FORMÅL/MÅL Sogn regionråd Barnehagane skal bli lærande barnehagar Alle tilsette skal merke utv.arbeidet.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kunnskapsløftet og fysisk aktivitet: Kompetanseutvikling i skolen
Advertisements

Skoledag Finnmark KS tilbud gjennom EffektiviseringsNettverkene Jens-Edvard Grenersen Rådgiver KS Nord-Norge Alta
Mål- og resultatstyring i Hedmark fylkeskommune
Nasjonal satsing på Vurdering for læring
SIO- Folkehelse.
«Korleis skape felleskunnskap ut av individuell kunnskap»
FOLKEHELSE I SOGN OG FJORDANE RUSFØREBYGGING Forankring: Programmet ”Folkehelse og helsesamarbeid” Målsetting: Målsettinga er å redusere alkoholbruken.
Bø i Telemark Solveig Eldegard Landsmøtevedtak om vaksenopplæringa LM november 2012.
Kompetansesatsing For ansatte i barnehagen 2013
RAMMEPLAN for barnehagens innhold og oppgaver. Mandat for rammeplangruppen Rammeplangruppen skal vurdere og fremme forslag på følgende områder særskilt:
Hva er en artikkel?.
Stjernø-utvalgets møte i Sogndal 12.september 2007.
Kodegjennomgang Thommy Bommen & Jarle Søberg Computas AS.
PROGRAMFAG TIL VALG NOEN SMAKEBITER...
Regionplan Agder 2020 Presentasjon for Regionplanens hovedmål Utvikle en sterk og samlet landsdel som er attraktiv for bosetting og næringsutvikling.
Presentasjon Regionplan Agder Regionplanens hovedmål Utvikle en sterk og samlet landsdel som er attraktiv for bosetting og næringsutvikling både.
Magritt Lundestad, høgskolelektor, pedagogikk, FLU,
LP-modellen fra et rektorperspektiv
Markedsføring, motivasjon og samarbeid
Kommunenettverk for miljø og samfunnsutvikling Nettverk natur og kulturbasert nyskaping i Nord-Trøndelag? Turid Haugen, KS.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
Lærande nettverk - ei metode for utvikling av barnehagesektoren
1 Arbeidsmiljø for tilsette i ” STO-grupper” Rapport frå prosjektgruppa ”Arbeidsgjevaransvar for tilsette i grupper med særskilt tilpassa opplæring” HAMU.
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
FULL BARNEHAGEDEKNING I FJELL KOMMUNE. INNHALD INNHALD TRE SUKSESSFAKTORAR POLITISK STYRING POLITISK STYRING ADMINISTRATIV KOMPETANSE ADMINISTRATIV KOMPETANSE.
YRKESOPPLÆRINGSNEMNDA (YON)
1 H AR ME GLØYMT KULTUREN ? Magnhild Meltveit Kleppa, 29. april 2015.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
1 Samling for kommunene 2. juni 2015 Nytt fra Fylkesmannen.
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Nordfjordkommunane har vedteke felles IKT-strategi og skrive bindande samarbeidsavtalar for utvikling av nett og teneste Eigen interkommunal breibandsfiber.
UDIR-prosjektet: Utvikling av barnehagen som lærande organisasjon og arena for kompetanseheving for tilsette og studentar.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Fagnettverk i barnehagane – eit verktøy for utvikling Arbeidsmøte mellom FOS og Sogn regionråd Voss, Claus Røynesdal Sogn regionråd, utviklingsagent.
RAMMEPLAN I PRAKSIS. Målet med rammeplanen er å gi styrer, pedagogiske ledere og det øvrige personalet en forpliktende ramme for planlegging, gjennomføring.
Innspel til folkehelsearbeidet Møre og Romsdal Roar Amdam Høgskulen i Volda
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Helse Førde Fagdag Barn som pårørande Kjellaug K.Berntsen Koordinator BSP.
Lærande nettverk i barnehagen Utvikla frå skulane Finne vår form Rammeplanen 7 regionale nettverk + Styrarnettverk Barnehagestemne/ fagdag Studietur Sogn.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg
Helse Førde Resultat frå Multisenterstudie «Barn som pårørande» Kjellaug K. Berntsen Koordinator BSP.
Finansiering av privatarkiv- arbeidet i museene
Eigenvurdering og sjølvregulering
KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR
Eigenvurdering og sjølvregulering
ASSS-kommunehelse moden for revidering?
SKULEOVERTAKING Bratteberg skule 28.januar-15.februar
Styrarnettverk februar 2017
Creative response process
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
Kommunereforma - møte med stortingsbenken
Gjennomgang av ei satsing i næringsforum
Hvordan støtte kommunene med å få oversikt over folkehelsen – og kommer vi videre fra oversikt til handling? Sigri Spjelkavik – rådgivar folkehelse.
utfordringer i en ny region
Fagnettverk NMT Kl. 12:30 Arbeid i fagnettverk for fagnettverksgruppene (på Trudvang) Presentasjon av arbeidsgruppa for fagnettverket, ny nettside 10 min.
Læreplanforståelse B – Samarbeid
Oppfølgingstenesta (OT)
Administrativ organisering i Sunnfjord kommune
Leiar- og eigarmøte for PPT og vidaregåande opplæring 15. mai 2018
Midtveisvurdering IA-avtalen 2016
Diskusjonsframlegg frå styret
Velkommen til workshop 1: Digital kompetanse i kommunene
Dialogmøte Regional ordning kompetanseheving barnehage
Innovasjonsseminaret 2018 Status IKT Orkide
INKLUDERANDE BARNEHAGEMILJØ
Utskrift av presentasjonen:

FORMÅL/MÅL Sogn regionråd Barnehagane skal bli lærande barnehagar Alle tilsette skal merke utv.arbeidet

Sogn regionråd «Blir formålet med å jobbe for organisasjonen kun “å vente på lønnsutbetalingen”? I så fall er selskapet på stø kurs mot en ruinerende fremtid». «Av og til kommer gode – ja, kanskje geniale – løsninger “på ei fjøl”, men dette er unntakene. Som regel må vi jobbe hardt for å finne ut hva som kan forbedres og fornyes». Betterways SITAT

Lærande nettverk i barnehagen Utvikla frå skulane Finne vår form Rammeplanen er utg.pkt 7 regionale fagnettverk Styrarnettverk Felles planleggingsdag/ først bhg.stemne Studietur Sogn regionråd

Konkret organisering - Arbeidsgruppe - Sogn regionråd Ei gruppe på fire - frå ulike nivå i org. Lage prosedyre for hovudvegen Eigd av alle styrarane (42 barnehagar, priv. og komm.) Rapporterar til kommunalsjefane og programstyret Kompetanseplanen – Tilskot frå Fylkesmannen

 Leiarstudiet, bevisstgjering på leiarrolla  Nettverksamlingar 2-3 gngr/året  Felles satsing på kunnskap og kvalitet i heile barnehagesektoren Samarbeid med Høgskulen Samarbeid med NAV (Partssamarbeid om helsefremmande arbeidsplassar i barnehagen) Samarbeid med fylkeskommunen (Frå realkompetanse til formalkompetanse) Motoren, styrarane

Kompetanseplan Samle all aktivitet i èin plan (inkl. FM sine samlingar) Arbeidsgruppe Styrarnettverk Fagnettverk, Rammeplan Ev. felles planleggingsdagar Studietur Eiga nettside - informasjon og læringsarena- Wikispaces Omdømmebygging

Læringsplattform Wikispaces -eiga læringsplattform på nettet -nettverksansvarlege legg ut informasjon, invitasjon, dokument, metodar og verktøy. -størst mogleg grad brukar nettet som felles kommunikasjonsarena. -

Sogn regionråd

Dei vanskelege utfordringane 1.Forstå at det er utviklingsarbeid 2.Akseptere kaosfornemmelse i periodar 3.Å drive kunnskapsutviklande møte 4.Finne struktur på å bli lærande organisasjonar -I skulane/ barnehagane -I nettverka -I styrargruppa 5.Forankringa mot skule-barnehageregion, deira rolle 6.Kommunikasjon er ei utfordring Sogn regionråd

Dei ”enkle” utfordringane - praktisk gjennomføring- Tidsbruk Sjukdom Vikar Ikkje lovpålagd Førebuing/mellomarbeid Det kostar - sjølv om det er billig Sogn regionråd

Også noko ”kjedeleg” arbeid Sogn regionråd Påmelding, avmelding, registrering, deltakarliste Usikkerheitsmoment: deltaking, sjukdom, likar folk programmet, kaos ….. Søknad om midlar, rapportering Hjelp til introduksjon, ”toastmasterfunksjon”, organisering av sjølve dagen, gåver, nok mat, gjere alle til lags Etterarbeid; utsending av materiale, info på nettside, fakturering Tåle frustrasjon, vurdering i ettertid

Utfordringar: Sikre kvaliteten -Sikre gode læringsprosessar i eigne barnehagar -Kontinuitet og progresjon -Gi arbeidet i nettverket retning og fokus -Arbeide systematisk med mål, gjennomføring og evaluering av nettverka -”Skal du går fort, gå åleine. Skal du ha folk med deg, må du gå sakte – og ha retning” Sogn regionråd

Effekten av regionale fagnettverk ”Det som skjer no er den største utviklinga vi har opplevd i barnehagesektoren sidan 1980”. Gunn Haugen, styrar i Sogndal ”Etter snart 40 år i barnehagen er denne satsinga det største faglege løftet eg har opplevd. Vi er ikkje usynlege lengre”, Kari Gravdal, ped.leiar Vik «Eg sit og skriv rapport frå skulevurderinga på x skule, og det slår meg kor mykje høgare nivå det var på handmotorikk i år enn tidlegare. Har de jobba ekstra godt med det i barnehagen…. Eg har tru på at godt grunnlag frå barnehagen er kjempeviktig, …. …. men arbeidet i barnehagen må også ha vore bra med denne gjengen»! Barnefysioterapeut Sogn regionråd