Skien/Telemark 4.februar 2011 Solveig Eldegard Kva vil Utdanningsforbundet gjere for vaksenopplæringa?

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Informasjon fra Nasjonalt Utvalg for Teknisk Fagskoleutdanning
Advertisements

Fagforeningens arbeid for mangfold
Endring av forskrift til opplæringsloven kapittel 17 og forslag til anbefalt formell kompetanse og anbefalte kompetansekriterier for rådgivere.
Oppfølgingstjenesten
Fredrikstad og Sarpsborg Kriminalitetsforebyggende samarbeid for trygge nærmiljø SLT koordinator Tone Faale i Sarpsborg.
Fylkesårsmøter 2013 Mental Helse. Vår visjon ”Alle mennesker skal ha en mulighet til å leve et liv basert på uavhengighet, selvstendighet og mestring”
Innleiing til kurs for tillitsvalde, Loen Jarle Hessevik.
Landsmøte Utdanningsforbundet Bergen. s2 Landsmøte •Saksliste •1. Konstituering •2. Valg •3. Organisasjon (struktur, kontingentfordeling, vedtekter mm)
HTV- konferanse 5. – 6. desember 2011
Integrering av informasjonskompetanse i undervisningen ved UiB Utdanningsavdelingen og Utdanningsutvalgets engasjement i UBs arbeid med Informasjonskompetanse.
Aktuelle saker for lokallagsledere Kurs for htv/lll, Tromsø 8. og 9. mars 2010.
Pensjonistene i Utdanningsforbundet Hamar, 6. april, 2011.
Bø i Telemark Solveig Eldegard Landsmøtevedtak om vaksenopplæringa LM november 2012.
Lærerprofesjonens etiske plattform
Lærerprofesjonens etiske plattform – veien videre
Veiene videre for Utdanningsforbundets arbeid med profesjonsetikk
Entreprenørskap i lærarutdanningen
Prinsipp- og handlingsprogrammet Debatt frem mot landsmøtet 2014.
RFF’s ÅRSKONFERANSE 2013 BERGEN 6. – 8. MAI. RFFs vedtekter (utdrag): Navn og formål  Rådet for offentlige fagskoler (RFF) er et koordinerende organ.
Ny Lov og forskrift om voksenopplæring 2010 VOFO Læring og Kompetanse Presentasjon
Nasjonalt Fagskoleråd Aud Larsen nestleder. Nasjonalt fagskolråd Initiert av KD Etablert april 2010 Første møte i desember 2010 Partssammensatt.
Standardisering av IT-virksomheten. Bakgrunn Lokal – sentral, arbeidsgruppe under IHR IT Kartlegging høsten 2011 Diskusjonsnotat februar 2012 Høringsnotat.
Modul 2, PBL – A Øystese september 2011 Aktuelle saker.
Ny organisasjonsstruktur - implementering Kurs hovedtillitsvalgte 8. – 9. mars 2010.
Organisasjons-struktur
Tariff 2014, Årsmøter og litt annet moro.
Utfordringer i samspillet mellom høyere utdanning og arbeidsliv i et nasjonalt perspektiv Sigrun Vågeng, NHO 10. november 2008.
Studiefinansiering for funksjonshemmede - Et eksempel på lobbyarbeid.
Handlingsplan Utdanningsforbundet Karmøy.
Kva er vår oppgåve i Bømlo?
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
Folkehelse på dagsorden Hordaland fylkeskommune si rolle i partnarskap for folkehelse.
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
1 Arbeidsmiljø for tilsette i ” STO-grupper” Rapport frå prosjektgruppa ”Arbeidsgjevaransvar for tilsette i grupper med særskilt tilpassa opplæring” HAMU.
Kurs for AT-VGO. Arbeid i medlemsråd VGO/fagskule Medlemsrådet møtest månadleg - politiske og typiske HTV-saker står på saklista - referat frå møta -
Klubbarbeid i barnehagen
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
Opplæringslova.
Utdanningsforbundets arbeid med profesjonsetikk
-> Rundskriv -> B-rundskriv 7/2014.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
YRKESOPPLÆRINGSNEMNDA (YON)
Aktuelle saker i et lederperspektiv Vinter Forutsetninger Å ha minst èn lederrepresentant i alle styrer, fra lokalt til sentralt nivå Alle lokallag.
Lom, juni 2006 Personalseminar Sambandet mellom det individuelle og det institusjonelle i forsking og vitskap Har det nokon relevans for AØS? Øyvind Glosvik.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Visjon: Sikt høgare! Kjerneverdiar: Kompetent Aktiv Tett på.
Nordfjordkommunane har vedteke felles IKT-strategi og skrive bindande samarbeidsavtalar for utvikling av nett og teneste Eigen interkommunal breibandsfiber.
Regional planstrategi
Dokumentasjon av realkompetanse i landbruket Nasjonalt samarbeidsprosjekt  Norges Bondelag i samarbeid med faglaget i Nordland  Norsk Bonde og Småbrukarlag.
Finnmark – lokallagsledere og HTV Reidun Blankholm, sentralstyret.
Verdiar og prinsipp for Utdanningsforbundet (LM2009) Morgendagens barnehage og skole – visjonsdelen (LM2009) Utdanningsforbundets politikk og innsatsområder.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Innspel til folkehelsearbeidet Møre og Romsdal Roar Amdam Høgskulen i Volda
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Utdanningslinja Minister for forskning og høyere utdanning, Tora Aasland Kommunalkonferansen 2009.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Helse Førde Resultat frå Multisenterstudie «Barn som pårørande» Kjellaug K. Berntsen Koordinator BSP.
Mandat og rammeverk for evalueringen
Om Nasjonal kompetansepolitisk strategi
Er LMU i praksis studentenes viktigste organ?
Dokument 3:9 ( ) Riksrevisjonens undersøkelse av oppfølging av ungdom utenfor opplæring og arbeid 28. april 2016.
Arbeidsgruppemøte 2.desember 2010
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
KOMPETANSETILGANG I REGIONALE ARBEIDSMARKEDER
Fra kunnskap til handling
Regionalt samarbeid/ partnerskap
Utskrift av presentasjonen:

