“DET ER BETRE Å BYGGE BARN ENN Å FAGDAG PSYKISK HELSE FRÅ PLAN TIL PRAKSIS “DET ER BETRE Å BYGGE BARN ENN Å REPARERE VAKSNE” (Lions-.mitt val)
UNDRE SEG – ELLLER DØMME Trillebåre
55 – 38 – 7 68 1…………………5………………..10 7-22 1-7
Opplevelseskuben vasjoner Obser- Kva høyrde eg -,såg eg? Tanker Kva tanker gjer eg meg om dette? Kjensler Kva kjensler gir dette meg? Handlinger Kva ønsker eg å gjere med det?
OPPLEVING –MEDARBEIDER OPPLEVING – BARN - FORELDRE MED DEG SOM LEVRANDØR.
AVGJERANDE FOR MEDARB.OPPLEVING LEIAR/KOLLEGA ALLE ANDRE FAKTORAR 80% 20% 70% 30% 3. 60% 40% 4. 50% 50% 5. 40% 60% 6. 30% 70%
AVGJERANDE FOR OPPLEVING BARN/FORELDRE DEN/DEI DU MØTER ALLE ANDRE FAKTORAR 80% 20% 70% 30% 3. 60% 40% 4. 50% 50% 5. 40% 60% 6. 30% 70%
REFLEKSJON: TRIVSEL OG STOLTHEIT KVA ER VÅR FELLES VURDERING AV EN HEILT VANLEG ARBEIDSDAG I ”MIN” BARNEHAGE (1- 10)? SOM ALLTID OK + - SPANANDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
På dette området er vi merkjeleg like. + -
Ein medarbeidar sine tre fundamentale relasjonar Medarbeidartrivsel Ein medarbeidar sine tre fundamentale relasjonar Tillit Relasjon til leiinga Medarbeidar Relasjon til kollega Relasjon til jobben Felleskapet Stoltheit
Ein brukar sine tre fundamentale relasjonar Brukartrivsel Ein brukar sine tre fundamentale relasjonar Tillit Relasjon til den-dei vi har kontakt med i banehagen Barn/foreldre Relasjon til tilsette og medforeldre Relasjon til Barnehagen Felleskapet Stoltheit
PRESTASJON FORVENTNING TILBAKEMELDING FØLGE OPP UANSETT ARBEIDSOPPGÅVER OG ANSVAR
Kjedsomhet/frustrasjon Angst/bekymring Tryggleikssone Flytsone Kjedsomhet/frustrasjon Etter: Csikszentmihalyi; 1975
Viktige dimensjonar for å lukkast som leiar (1-10)(1-Ei utfordring – 10-Rollemodell) Eigne Medarb. Leiar Er tydeleg i kommunikasjon Tek ansvar –det som blir sagt blir gjort. Er løysingsorientert Involverer i prosessar Relasjonskompetanse Brukar fast oppfølging Evne til å lytte – å forstå Er tydeleg i tilbakemelding Ber om tilbakemelding
TILBAKEMELDING TILBAKEMELIDING ER Å SJÅ SEG SJØLV I ANDRE SINE AUGE. TILBAKEMELDING ER HEILT AVGJERANDE FOR UTVIKLING ALL TILBAKEMELDING SKAL HA DEN BESTE INTENSJON Å TAKKE FOR TILBAKEMELDING ER GRUNNLAGET FOR GOD TILBAKEMELDINGSKULTUR.
REFLEKSJON: OPPMERKSOMHEIT - TILBAKEMELDING KVA ER VÅR FELLES VUDERING AV TILBAKEMELDINGSKULTUREN I ”MIN” BARNEHAGE (1- 10)? FRÅVERANDE OK + - AKTIV OG GOD 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Øving i tilbakemelding FORTSETTE MED - DEMPE LITT - STARTE MED
ENGASJERT - UENGASJERT
I M F A N