Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 1 av 20 Lev eit friskare liv i Midt-Noreg – på Internett Roar Stokken prosjektleiar.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kunnskapsløftet og fysisk aktivitet: Kompetanseutvikling i skolen
Advertisements

1 NTNUs Multimediesenter 1.Integrasjon 2.Produksjon 3.Framtidsvisjon NTNUs Multimediesenter REN Medlemsmøte Trondheim 31. August 2005.
Markedsføring, rekruttering og lojalitet
Elektronisk samhandling
Fylkesårsmøter 2013 Mental Helse. Vår visjon ”Alle mennesker skal ha en mulighet til å leve et liv basert på uavhengighet, selvstendighet og mestring”
© UNIVERSITETETS SENTER FOR INFORMASJONSTEKNOLOGI UNIVERSITETET I OSLO USIT Side 1 HOUSTON We have a problem.
Elektronisk samhandling Ahus - primærhelsetjenesten
Korleis skal vi få IKT inn i klasserommet? Norsk Nettskole.
Kva kan kyrkja lære av skulen? Å lære å lære Meiningsfull læring.
Å LEVE ET FRISKERE LIV SELVHJELPSPROGRAM UTVIKLET VED
Opplæring – i et helsepolitisk perspektiv
Særskilt språkopplæring for språklige minoriteter etter § 2-8
Oslo kommune Utdanningsetaten Lofsrud skole Bendicte Uv og Petter Feiring Gudbrandsen.
Transformasjoner Men hva hvis relasjonen er kurvelinjær?
Nasjonalt senter for telemedisin. Vi har en visjon Gode helsetilbud til alle, uavhengig av tid og sted.
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Lbg/RHS- Evalueringskonferanse 19. og 20. november Midtveisevaluering høst 2002 Resultater fra en brukerundersøkelse Seilet/ Molde/ 19.nov.03/lbg.
Berit Bratholm : BREDBÅNDSPROSJEKTET DIGITALE MAPPER OG SAMARBEIDSLÆRING.
1 Veien mot målet: Bakgrunn Mål for oppgaven Litt teori Funn Forslag til forbedring EiT – Jenter og Data – Gruppe 3.
UFD ITU-konferansen Kristin Clemet, ITU-konferansen 2003, ”Digital dannelse. IKT i utdanning: Resultater og konsekvenser”. Oslo 16.
Lis Byberg Forelesning 14. oktober 2005
Hvordan ivareta ”særskiltelever” på Design og håndverk Vg1 2007/08?
VIDEOKONFERANSE I UNDERVISNING OG VEILEDNING ved Nasjonalt senter for telemedisin Bodil Bach Regionkontakt Helse Øst Nasjonalt senter for telemedisin.
Traineeprogram for RDA-bedrifter i Nordland. Utviklet i et samarbeid mellom; Innovasjonsprogram SaltenInnovasjonsprogram Salten Abelia-bedriftene i Nordland.
Valgfagsnettverket Et samarbeid om valgemner i Informasjonsteknologi for lærere Presentert på SOFFs konferanse Monica Johannesen & Leikny Øgrim.
Valgfagsnettverket Et samarbeid om valgemner i Informasjonsteknologi for lærere Presentert på NKUL Monica Johannesen & Leikny Øgrim Høgskolen i.
Masterstudium IKT og læring Arbeidsseminar PUS 12/2 03.
Digital kompetanse - for hvem og hvordan?. Digital kompetanse Nå nytter det ikke lenger å vente på at det skal gå over. PFDK er her og er kommet for å.
Figur 1 Behov. Figur 2 Behov Figur 3 Prioritering/ressursinnsats.
Nasjonal sertifiseringsordning med basis i HMS
Institutt for data- og realfag
Avdeling for ingeniørutdanning
Hvor kan vi søke midler? Hvordan sette opp en søknad?
Telemedisinsk brukerforum/seminar Bergen 16. november 2005.
Om vurdering og nye eksamensformer. Hvorfor er dette viktig å snakke om? Mange elever ”skjønner alvor” først når de er midt oppe i eksamen. Det kan virke.
En introduksjon. Et program for barn og unge for læring av sosial og emosjonell kompetanse. Forebygging av problematferd i barnehage og skole. Skaper.
Hvilke familietilbud trenger de yngste
Nordlandssykehuset. Avdeling for voksenhabilitering.
Kapittel 2 oppgave c Preteritum eller perfektum?
Prosjektleder Inger Svendsrud
Kvalitetssikring ved Høgskolen i Østfold. 2 Innledning Kvalitetssikringssystemet ved HiØ ble godkjent høsten Hovedtrekk i NOKUTs evalueringsrapport:
Nytt fra Norges forskningsråd Kompetansemeglingssamling Stavanger 7-8. september 2005 Endringer i MOBIs administrasjon Ny organisering av Innovasjonsdivisjonen.
Nasjonalt kunnskapssenter for helsetjenesten John-Arne Røttingen og Gro Jamtvedt Status for Kunnskapssenteret og Helsebiblioteket Dekanmøtet i medisin.
Tilskudd til opplæring i norsk og samfunnskunnskap
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Hardangerbiblioteka. Målsetjingar Å gi brukarane av biblioteka i Hardanger eit betre tilbod. Best mogeleg bruk av den samla kompetansen ved biblioteka.
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
Gje rom for lesing i Nordhordland Bakgrunn: Nasjonal strategi/plan Nasjonal strategi/plan Lokale føresetnader: Lokale føresetnader: –Mange små kommunar/skular.
Inn på tunet som moglegheit i velferdstenestene Karoline Bjerkeset, prosjektleiar, Inn på tunet-satsinga Bruk av Ipt innan rusomsorg.
Kommunane, pasientane og pårørande i Den store psykiatrireforma v/ Magnhild Giil Schjøth Landsforeninga for Pårørande innan Psykisk helse Vest-Agder (LPP.
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
IOP Kilder: Nordahl T., Overland T.,(2001): ”Individuelle Opplæringsplaner”. Liv S. Thesen og Elisabet Brettås , Horten PPT. Thommesen H., Normann T.,
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
HEILT EKTE. «Ung meistring i vill vestlandsnatur» - Espen Bruun- HEILT EKTE.
Felles nettløsning for spesialisthelsetjenesten – én helseportal Jostein Listou, kommunikasjonsrådgiver Helse Midt-Norge RHF.
Pensjonistforbundet Sogn og Fjordane Handlingsplan Perioden –
LINK Lokale informasjonsnettverk i Numedal/Kongsberg August 2001 Visjon Et Lærende Lokalsamfunn.
Sogn og Fjordane Fylkeskommune Regionalavdelinga FOLKEHELSE I SOGN OG FJORDANE Frå regional organisering til lokal handling i Sogn og Fjordane.
Presentasjon av prosjektet ”Mestring på tvers” høst 2008
Betre læringsresultat vår 2014
Vel digital postkasse på Noreg.no
Samarbeid mellom kreftkoordinator og LMS
Opplæringsplan i basiskunnskap matematikk
Saman for betre helse i Nordhordland
iPsyk.no MoodGym-hjelp til selvhjelp
Utskrift av presentasjonen:

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 1 av 20 Lev eit friskare liv i Midt-Noreg – på Internett Roar Stokken prosjektleiar

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 2 av 20 Samarbeidspartar -Høgskulen i Volda -Helse Midt-Noreg med alle lokale helseføretak -MS-forbundet og fleire andre brukarar/brukarorganisasjonar -Norsk Nettskole -Sykehuset Østfold

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 3 av 20 Vi byggjer på: -Chronic disease self management program frå Stanford University -Datastøtta samarbeidslæring som forskingsfelt -Erfaringar frå Sykehuset Østfold -Erfaringar frå Høgskulen i Volda og Norsk Nettskole

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 4 av 20 Visjon Gi kronisk sjuke eit fleksibelt, geografisk uavhengig og kvalitetssikra tilbod for å lære meistringsstrategiar i høve til eigen sjukdom.

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 5 av 20 Hovudmål Gjennomføre ”Lev et Friskere liv”-kurs etter vanleg modell og nettbasert, og utvikle infrastruktur for å kunne gjennomføre denne typen tiltak på permanent basis.

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 6 av 20 Delmål -Designe og prøve ut IKT-basert kursopplegg -Definere kvalitetsparameter -Skape strukturar for permanent drift -Skape og spreie kunnskap

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 7 av 20 Smakebit

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 8 av 20 Smakebit

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 9 av 20 Målgruppe Alle kronisk sjuke/funksjonshemma og deira pårørande som har hatt diagnosen omlag 6 månader eller lenger

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 10 av 20 Internettversjonen : Nye målgrupper -For friske eller for sjuke til tradisjonelle kurs -Deltakarar med vanskar knytt til transport -Fleire helsearbeidarar som kursleiarar -Dei med vanskar i vanlege grupper

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 11 av 20 Organisering Utgangspunkt: Formativt forskingsopplegg 1.Design av læringsmiljø 2.Prøve ut læringsmiljø under konstant evaluering og revidering 3.Evaluering: Resultatevaluering og prosessevaluering

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 12 av 20 Organisering Strukturar frå: -Systemutvikling -Prosjektorganisering -Kommunikativ planlegging

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 13 av 20 Organisering

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 14 av 20 Framdriftsplan Prosjektet skal over en periode på 18 måneder gjennom to faser for å førebu den tredje: -Designfase -Pilotfase -Driftsfase

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 15 av 20 Haust 2003 Designfase Designe kurset og tilhøyrande verkty. Dette vert gjort med utgangspunkt i Stanford sitt Internettbaserte sjølvhjelpsprogram og våre eigne erfaringar med nettbasert læring

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 16 av Pilotfase Prøve ut, evaluere og revidere. Evaluere dynamikken i gruppa, og samspel med verktya Evaluere effekt og samanlikne

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 17 av 20 Frå 2005 Driftsfase Sette programmet i drift. Følgje opp med evaluering.

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 18 av 20 Milepelar Nov 2003Kursleiarkurs Mai 2004Igangsetjing av lokale kurs Feb 2003Nettbasert brukartest Mai 2004Nettbasert pilot Sep 2004Prøvedrift nettbaserte kurs

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 19 av 20 Økonomi Utgifter H03V04H04Totalt Prosjektleiing Fagleg leiing25 50 Omsetjing og lokalisering184 Møter/reiser Kursavvikling Kursleiaropplæring282 Evaluering av effekt25 50 Evaluering av læring Sum

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 20 av 20 Økonomi Finansiering H03V04H04Totalt KPI/HMN KEV Lokale LMS NST/Norsk Nettskole Støtte Støtte Extra Totalt

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 21 av 20 Utfordringar Struktur Nasjonalt senter for Telemedisin vart ikkje ferdige med sin del Opparbeiding av kontakt med Stanford tok lenger tid enn rekna med

Nettstad: norsknettskole.no/mestring Roar Stokken Side 22 av 20 Utfordringar Innhald Nytt felt, nye organisasjonar Transformasjonen vart større enn venta Skape kommunikasjon på nettet