Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Brukerundersøkelsen 2014 www.karriere-nt.no.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Brukerundersøkelsen 2014 www.karriere-nt.no."— Utskrift av presentasjonen:

1 Brukerundersøkelsen 2014

2 Brukerundersøkelsen 2014 Brukerundersøkelsen er basert på svar fra de som har vært til veiledning ved Karrieresenteret i Nord-Trøndelag. Undersøkelsen måler hvor fornøyd brukerne er, dvs. kvaliteten av veiledningen. Videre i denne presentasjonene vil du finne et utvalg av resultater. Det var 491 veisøkere som svarte på undersøkelsen av 982 veisøker i perioden, dvs. en svarprosent på 50 % (svarprosenten i 2013 var 37 %) Ta kontakt om du ønsker mer detaljert informasjon!

3 Demografi Kjønn: 66 % kvinner Minoritetsspråklige 12,4 % Utdannelse:
(i ordinær registrering 60 %) Minoritetsspråklige 12,4 % (i ordinær registrering 15 %) Utdannelse:

4 Alder

5 Situasjon til veisøker

6 Bransje

7 Hjemkommune til veisøker

8 Hvor fikk du informasjon om karrieresenteret?

9 Hvorfor ønsket du karrieresveiledning

10 Alt i alt hvor fornøyd er du med veiledningen?

11 Vil du anbefale karrieresenteret til andre?

12 Hvor enig eller uenig er du i disse påstandene om veilederen?
Dette er gjennomsnittet av svarene på en skala fra; 1 helt uenig, 2 delvis uenig, 3 delvis enig og 4 helt enig.

13 Hvor enig eller uenig er du i disse påstandene om selve veiledningen?
Dette er gjennomsnittet av svarene på en skala fra; 1 helt uenig, 2 delvis uenig, 3 delvis enig og 4 helt enig.

14 Hvor fornøyd eller misfornøyd er du med karrieresenteret når det gjelder:
Dette er gjennomsnittet av svarene på en skala fra; 1 svært lite fornøyd, 2 lite fornøyd, 3 fornøyd og 4 svært fornøyd.


Laste ned ppt "Brukerundersøkelsen 2014 www.karriere-nt.no."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google