Skien/Telemark 4.februar 2011 Solveig Eldegard Kva vil Utdanningsforbundet gjere for vaksenopplæringa?

Sentralstyrets2 Dette vil eg snakke om: Situasjonen i vaksenopplæringa Politikken til Utdanningsforbundet –Sentralstyrevedtak 2008 –Tamanotat 8/2008 –Landsmøtet 2009 – Sak 4.2 –Påverknadsarbeid –Høyringssvar, t.d på rapporten til Østbergutvalet Vegen vidare?

Sentralstyrets3 Formål med dagen: Lytte og ta med innspel tilbake til sentralstyret

Sentralstyrets4 Situasjonen for vaksenopplæringa Store endringar sidan 70-talet 10 år sidan Kompetansereforma – framleis store utfordringar? SSB spår nedgang i arbeidsplassar for ufaglærte Eldrebølja Godt utdanna befolkning er den viktigaste ressursen vår for å: –ta vare på og skape nye arbeidsplassar –sikre livskvaliteten –hindre nye klasseskilje

Sentralstyrets5 Situasjonen for vaksenopplæringa Vi treng betre tverretatleg samarbeid for å sikre at vaksne får ei fullverdig formell utdanning og ikkje vert kasteballar i systemet, t.d. mellom NAV og utdanningssystemet Ansvaret og styringa for vaksenopplæringa er fragmentert, den er fordelt på mange instansar som ikkje har forpliktande samarbeid Vaksenopplæringsfeltet er svært komplekst, mange opplæringstilbod, formål og aktørar (private og offentlege, studieforbund og fjernundervisning) Økonomien styrer tilboda ikkje behovet for opplæring

Sentralstyrets6 Situasjonen for vaksenopplæringa Vi manglar ein nasjonal handlingsplan for vaksenopplæringa Mangel på styring og kvalitetsutvikling - også i flg OECD For dårleg talmateriale frå fylkeskommunane og sentra for vaksenopplæring til å gi oversikt over omfanget og innhaldet i opplæring og vurdering Vaksne frå andre land utgjer stadig større del av elevmassen i vaksenopplæringa – ulike utfordringar, td i samband med introduksjonslova – arbeidstid til lærarane

Sentralstyrets7 Politikken til Utdanningsforbundet Sentralstyrevedtak april 2008 ” Utdanningsforbundet vil være en aktiv pådriver for at myndighetene tar et større ansvar for at voksne får det opplæringstilbudet de har krav på”

Politikken til Utdanningsforbundet, Temanotat 8/2008 Utfordringar: Mangel på styring Frå utdanning til kompetanse Kunnskapsgrunnlaget Manglande oppføljing av rettane til vaksne Dokumentasjon og verdsetting av realkompetanse Demografiske endringar Rolla til internasjonale organisasjonar i vaksenopplæringa Aktuelle tiltak: Nasjonal strategi for vaksenopplæring Behov for samordna styring og kvalitetsutvikling Styrka tilsyn Nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk Program for basiskompetanse erstattar fag på grunnskuleområdet Sentralstyrets8

Politikken til Utdanningsforbundet i praksis……… Utøvd gjennom ATV i vaksenopplæringa, HTV i kommunar og fylkeskommunar Svar på høyringar, siste rundt kvalifikasjonsrammeverk og Østbergutvalet Sentrale politikarar og sekretariat i påverknadsarbeid og møte med Stortingspolitikarar, departement og direktorat Sentralstyrets9

Sentralstyrets10 Politikken til Utdanningsforbundet Landsmøtevedtak Sak 4.2 struktur: ” Tilhørighet for medlemmer i voksenopplæringen vurderes i landsmøteperioden. Representanter for voksenopplæringen skal delta i denne vurderingen”

Sentralstyrets11 Politikken til Utdanningsforbundet –Sentralstyret har vedtatt, etter tilråding frå organisasjonsutvalet at det skal utarbeidast ein heilskapleg plan for implementering av ny struktur. –Planen skal m.a. omhandle korleis landsmøtevedtaket om vaksenopplæring skal ivaretakast. –Planen er også omtalt i sst strategiske plan –Prosessen er i gang i sentralstyret

Sentralstyrets12 Politikken til Utdanningsforbundet – Rapporten til Østbergutvalet I høyringssvaret finn vi mykje av politikken til Utdanningsforbundet kring vaksenopplæring

Sentralstyrets13 Politikken til Utdanningsforbundet Løns- og arbeidsvilkår for tilsette i vaksenopplæringa