Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Betre læringsresultat vår 2014

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Betre læringsresultat vår 2014"— Utskrift av presentasjonen:

1 Betre læringsresultat vår 2014
BLR Betre læringsresultat vår 2014

2 Prioriteringar vår 2014 Fordeling av midlar 2 000 000.-
Vokal – sikre innlegging av resultat Grunnleggande ferdigheiter Lesing og leseopplæringa Nasjonale prøver Klasseleiing og Læringsmiljø Elevane sitt utbyte av opplæringa Samarbeid skule/barnehage - heim

3 Fordeling etter elevtal kr 293 233,08 kr 383 458,65 kr 172 932,33
Elevtal i 1. klasse Fordeling etter elevtal Kuventræ barneskule 39 kr ,08 Os barneskule 51 kr ,65 Søfteland skule 23 kr ,33 Hegglandsdalen barneskule 8 kr ,38 Halhjem barneskule 17 kr ,55 Lysekloster barneskule 22 kr ,53 Strøno barneskule 10 kr ,97 Lunde barneskule 36 kr ,69 Søre Øyane barneskule 19 kr ,14 Nore Neset skule 41 kr ,68 266 kr ,00

4 Vokal Samling med skulane om VOKAL Sikre innlegging av resultat
Nytte VOKAL i heim/skule samarbeidet

5 Grunnleggande ferdigheiter
Dette arbeidet startar i barnehagen. Dei 5 grunnleggjande ferdigheitene er: Å kunne uttrykkje seg munnleg Å kunne uttrykkje seg skriftleg Å kunne lese Å kunne rekne Å kunne bruke digitale verkty

6 Lesing i barnehagen Språkmiljø og språkstimulering
Leik språkleg samspel med barn og vaksne Omgrep og ordforråd Lesing og leseaktivitetar Høgtlesing og forteljing Rim og reglar, Song Samtale Rammeplan, Kvalitetsplan, Lese- skriveglede, Språkglede, foreldresamtalar, barnesamtalar, samarbeid med helsestasjon, overgang barnehage og skule

7 God kvalitet på leseopplæringa
Utarbeide ein leseplan Felles for barnehage og grunnskule Leseutvikling på alle trinn i alle fag Alle lærarar er leselærarar Revidere «Lese- og skriveglede» frå 2003 Lese- og læringsstrategiar Vurdere kjøp av Leselos Leselos er eit observasjonsverkty som er beregna på å støtte elevane si leseutvikling. Er tilpassa til å følgje elevane på alle trinn og i alle fag. Kan fungere som sjekkliste for undervisningsplanlegging, for kvalitative observasjonar av elevane si leseutvikling og for tilretteleggjing av lærargruppa si kompetanseutvikling om lesing. Innkjøp av programvaren ca pr. skule, kurs og opplæring kjem i tillegg

8 Nasjonale prøver Kommunal plan for rutinar kring gjennomføring, resultat og oppfølging Ikkje prøvar i fag, men i grunnleggjande ferdigheiter i alle fag Ein del av undervegsvurderinga Korleis bruke resultata som grunnlag for vidare læring?

9 Klasseleiing og Læringsmiljø
Lærarkompetanse med stor effekt på læring: Formativ evaluering med vekt på læringsstrategiar og læringsprosesser Vurdering for læring Klare standardar for god undervisning Kommunal standard? Læraren er tydeleg leiar Struktur i undervisninga Positiv og støttande relasjonar mellom elev og lærar Skulane brukar LP-modellen i dette arbeidet.(læringsmiljø og pedagogisk analyse)

10 Elevane sitt utbyte av opplæringa
Felles nasjonal tilsyn : Tema for dette tilsynet er elevane sitt utbyte av opplæringa Korleis skulen arbeider med elevane sitt utbyte i opplæringa Forvaltningskompetanse Skulebasert vurdering Vurdering for læring:  Målsetting: vidareutvikle læraren sin vurderingspraksis gjennom auka kompetanse og forståing for vurdering som reiskap for læring. er all vurdering som gis underveis i opplæringen og som bidrar til å fremme læring. Begrepet brukes om prøver og oppgaver som gir informasjon om kompetanse på et gitt tidspunkt. Kuventræ og Hegglandsdalen har delteke i UDIR sitt prosjekt «Vurdering for læring»

11 Samarbeid barnehage/skule – heim
Leggje til rette for et godt og nært samarbeid Leggje til rette for og vere godt førebudde på Foreldresamtale/utviklingsamtale Informere foreldra om den språklege gevinsten ved høgtlesing Informere foreldra om at deira engasjement kring barnet si leseutvikling har stor betydning


Laste ned ppt "Betre læringsresultat vår 2014"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google