Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember"— Utskrift av presentasjonen:

1 Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember
NAV Sør-Trøndelag Resultater brukerundersøkelsen Meldal 14. november – 2. desember

2 Hvordan tolke funnene i undersøkelsen
Målgruppe: Personer som henvendte seg i mottaket eller hadde timeavtale med veileder. Ble henvist til publikums-pc, hvor de anonymt svarte på spørsmålene. Hovedmengden av spørsmålene i undersøkelsen er stilt med gradering 1 til 6 hvor 1 er mest negativ og 6 mest positiv. Vi presenterer her en gjennomsnittskår for hvert spørsmål. Vi tolker gjennomsnittskår over 4 som bra og resultat på 5 eller over som svært godt. Undersøkelsen inneholder også noen åpne spørsmål hvor brukerne har gitt tilbakemeldinger om sitt NAV-kontor.

3 Fornøyd med ventetid på å få svar på min henvendelse publikumsmottak

4 Fornøyd med ventetid for å nå gjennom på telefon

5 Saksbehandler/veileder la vekt på det jeg hadde å si

6 Saksbehandler/veileder var interessert i å finne gode løsninger sammen med meg

7 Saksbehandler/veileder har gode kunnskaper om lover og regler som gjelder min sak

8 Saksbehandler/veileder fikk meg til å se nye muligheter

9 Jeg blir møtt med respekt når jeg henvender meg til NAV-kontoret

10 Jeg får den service jeg trenger fra NAV-kontoret

11 Jeg er trygg på at mine rettigheter blir ivaretatt på NAV-kontoret

12 Det er mulig å legge frem sin sak uforstyrret ved NAV-kontoret dersom man har behov for det

13 Fornøyd med service hos NAV helhetlig sett

14 I forbindelse med ditt besøk her på NAV-kontoret, fikk du den hjelpen du hadde behov for?


Laste ned ppt "Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google