Mikkel, Knut, Kari Mette, Anne Lise & Guro

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
BeSLIkt 2. klasse Kjølberg, juni 2004.
Advertisements

Leseglede i 2 klasse Kjølberg skole, skoleåret 2003/2004.
Begynnende Skrive og Leseopplæring med bruk av Ikt
Bokanmeldelser..
Hva sier den nye læreplanen i norsk (K06) om skriveopplæring?
Odd Haugstad ABC-en Pedagogisk Forlag 2002
Foreldremøte for 2A, 7.mars Kl
Gruppearbeid, Leseopplæring 25. og 26. oktober 5. – 10
Tolkning og analyse Sigrun Eckhoff rev jan 2009.
STASJONSUNDERVISNING
Skriftspråksutvikling Anne Høigårds kapittel 8 Fra toårsalderen med høytlesing Skriftspråksutviklinga følger Søderberghs firepunkts oppsett (4 prinsipper):
Trageton: ”Å skrive seg til lesing”
Foreldreskolen del 1 Norskfaget.
Du er en viktig del av ditt barns språkmiljø
Velkommen til foreldremøte i 1.klasse 17.september 2014
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Tankekart og læringstrategi
Mål 1. trinn Skriftlige tekster:
An approach to multimodal and ergonomic nomadic services Marco Riva og Massimo Legnani.
Nynorsk fagskriving Orden i teksta.
Vanlege nynorskfeil.
Frå eitt medium til eit anna
Tema Vg1, kap 4.
Leksjon 02 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 2.
Skriving i begynneropplæringa
Fra kontekstavhengig til kontekstuavhengig språkbruk
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Kulturstien Om fag og praksis i førskulelærarutdanning og barnehage.
Skrivepedagogikk POS som metode
Skrivepedagogikk A1A. Grunnleggende ferdigheter i faget (LK06 s. 43) ”Skriving er en måte å utvikle og strukturere ideer og tanker på, men det.
Leksjon 03 IKT i tilrettelegging av pedagogisk materiale 3.
Kap 4 og 5 i Eva Maagerø: Språket som mening
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Ove Eide VEGAR INN I FILM. Forteljingar: ei grunnleggande kommunikasjonsform - munnleg - skriftleg - film - tv -
LESEOPPLÆRINGEN Hva er lesing?  Å lese innebærer at eleven må kunne:  avkode tekst  forstå teksten.
Forteljing. Samlenemning Munnleg - skriftleg Sanne - oppdikta Korte - lange oppdikta = fiksjon.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Dialogisk lesing Språkarbeid i Kaland barnehage
Velkommen til foreldremøte i 3a/b. Norsk læreverk: Zeppelin 2 hovedbøker LesebokSpråkbok Mål: En kilde til leseopplevelser. Boken er delt i 2 deler: Del.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Kapittel 2 Tekstane rundt oss Birgid Allig/Stone/Getty Images.
FamiliematematikkFamiliematematikk ”Verda er full av matematikk”
Leseopplæringsmateriell Dagrun Skjelbred Januar 2005.
Velkommen til foreldremøte i Holvik barnehage i Grendahuset i Vågsvåg høsten 2015.
Norsk kapittel 4 Skrivekløe Kompetansemål: – Å trene på å skrive gode forteljingar – Å kjenne att språklege verkemiddel i forteljingar – Å trene på å bruke.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Arbeid på skulen Norsk Tekstskaping, finskrift, grammatikk. Vekas mål: - Vurdera og samanlikne eigne og andre sine tekstar. -Beskriva språk og språkbruk,
23. September  Ønsker at elevene får en god leseopplæring  Ønsker at det skal være et godt miljø  Ønsker at det skal være trivsel.
Uke april Tøffe elever som smaker på ukjente ting! Verdiord for april: Lydighet.
For å støtte barnet sitt i leseutviklingen
Betre læringsresultat vår 2014
MINIKURS: PROBLEMLØYSINg
Språkløyper i Mylingen barnehage
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Velkommen til Foreldremøte 7. trinn
Spørsmål til diskusjon Leselyst- en bok for alle
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samf. Fag Naturfag KRLE
Foreldremøte 5E Onsdag Velkommen .
Retorikk og skriving.
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Kort om implementering
Vurdering i norskfaget
Bibelen Det greske ordet biblia betyr bøker. Bibelen består av 66 bøker. Tekstene ble utvalgt på kirkemøte i Nikea, 325 e.Kr.
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samfunnsfag Naturfag KRLE
Språkleik ( HVL 2019.
Lesskriv 4.
Les og skriv 3.
Å skrive både nynorsk og bokmål
Utskrift av presentasjonen:

Mikkel, Knut, Kari Mette, Anne Lise & Guro ANALYSE AV ABC- BØKER Mikkel, Knut, Kari Mette, Anne Lise & Guro

Generelt om læreverket Tittel: Pamfilius 1 Forfattar: Karin Myrum Sørsdal og Lise Nordbryhn m.fl. Illustrtør: Svein Nyhus m.fl.

Generelt om læreverket Læreverk for 1. klasse som består av: Lesebok Lærarens ressursbok Oppgåvebok- blåbærboka Lekebok- tyttebærboka

Kostnad for full læremiddelpakke, 25 elevar Pamfilius 1- grunnbok: 198*26= 5148 Pamfilius 1- blåbærbok: 59*26= 1534 Pamfilius 1- tyttebærbok: 69*26= 1794 Lærarens ressurshandbok: = 362 TOTALT 8838 kr

Lesebok/tekstsamling Leseopplæringa er basert på at det er læraren som skal lese/fortelje, det som er skreve med stor skrift kan elevane lese sjølv Dette er ikkje noko opplæringsbok i lesing Alfabetet blir presentert i boka- i L97 står det at dette er noko elevane skal jobbe med i 1. klasse

Pamfilius som ei bok Hovudroller: Oskar og Matilde Gjennomgangsfigurar: ei heil klasse Miljøet: handlinga skjer på ulike stader Tema: ikkje noko gjenomgåande tema Mange ulike sjangrar

Biletstoffet Nokre kunstbilete, men flest pedagogiskebilete Bra koherens mellom tekst og bilete Flest fargebilete, men nokre svart-kvittbilete til gamle eventyr om til dømes Oskeladden

Språket i boka Enkelt språk Nynorsk Enkle rim regler oppfordrar elevane til å eksperimentere med språket

Arbeidsbok/oppgåvehefte Den eine arb.boka følger leseboka og gjev oppgåver etter kvart tema, medan den andre er knytta til leik med bokstavar, ord og tal Oppgåvane legg opp til fleire moglege løysingar Individuelle oppgåver

Mål i L97 Møte symbol, bokstavar, tal og skrift i klasserom og i bøker Høyre tekstar av kjende forfattarar Lytte til eventyr og forteljingar Oppleve samanheng mellom tale og skrift (tekstskaping)