Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

3. trinn, Øyra Vurdering for læring.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "3. trinn, Øyra Vurdering for læring."— Utskrift av presentasjonen:

1 3. trinn, Øyra Vurdering for læring

2 Fokusområde for 3.steg Vurdering for læring Eigenvurdering Exitpass
To stjerner og ein tanke Loggbok Undervegs Tydelege vurdering læringsmål Vurdering for læring

3 Eigenvurdering For å gjere elevane meir bevisste på eiga læring og forståing Eigenvurdering av fokusområda på steg Vekemål i kvart fag Gjennomgang av måla fleire gongar i veka Gjere elevane bevisste på kvifor dei skal lære desse måla Tommel opp/ned/bort Salto (læreverk i norsk) Eigne eigenvurderingar i læreboka

4 Norsk Eg kan skrive ord med o for å. Eg kan setje ord i alfabetisk rekkjefølgje. Eg skal øve på å «lese mellom linjene».

5 Exit-pass * Elevane får ei munnleg eller eit skriftleg spørsmål i slutten av ei arbeidsøkt som dei må svare på før dei går ut * Elevane må svare/skrive med eigne ord * Munnleg: svaret må vere rett før dei får gå ut * Skriftleg: elevane legg lappane i «exit-boksa» * Læraren får god oversikt over kva elevane har forstått/ ikkje forstått .

6 To stjerner og ein tanke
Elevane veit kva som er læringsmålet To stjerne og ein tanke: vurderingsform som gir eleven to positive tilbakemeldingar og eit tips til forbetring Fokus på kva elevane meistrar Konstruktiv tilbakemelding Metode som kan brukast til vurdering på ulike måtar. Elevane får trene seg til å sjå positive sider, vere kritisk til seg sjølv, og gi konstruktive tilbakemeldingar. Godt system for å rette bøker

7 To stjerner og ein tanke
To stjerne og ein tanke: vurderingsform som gir eleven to positive tilbakemeldingar og eit tips til forbetring Fokus på kva elevane meistrar Konstruktiv tilbakemelding Elevane veit læringsmålet Metode som kan brukast til vurdering på ulike måtar. * Elevane får trene seg til å sjå positive sider, vere kritisk til seg sjølv, og gi konstruktive tilbakemeldingar. Godt system for å rette bøker

8

9 Loggbok kvar fredag Fag: matematikk, norsk, engelsk Ikkje prøvefølelse
Ikkje fokus på poeng Ekstra oppfølging Gir nyttig informasjon Lite førebuing

10 Undervegsvurdering Undervegsvurdering er ofte nytta. Vi gir ofte tilbakemelding undervegs Vert meir bevisst kva som er målet; kva skal eg lære? kva vert venta av meg? Får tilbakemelding langs med som bekrefter eleven sitt arbeid mot målet; kvalitet på arbeidet og korleis arbeide vidare. Eit stopp på vegen

11 Tydelege læringsmål Fokus på læringsmåla kvar arbeidsøkt
Knyte førkunnskapen til målet og utvide ny kunnskap Vurderer arbeidsformene i lag (eigenvurdering) Oppsummering av læringsmåla Fokus på læringsstrategien BO og Salto ;Superblikk, Alt eg veit, Leseteknikk, Tenkestopp, Oppsummering Fokus på grafem-fonem, fonemsyntese og fonemanalyse ved begynneropplæring i lesing.

12 Oppsummering Forstå kva dei skal lære Tilbakemelding Råd
Meir involverte i eige læringsarbeid


Laste ned ppt "3. trinn, Øyra Vurdering for læring."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google