Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nordlandsbankens forventningsindikator for n æ ringslivet i Nordland 2009 Sp ø rreunders ø kelse gjennomf ø rt i november og desember 2008 blant 100 bedriftsledere.
Advertisements

Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
Brukerundersøkelsen 2011 Bergen. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland.
Konkurranseutsetting drift Elveplassen overnatting 2016.
KOSTRA-skjema 13, Kommunale boliger Ny-utvikling av skjemaet – hvorfor og hvordan?
BERGEN KOMMUNE BRUKERUNDERSØKELSE I BARNEHAGENE VÅREN 2015.
BRUKERUNDERSØKELSE I SKOLEN INFORMASJON TIL SKOLENE DATAINNSAMLING I dette dokumentet følger viktig informasjon om hvordan dere som skole kan bidra til.
Medarbeiderkartlegging Driftsenhet / Avdeling Dato Foto: Rune Nilsen/News on Request.
Spredning av kommunale boliger En studie av politikk og resultater i Oslo kommune MASTEROPPGAVE I SAMFUNNSGEOGRAFI RAGNHILD ERTSHUS.
KOSTRA regional stat program 10. Mai Oppnådd resultat i 2000 rapporteringen, KRD Oppnådd resultat i 2000 rapporteringen,
Mobilt vanntåkeannlegg. Mobilt vanntåkeanlegg Mobile vanntåkeanlegg er utviklet med tanke på å beskytte personer som ikke er i stand til å ta vare på.
Kandidatundersøkelsen 2013  Undersøkelsen ble sendt til kandidater som avla en grad ved NTNU i perioden 2009 –2012, og som hadde en registrert post- og/eller.
LÆRINGSSTRATEGIER Holte skole, 9. trinn 2016/17.
BRUKERUNDERSØKELSENE 2015 Det er viktig å minne om at resultatene fra brukerundersøkelsene ikke gir oss den fulle og hele sannheten om kvaliteten på tjenestene.
Høgskolen i Sør-Trøndelag EVALUERING AV INNTAKSKVALITET Høsten 2008 RAPPORT: AHS Antall studenter: 135.
Resultater fra SUrvey om IT-tjenestene Per H. Jacobsen USIT/SUF/VD
Holdninger til helseforsikring
Arbeidsgiverundersøkelsen 2017
Ungdata-undersøkelsen 2017 for Tyrifjord videregående skole i Hole
Kommunalt råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne
Konjunkturrapport for arkitektbransjen 2H 2016
Hvor får brukerne den beste hjelpen?
Brukerutvalget i NAV Telemark
KONGSVINGER KOMMUNE.
Bedriftsundersøkelsen 2017
Ungdata-undersøkelsen 2017 i Meland
ELEVUNDERSØKELSEN Høsten 2016.
Nord-Odal kommune - Kommunesammenslåing.
Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember
Brukerundersøkelsen
Forbruker- og finanstrender 2017
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Åsane
Medarbeiderundersøkelse Universitetet i Stavanger 2009
Medarbeiderundersøkelse 2009 Universitetet i Stavanger
Rapport Komité oppvekst mars 2017
NAV Andøy Hanne Martine Jacobsen 19. Oktober 2017.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Ytrebygda
Kommunens arbeid med internkontroll innenfor ROP-området
Medarbeiderundersøkelse Universitetet i Stavanger
Ingvild Vardheim, KoRus – Sør
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Bergenhus
Edru Livsstil - Strategikonferanse
Ny inndeling av spillformer i barne- og ungdomsfotballen
Det digitale kappløpet
Hva gjør kommunene med deltidsspørsmålet?
NAV-veiledere i vid. skole
NAV i tall og fakta 2016.
Oppsummering av spørreundersøkelse:
Gevinstrealisering – hva og hvorfor? En enkel innføring
Medarbeiderundersøkelsen UiT 2011
OSLO 18 OG 19 APRIL 2018 KIRSTEN FRIGSTAD VIRKSOMHETSLEDER 24SJU
Hva tenker elevene om det å ha undervisning i Teknologiparken!
Status NAV i Oppland – august 2014
Kandidatundersøkelsen 2018
Medarbeiderundersøkelsen UiS 2009 Rapport for Fellesressurssenter
Nasjonale Bruker-undersøkelser
Ny inndeling av spillformer i barne- og ungdomsfotballen
Oppfølging av etterlatte – Bruk av etterlattesamtaler
Veiledning for Hagebruksundersøkelsen 2018
Soldatundersøkelsen 2018 Agenda: Om undersøkelsen Hovedkonklusjoner
NVP – Avstandsoppfølging på Agder Prosjektperiode: 2018 – okt 2021
IA skole Omsorgstjenesten.
Kundesenter Direkte Undersøkelse av bruken av
INSPIRASJONSBASEN SITATER FRA BRUKERE OG VEILEDERE.
Utskrift av presentasjonen:

Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland

Om undersøkelsen 3 401 respondenter i Hordaland. Gjennomført over en treukers periode i november. Omfatter kun personer som møter opp på NAV kontoret, og som setter seg ned og svarer på datamaskinen på kontoret. Alle spørsmål er på en skala fra 1 til 6, hvor 6 er mest fornøyd.

Kort om resultatene Det overordnede bildet vitner om stabilitet sammenlignet med i fjor. I fjor var det 78,0% av respondentene som svarte 4 eller høyere på spørsmålet om opplevd servicenivå, mens i år var tilsvarende tall 78,3%. Gjennomsnittscoren sank likevel en tanke. Kort sagt ser det ut til at de som kommer innom for planlagt oppfølging er gjennomgående mer positive enn de som er innom for å bruke pc/printer og hente eller levere søknad, dokumentasjon eller annet.

«Hvorfor kom du innom kontoret i dag?»

«Hva gjaldt henvendelsen?»

Hovedspørsmålene Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015

Spørsmål angående veiledningsituasjonen Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015

Spørsmål angående ventetider og organisering Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015