? Før verkstad Medarbeideren sjøl – 35-40 % Verkstaden 20% Etter verkstaden bruk i kontekst 40-45 % Forventingar Motivasjon Intensjon Strategisk nytte Forplikting Verkstaden Prosessleiaren Trening i bruk Kopling til eigen praksis oppfølging Oppfølging og forankring Etterspørring, deling og anerkjenning i kvardagen av ny viten, nye ferdigheiter og ny åtferd? Konsept for AGP verkstad - masterbufè


Laste ned ppt "Konsept for AGP - Verkstad"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google