Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
MINIKURS: PROBLEMLØYSINg
2
LK06 Læreplan i matematikk. Føremålet med faget.
Problemløysing høyrer med til den matematiske kompetansen. Det er å analysere og omforme eit problem til matematisk form, løyse det og vurdere kor gyldig det er. Problemløysingstankegang skal gjennomsyre all undervisning.
3
Kva legg du i omgrepet problemløysing?
4
Ein definisjon: Problemløysingsoppgåver er matematikkoppgåver der det blir kravd både arbeid, tankevirksomheit og anstrengelser frå ein person for å finne ei løysing (Hedrén m. fl. 2005).
5
Kva betyr dette? Vil eller må finne ei eller fleire løysingar. Diskusjon. Framgangsmåten er ikkje gjeve på førehand. Ta i bruk ulike kompetansar. Egeninnsats og tid.
6
Problemløysing Åpne oppgåver Rike oppgåver Lav inngangsterskel Fleire måter å kome fram til svaret Mange løysinger
7
GRISEOPPGÅVE
8
- Ulike løysingar (ulike rekneartar, tverrsum, tiarvener, så få som mogleg, så mange som mogleg).
Forenklingar (lavare tal, tiarvener, addisjon). Utvidingar (høgare tal på mor og barn, rekneartar). PRODUKTIVE SPØRSMÅL – kopiorginal deles ut
9
Kva er hensikten med denne oppgåva? Korleis ville du vise resultatet?
Når elevane jobbar, må læraren stille spørsmål som hjelper dei vidare, og heile tida ha målet klart for seg. Kva er hensikten med denne oppgåva? Korleis ville du vise resultatet? Ulike måtar? Kor mange løysingar finns det?
10
Åpne opp rutineoppgåver:
20 perler, 5 esker, like mange i kvar 20 perler, 5 esker 20 perler i esker
11
Eksempel frå Erik: Ferskenpai
12
Eksempel frå Dagne: Kortoppgåve
13
OPPSUMMERING Kvifor problemløysing? læring med forståing motiverande
verke positivt inn på haldningar til, og oppfatningar av matematikkfaget meir sjølvstendige elevar
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.