Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Verdier – for hvem og til hva? Av prorektor Inga Bostad.
Advertisements

SKOLEHVERDAGEN I ET FLERKULTURELT PERSPEKTIV
Marianne Larsen ABM-utvikling Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken St.meld nr. 8 Kulturell skulesekk for framtida.
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Opplæringslova.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Ny rammeplan for barnehagen. Konsekvensar for KRL-faget i førskulelærarutdanninga.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Internasjonal engelsk Verdens mest brukte språk. Verdens mest brukte språk. Gode engelskkunnskaper åpner nye muligheter, gjør livet lettere og gir selvtillitt!
Ludvigsenutvalget NOU – fremtidens skole Hovedspørsmålene i utredningen er følgende: Hvilke kompetanser vil være viktige for elevene i skolen,
Læringsmiljø KFU Altona Skole og Ressurssenter Vår visjon: Sammen om læring Våre verdier: Tilhørighet, mestring og respekt.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE – 2016.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
NOOS Landskonferanse Langesund september 2015 Hans Jacob Edvardsen Fagopplæringssjef.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Egil Hartberg-læringsleiing og vurdering for læring Bør starte med å vise elevane kvar dei skal kunne til slutt. Løfte blikket og sjå på den lange kompetansereisa.
KOMMUNEPLANENS AREALDEL Folkemøte: Midsund skule den Midøy Grendahus den Heggheim den
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Kommunestyremøte - skolestruktur
Fra visjoner og verdier til praksis i klasserommet
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE I SKJØNHAUG BARNEHAGE.
Trenger vi en skolebiblioteklov i Norge?
Hvor mange her er kommet alene. Hvor mange har avtalt å sitte med noen
Opplæringslova kapittel 9A
Profesjonsutvikling Relasjonskompetanse som grunnlag for god klasseledelse, tilbakemelding og læring.
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Dr. Avis Glaze Utdannelse for demokrati;
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Frå vinter- til heilårsdestinasjon
Hva synes dere er det viktigste innholdet i fagene. 2
Forventingar til foreldre frå skulen
Overordnet del – verdier og prinsipper for grunnopplæringen - Et verdiløft? Snakkepunkter: Overordnet del – verdier og prinsipper for grunnopplæringen.
Velkommen! Bli den beste du kan bli!.
Jølster kommune – politisk struktur
Foreldremøte September 2017.
– verdier og prinsipper for grunnopplæringen
SPRÅKLØYPER Ein introduksjon
Velkommen til foreldremøte 9. trinn
Fagfornyelsen og kjerneelementer i fag
Kvalitet i opplæringa PPT-samling 15. mai 2018.
Fagfornyinga Innleiing på samling for Utdanningsforbundet og KS i Trøndelag 16.mars 2018 Av Torbjørn Ryssevik, spesialrådgjevar i Utdanningsforbundet.
Presentasjon av vårt nye undervisnings-materiell
Fellesmøte Overordnet del av læreplanen! Fellesmøte.
Læringsmiljø §9a: Handlingsplikt Bedre læringsmiljø
Fagfornyelsen Vi skal fornye læreplanene ved å gjøre dem mer relevante for framtiden. Fagene skal få mer relevant innhold, tydeligere prioriteringer.
Hvilke planer har vi på vår skole?
Fagfornyelse: ny læreplan i morsmål for språklige minoriteter Læreplanverket for Kunnskapsløftet 2020: LK2020 Aleksandra Kuźnik.
Regional plan for et helhetlig opplæringsløp
Folkehelsetiltak i regi av Hordaland fylkeskommune
Diskusjonsframlegg frå styret
Elevar som referansegruppe i ein ny-produksjon Wenche Gausdal
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
Fagfornyelsen og kjerneelementer i fag
Arbeid med overordnet del
Tverrfaglige tema.
Nå er vi spente!.
ÅRSPLAN Jostedal barnehage 2018 / 2019 Dette året: «Jorda vår»
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Critical Literacies and Awareness in Education
Overgang barnehage – skule/SFO Foreldremøte
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
Bli kjent med forsøkslæreplanene for FVO
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Opplæringens verdigrunnlag
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
Korleis arbeide vidare med ei utvikling av lærarprofesjonen?
ATV 14.desember 2018.
Utskrift av presentasjonen:

Overordna del – verdiar og prinsipp i grunnopplæringa Omtalar på overordna nivå kva skulen skal byggja på og bidra med i forhold til elevane si danning og utdanning Formålet 1.VERDIGRUNNLAG Utdjuping av innhaldet i formålet 2. PRINSIPP FOR LÆRING, UTVIKLING OG DANNING Definerer områda som skal vera del av undervisninga for å utvikla heile menneske 3. PRINSIPP FOR SKULEN SIN PRAKSIS Definerer område og korleis ein må jobba i skulen med desse for å ivareta formålet Det heile mennesket Menneskeverdet Identitet og kulturelt mangfald Kritisk tenking og etisk mangfald Skaparglede, engasjement og utforskartrong Respekt for naturen og miljømedvit Demokrati og medverknad Danning og utdanning Sosial læring og utvikling Kompetanse i fag Grunnleggjande ferdigheiter Å læra å læra Tverrfaglege tema: Folkehelse og livsmeistring Demokrati og medborgarskap Berekraftig utvikling Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring Samarbeid heim og skule Opplæring i lærebedrift og arbeidsliv Profesjonsfellesskap og skuleutvikling https://www.udir.no/laring-og-trivsel/lareplanverket/overordnet-del/