Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Arbeidsgivarpolitikk for framtida

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Arbeidsgivarpolitikk for framtida"— Utskrift av presentasjonen:

1 Arbeidsgivarpolitikk for framtida

2 Saman byggjer vi ein god organisasjonskultur
Vi vil vere ein tydeleg medspelar på vegne av fellesskapet, profesjonelle i alt vi gjer, fagretta og med tydeleg respekt for samfunnsoppdraget vi er gitt. Vårt samfunnsoppdrag byggjer på verdiane respekt, likeverd, medråderett, openheit og fellesskapsansvar. Våre verdiar er meiningsberande bindeledd på alle område og på alle nivå, internt og i vår dialog med innbyggarar, elevar, pasientar, kommunar, arbeidsliv og organisasjonsliv. Vi utfordrar våre leiarar til både inspirere og rettleie sine kompetente medarbeidarar, samt gje dei autonomi og fleksibilitet. Våre leiarar vil i møte med - og i utviklinga av - kompetente medarbeidarar, i større grad sette regi og utøve leiing gjennom visjon og mål for det vi skal oppnå, meir enn å utøve kontroll og styring av arbeidet. Ottar Brage Guttelvik fylkesrådmann

3 1 Samfunnsoppdraget Vårt unike samfunnsoppdrag
Møre og Romsdal fylkeskommune har regionalpolitisk ansvar for samfunnsutviklinga i Møre og Romsdal. Våre oppgåver og vårt ansvar er på mange område unike, og femner store samfunnsoppgåver. Vi har kvart år ansvar ofr om lag elevar og lærlingar i den vidaregåande skolen. Vi gir kvart år tannbehandling til pasientar. Møre og Romsdal fylkeskommune er regionalpolitisk utviklingsaktør på kultur, samferdsel og regional- og næringsutvikling

4 2 Visjon og verdiar Visjon: Ein tydeleg medspelar
Møre og Romsdal fylkeskommune utviklar overordna identitet med grunnlag i vår felles visjon: «Ein tydeleg medspelar». Våre demokratiske verdiar Respekt Likeverd Medråderett Openheit Fellesskapsansvar Vår felles visjon og verdiane vil vere grunnlaget for samhandling og dialog internt i organisasjonen og med brukarane våre og våre samarbeidspartnarar.

5 3 Overordna mål Vi vil utvikle kulturar for læring og utvikling, der medarbeidarane opplever seg frie til samarbeid og utvikling for best mogleg kvalitet i tenestene. I møte med brukarar, innbyggjarar og samarbeidspartnarar skal Møre og Romsdal fylkeskommune framstå med vilje til utvikling. Gjennom systematisk arbeid skal vi sikre og utvikle kvalitet og profesjonalitet på alle områder og nivå i verksemda. Vår verksemd skal vere kunnskapsbasert og vil skape arena for kunnskapsdeling, systematisk bearbeiding og refleksjon over eigne og andre sine erfaringar/praksis.

6 4 Strategiske grep Vi vil utvikle kulturar for læring og utvikling, der medarbeidarane opplever seg frie til samarbeid og utvikling for best mogleg kvalitet i tenestene. I møte med brukarar, innbyggjarar og samarbeidspartnarar skal Møre og Romsdal fylkeskommune framstå med vilje til utvikling. Gjennom systematisk arbeid skal vi sikre og utvikle kvalitet og profesjonalitet på alle områder og nivå i verksemda. Vår verksemd skal vere kunnskapsbasert og vil skape arena for kunnskapsdeling, systematisk bearbeiding og refleksjon over eigne og andre sine erfaringar/praksis.

7 Saman skal vi følgje opp …
Vi skal … byggje alt vårt arbeid på fylkeskommunens visjon og verdigrunnlag innfri det samfunnsmandatet som er fastsett for våre tenesteområder ha fokus på brukarane sine behov og forventningar dele informasjon og kunnskap utvikle oss som ein lærande organisasjon: Reflektere over vegval, mål, tiltak og erfaringar, utvikle kulturar for læring og utvikling som er kunnskapsbaserte og byggjer på ”praksisnær” forsking forsterke utviklingssamarbeidet mellom tillitsvalde og arbeidsgjevar – auka fokus på «tillitsvalde som utviklingspartnar»

8 Saman skal vi følgje opp …
«Kompetente medarbeidarar» representerar ei tru på at medarbeidarar kan medverke til myndiggjering og leie seg sjølv med riktig støtte av leiarane og andre vedkommande står i relasjon til. Individuell kompetanse og indre motivasjon blir ei drivkraft for å løyse oppgåvene. Ein kompetent medarbeidar er effektiv fordi han/ho kontinuerlig kan utnytte sin kompetanse og handle relevant i forhold til nye situasjonar og skiftande arbeidsvilkår. Ein kompetent medarbeidar må ha, forvalte, utnytte og utvikle sin kunnskap i nært samarbeid med andre. Dette er avgjerande fordi kompetanse er komplisert å få oversikt over, og å leie. Ein kompetent medarbeidar ser sin stilling i ein større samanheng, og han eller ho kan tenke og handle i organisasjonens interesse. Ein kompetente medarbeidar opplever å bli stilt tydelige krav til, og får tilbakemelding frå sin næraste leiar på den jobben han eller ho utfører.

9 Saman skal vi følgje opp …
Introduksjonsdag Verkstad Arbeidsgivarkonferansen Leiarprogram


Laste ned ppt "Arbeidsgivarpolitikk for framtida"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google