Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland
Om undersøkelsen 3 401 respondenter i Hordaland. Gjennomført over en treukers periode i november. Omfatter kun personer som møter opp på NAV kontoret, og som setter seg ned og svarer på datamaskinen på kontoret. Alle spørsmål er på en skala fra 1 til 6, hvor 6 er mest fornøyd.
Kort om resultatene Det overordnede bildet vitner om stabilitet sammenlignet med i fjor. I fjor var det 78,0% av respondentene som svarte 4 eller høyere på spørsmålet om opplevd servicenivå, mens i år var tilsvarende tall 78,3%. Gjennomsnittscoren sank likevel en tanke. Kort sagt ser det ut til at de som kommer innom for planlagt oppfølging er gjennomgående mer positive enn de som er innom for å bruke pc/printer og hente eller levere søknad, dokumentasjon eller annet.
«Hvorfor kom du innom kontoret i dag?»
«Hva gjaldt henvendelsen?»
Hovedspørsmålene Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015
Spørsmål angående veiledningsituasjonen Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015
Spørsmål angående ventetider og organisering Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015