“DET ER BETRE Å BYGGE BARN ENN Å

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ekstern skolevurdering Sandnes skole,
Advertisements

Ny i styret: Ombud i praksis Veiledningskurs i organisasjons- og styrearbeid.
Modul 1 Lillegården kompetansesenter
BARNS TRIVSEL - VOKSNES ANSVAR
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
Forankring av arbeid med LP- modellen Opplæringslovens betsemmelser og faglige begrunnelser for lederoppgaver og –ansvar Gardermoen juni 2012 Svein.
Strilatun, Seim 5.Februar 2010
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
Handlingsplan mot mobbing
Personalsamarbeid Psykososialt arbeidsmiljø
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Vi vil «være sammen»; for barna…
Ute hele dagen 3. mars 2016 Lek, trivsel og fellesskap i uterommet, muligheter og utfordringer Kathrine Bjørgen, høgskolelektor/stipendiat ved DMMH og.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Foto: Bjørn Erik Olsen Medarbeiderplattform. Lederplattform og medarbeiderplattform Verdigrunnlaget i Nordland fylkeskommune –Åpenhet, tillit og lojalitet.
Hensikta med tilsynet er å bidra til å skape: - eit inkluderande arbeidsmiljø - eit miljø som er helsefremjande - forebygging i høve sjukefråvær og utstøting.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
BTI- Stord kommune. FORELDREROLLA BTI BTI-modellen 22.9.sept.2015.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Frå engasjert fagperson til lydig funksjonær Velferdskonferansen 2013 Reidun Førde Senter for medisinsk etikk. Universitetet i Oslo.
Du och jag, Alfred! «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en Alfred for noen barn?» «Hvordan er DU som voksen i barnehagen? Er du en «Alfred» for.
Velkommen til foreldremøte i Holvik barnehage i Grendahuset i Vågsvåg høsten 2015.
Foreldrenes betydning for elevenes læring Thomas Nordahl
Foto: Bjørn Erik Olsen Bruk av medarbeider- plattform i en avdeling.
PPT Psykisk helse – «Hør på meg» Noen funn fra Ungdomsundersøkelsen På alle områdene ligger Stavanger veldig godt an når sammenlignet med landsgjennomsnittet.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Forståelse, reaksjoner, tilpasning og behov Overlege Siri Sandvik Psykologspesialist Sigrid Vanberg
Fokusområde 13 Respektfull kommunikasjon Januar-juni 2015.
Helse Førde Resultat frå Multisenterstudie «Barn som pårørande» Kjellaug K. Berntsen Koordinator BSP.
VELKOMEN TIL FORELDREMØTE I TU BARNEHAGE Onsdag,
Eigenvurdering og sjølvregulering
NYGÅRD BARNEHAGE SIN VISJON: «Kvardagsmagi og vennegaranti»
Velkomen til informasjonsmøte før skulestart
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Meiningsfull læring skjer gjennom:
Velkommen.
Elevenes skolemiljø.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Kommunikasjonsteknikkar i Motiverande intervju
Eigenvurdering og sjølvregulering
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Profesjonsutvikling Relasjonskompetanse som grunnlag for god klasseledelse, tilbakemelding og læring.
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Systematisk arbeid med kvalitet i Haugen barnehage
Relasjonskompetanse DEL 2
Masfjorden sjukeheim Masfjorden kommune prosjekt stjernestunder.
Velkommen til foreldremøte
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Munnleg kommunikasjon
Foreldremøte 6.kl..
Kort om implementering
Sogndal kommune.
BTI- Stord kommune.
Sogndal kommune.
Kompasstrening.
alle barna sin rett til god omsorg
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Born som pårørande Fagdag Hildegunn Fauske
NYGÅRD BARNEHAGE SIN VISJON: «Kvardagsmagi og vennegaranti»
Autoritativ barnehage
Ledelse VÆRE ROLLEMODELL SETTE RETNING ENGASJERE GJENNOMFØRE Forstå
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Handling i hverdagen der barna er
Utskrift av presentasjonen:

