Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Verdier – for hvem og til hva? Av prorektor Inga Bostad.
Advertisements

SKOLEHVERDAGEN I ET FLERKULTURELT PERSPEKTIV
Bente Aronsen Kunnskapsdepartementet
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Opplæringslova.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Læringsmiljø KFU Altona Skole og Ressurssenter Vår visjon: Sammen om læring Våre verdier: Tilhørighet, mestring og respekt.
V ELKOMMEN TIL FORELDREMØTE og samarbeid på Bore skule.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2016.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
NOOS Landskonferanse Langesund september 2015 Hans Jacob Edvardsen Fagopplæringssjef.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
VELKOMEN TIL FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE Onsdag,
Kommunestyremøte - skolestruktur
Barnesyn og barns medvirkning
Fra visjoner og verdier til praksis i klasserommet
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Hvor mange her er kommet alene. Hvor mange har avtalt å sitte med noen
Prosjekt Betre Læringsresultat
Opplæringslova kapittel 9A
Prosjekt Betre Læringsresultat
Delevaluering av prosjektet Haugalandsløftet
Profesjonsutvikling Relasjonskompetanse som grunnlag for god klasseledelse, tilbakemelding og læring.
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Dr. Avis Glaze Utdannelse for demokrati;
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Frå vinter- til heilårsdestinasjon
STORFORELDREMØTE
Forventingar til foreldre frå skulen
Overordnet del – verdier og prinsipper for grunnopplæringen - Et verdiløft? Snakkepunkter: Overordnet del – verdier og prinsipper for grunnopplæringen.
Foreldremøte September 2017.
montessoriforbundet, februar 2018
– verdier og prinsipper for grunnopplæringen
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Fagfornyelsen og kjerneelementer i fag
Kvalitet i opplæringa PPT-samling 15. mai 2018.
alle barna sin rett til god omsorg
Fagfornyinga Innleiing på samling for Utdanningsforbundet og KS i Trøndelag 16.mars 2018 Av Torbjørn Ryssevik, spesialrådgjevar i Utdanningsforbundet.
Presentasjon av vårt nye undervisnings-materiell
Fellesmøte Overordnet del av læreplanen! Fellesmøte.
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Kurs for brukere av KFF-KSS
Hvilke planer har vi på vår skole?
Montessori og teknologi
Regional plan for et helhetlig opplæringsløp
Opplæringskontoret for industri- og teknologifag
Folkehelsetiltak i regi av Hordaland fylkeskommune
Diskusjonsframlegg frå styret
Elevar som referansegruppe i ein ny-produksjon Wenche Gausdal
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Fagfornyelsen og kjerneelementer i fag
Arbeid med overordnet del
Tverrfaglige tema.
Nå er vi spente!.
ÅRSPLAN Jostedal barnehage 2018 / 2019 Dette året: «Jorda vår»
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa
Critical Literacies and Awareness in Education
Overgang barnehage – skule/SFO Foreldremøte
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Opplæringens verdigrunnlag
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Korleis arbeide vidare med ei utvikling av lærarprofesjonen?
ATV 14.desember 2018.
STORFORELDREMØTE
Utskrift av presentasjonen:

Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle Jærskulen er med i prosjektet Inkluderande barnehage og skulemiljø, pulje 2 i regi av Udir. Januar 2018 – desember 2019 To skular og to barnehagar frå kvar av dei 4 kommunane Inger Bergkastet: Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle: Tysdag 5.februar 13.30- 16.30 Skulane Tysdag 5.februar 18.00 – 20.30 barnehagane + SFO

Mål med fagfornyinga Færre mål i kvart fag Styrka verdiorientering Styrka tverrfaglegheit Tilrettelegging for djupnelæring Foto: utdanning.no

Identitet og kulturelt mangfald Kritisk tenking og etisk mangfald Det heile mennesket 1.VERDIGRUNNLAG Utdjuping av innhaldet i formålet 2. PRINSIPP FOR LÆRING, UTVIKLING OG DANNING Definerer områda som skal vera del av undervisninga for å utvikla heile menneske 3. PRINSIPP FOR SKULEN SIN PRAKSIS Definerer område og korleis ein må jobba i skulen med desse for å ivareta formålet. Omtalar på overordna nivå kva skulen skal byggja på og bidra med i forhold til elevane si danning og utdanning. Menneskeverdet Identitet og kulturelt mangfald Kritisk tenking og etisk mangfald Skaparglede, engasjement og utforskartrong Respekt for naturen og miljømedvit Demokrati og medverknad Danning og utdanning Sosial læring og utvikling Kompetanse i fag Grunnleggjande ferdigheiter Å læra å læra Tverrfaglege tema: Folkehelse og livsmeistring Demokrati og medborgarskap Berekraftig utvikling Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring Samarbeid heim og skule Opplæring i lærebedrift og arbeidsliv Profesjonsfellesskap og skuleutvikling

Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring 3. PRINSIPP FOR SKULEN SIN PRAKSIS Definerer område, og korleis ein må jobba i skulen med desse for å ivareta formålet. Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring Samarbeid heim og skule Opplæring i lærebedrift og arbeidsliv Profesjonsfellesskap og skuleutvikling

Haldningar: Vilje + mot Handling Atferd Normer / spelereglar Kompetanse Haldningar: Vilje + mot Verdiar

3. PRINSIPP FOR SKULEN SIN PRAKSIS Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring Samarbeid heim og skule Profesjonsfellesskap og skuleutvikling Definerer område, og korleis ein må jobba i skulen med desse for å ivareta formålet. Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring Samarbeid heim og skule Opplæring i lærebedrift og arbeidsliv Profesjonsfellesskap og skuleutvikling