“DET ER BETRE Å BYGGE BARN ENN Å FAGDAG PSYKISK HELSE FRÅ PLAN TIL PRAKSIS “DET ER BETRE Å BYGGE BARN ENN Å REPARERE VAKSNE” (Lions-.mitt val)

UNDRE SEG – ELLLER DØMME Trillebåre

55 – 38 – 7 68 1…………………5………………..10 7-22 1-7

Opplevelseskuben vasjoner Obser- Kva høyrde eg -,såg eg? Tanker Kva tanker gjer eg meg om dette? Kjensler Kva kjensler gir dette meg? Handlinger Kva ønsker eg å gjere med det?

OPPLEVING –MEDARBEIDER OPPLEVING – BARN - FORELDRE MED DEG SOM LEVRANDØR.

AVGJERANDE FOR MEDARB.OPPLEVING LEIAR/KOLLEGA ALLE ANDRE FAKTORAR 80% 20% 70% 30% 3. 60% 40% 4. 50% 50% 5. 40% 60% 6. 30% 70%

AVGJERANDE FOR OPPLEVING BARN/FORELDRE DEN/DEI DU MØTER ALLE ANDRE FAKTORAR 80% 20% 70% 30% 3. 60% 40% 4. 50% 50% 5. 40% 60% 6. 30% 70%

REFLEKSJON: TRIVSEL OG STOLTHEIT KVA ER VÅR FELLES VURDERING AV EN HEILT VANLEG ARBEIDSDAG I ”MIN” BARNEHAGE (1- 10)? SOM ALLTID OK + - SPANANDE 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

På dette området er vi merkjeleg like. + -

Ein medarbeidar sine tre fundamentale relasjonar Medarbeidartrivsel Ein medarbeidar sine tre fundamentale relasjonar Tillit Relasjon til leiinga Medarbeidar Relasjon til kollega Relasjon til jobben Felleskapet Stoltheit

Ein brukar sine tre fundamentale relasjonar Brukartrivsel Ein brukar sine tre fundamentale relasjonar Tillit Relasjon til den-dei vi har kontakt med i banehagen Barn/foreldre Relasjon til tilsette og medforeldre Relasjon til Barnehagen Felleskapet Stoltheit

PRESTASJON FORVENTNING TILBAKEMELDING FØLGE OPP UANSETT ARBEIDSOPPGÅVER OG ANSVAR

Kjedsomhet/frustrasjon Angst/bekymring Tryggleikssone Flytsone Kjedsomhet/frustrasjon Etter: Csikszentmihalyi; 1975

Viktige dimensjonar for å lukkast som leiar (1-10)(1-Ei utfordring – 10-Rollemodell) Eigne Medarb. Leiar Er tydeleg i kommunikasjon Tek ansvar –det som blir sagt blir gjort. Er løysingsorientert Involverer i prosessar Relasjonskompetanse Brukar fast oppfølging Evne til å lytte – å forstå Er tydeleg i tilbakemelding Ber om tilbakemelding

TILBAKEMELDING TILBAKEMELIDING ER Å SJÅ SEG SJØLV I ANDRE SINE AUGE. TILBAKEMELDING ER HEILT AVGJERANDE FOR UTVIKLING ALL TILBAKEMELDING SKAL HA DEN BESTE INTENSJON Å TAKKE FOR TILBAKEMELDING ER GRUNNLAGET FOR GOD TILBAKEMELDINGSKULTUR.

REFLEKSJON: OPPMERKSOMHEIT - TILBAKEMELDING KVA ER VÅR FELLES VUDERING AV TILBAKEMELDINGSKULTUREN I ”MIN” BARNEHAGE (1- 10)? FRÅVERANDE OK + - AKTIV OG GOD 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Øving i tilbakemelding FORTSETTE MED - DEMPE LITT - STARTE MED

ENGASJERT - UENGASJERT

I M F A N