Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Systematisk arbeid med kvalitet i Haugen barnehage

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Systematisk arbeid med kvalitet i Haugen barnehage"— Utskrift av presentasjonen:

1 Systematisk arbeid med kvalitet i Haugen barnehage

2 Haugen barnehage har delteke i Eid kommune sitt program for kvalitetsutvikling sidan oppstarten i 2009.

3 Vi har fått opplæring gjennom TRIANGEL og Marianne Zalik

4 Vi vel eit og eit fokusområde som vi har spesielt fagleg fokus på

5 Kriterier Kriterier for val av fokusområde kan vere:
krav til kvalitet frå kommune, stat og føresette sårbar område – det vi ønskjer å bli betre på

6 10 fokusområde Vi har i perioden 2009 – 2015 arbeidd med 10 ulike fokusområde Fokusområde 10: Garderobesituasjonen barnehage – heim samarbeid

7 Styrargruppa har laga felles standarar for barnehagane i Eid

8 Standarar for fokusområde 10 Det pedagogiske arbeidet er godt nok når:
Det er ro og orden i garderoba Barn og foreldre vert tatt i mot på ein positiv og imøtekomande måte av ein kjend medarbeidar Avdelinga har rutinar og arbeidsmåtar som sikrar at informasjon og beskjedar frå foreldra vert tatt imot, dokumentert og følgd opp Avdelinga har rutinar og arbeidsmåtar som sikrar at foreldra dagleg får generell informasjon, beskjedar og spesiell tilbakemelding om barnet sitt

9 Status Vi vurderer status på arbeidet vårt i forhold til standardane
ved starten av prosjektperoioden Prosjektperiode: ca eit halvt år

10 Beste praksis Alle tilsette i barnehagen har vore med og drøfta korleis vi skal arbeide for å innfri krava til kvalitet

11 Vi øver på å handle etter beste praksis
Gjennomføring Vi øver på å handle etter beste praksis

12 Oppfølging Leiarane følger opp sine tilsette: Gir tilbakemelding
Oppmuntrar/ støttar Spør etter framdrift og resultat

13 Oppfølging Leiarane er tett på og ser at: Sølvi organiserer barna med rolege aktivitetar slik at…

14 Oppfølging Leiarane er tett på og ser at
Vigdis får høve til å ta i mot barn og vaksne i innergarderoba på ein hyggeleg måte Vigdis tek seg tid til å lytte når barn og foreldre fortel

15 Oppfølging Leiarane er tett på og ser at
Sunniva ser til at barnet har det bra i tida etter levering

16 Oppfølging Leiarane er tett på og ser at Sunniva
sette seg ned og var nærverande overfor barn og vaksen At tilsett og foreldre/barn veksla på å snakke og lytte

17 Oppfølging Leiarane er tett på og ser at Torild
Organiserer barna hadde det bra etter levering slik at det vert ro for nye foreldre og barn som kjem inn

18 Avklaringssamtale Leiarane følger opp sine tilsette:
Kva vil du som tilsett/ ped. leiar oppnå? Kva er annleis når du når måla dine? Kva vil du gjere for å kome dit? Kva er det første du vil gjere? Treng du hjelp / støtte? Når reknar du med å vere på høgde med standard?

19 oppfølgingssamtale Leiarane følger opp sine tilsette og spør:
Kor langt dei tilsette er komne i arbeidet Kva dei har fått til Hindringar? Løysingar? Framdrift? Behov for støtte?

20 Justering Vi justerer praksis der det er behov

21 Samarbeid og erfaringsdeling
Barnehagane møtest og samarbeider i grupper

22 Dokumentasjon Kvifor ? Rammeplan for barnehage 2006
St. meld nr. 27(1999 – 2000) Barne – og familiedep. 2005

23 Dokumentasjon Kva skal vi dokumentere? Her og no: Korleis vi arbeider med å sikre kvalitet i forhold til Fokusområde 10 er; Garderobesituasjonen, barnehage – heim samarbeid

24 Dokumentasjon For kven? foreldre arbeidsgjevar / Eid kommune
andre barnehagar nærmiljø og andre for oss sjølve – intern refleksjon og læring

25 Dokumentasjon Vi gjer arbeidet vårt synleg: oppslag flipover
praksisforteljingar videoklipp powerpoint presentasjon framlegging

26 Refleksjon Praksisforteljingar: metode for auka innsikt
fortel om ei hending i møte barnehage – heim kva kloke grep gjorde du? kva var det å vere ein god tilsett/ god pedagogisk leiar i saka? kva standard? kva beste praksis? kva kan vi lære av hendinga og praksisforteljinga?

27 Evaluere Foreldre svarer på spørjeskjema: Brukarundersøking
Opplevd kvalitet i forhold til standardane Grønt – gjer det alltid Gult – gjer det av og til Raudt – gjer det sjeldan eller aldri

28 Evaluering Tilsette vurderer seg sjølve
i forhold til vår definisjon av beste praksis for kvar av standardane Grønt – gjer det alltid Gult – gjer det av og til Raudt – gjer det sjeldan eller aldri

29 Evaluering innhenting av resultat
Leiarane samanheld: Tilsette sine eignevurderingar Foreldra sine opplevingar Leiarane sine observasjonar

30 Resultat av egenevaluering fast tilsette 4 svar FOKUS 10/2015: Garderobesituasjonen – barnehage – heim samarbeid INDIKATOR: Barn og foreldre/ føresette blir tekne imot på ein positiv og imøtekomande måte av ein kjend medarbeidar PRAKSIS Eg møter barn og vaksne i innergarderoba på ein hyggeleg måte og tiltalar med namn. 4 * Eg spør om korleis barnet har det og tek meg tid til å lytte når barn og foreldre fortel Eg hjelper til med å lage avtalar for avlevering eller henting som betrar situasjonen, viss den er vanskeleg 4 Eg ser til at barnet har det bra i tida rett etter levering * *svar mellom grønt og gult

31 INDIKATOR: Personalet har overblikk og det er ro og orden i garderoben
PRAKSIS Eg vurderer situasjonen, om eg skal gå bort med ein gong eller vente litt. 4 Eg organiserer dei andre barna med rolege aktivitetar for å ha merksemd mot dei som kjem 2* 1 Eg følgjer med når barn og vaksen kjem inn porten og innergarderoba. 3* Eg organiserer vaktene med rollefordeling mellom tidlegvakt, mellomvakt og seinvakt 4* *1 har svart ein mellomting mellom grønt og gult

32 Eg tek imot beskjedar og skriv informasjonen i boka 3 1
INDIKATOR: Avdelinga har rutinar og arbeidsmåtar som sikrar at informasjon og beskjedar frå foreldre / føresette blir tekne imot, dokumenterte og følgde opp. PRAKSIS Eg tek imot beskjedar og skriv informasjonen i boka 3 1 Eg les informasjonen i boka og spør om det er informasjon som må utdjupast 3* 1* Eg lyttar aktivt for å forstå kva foreldre og barn formidlar 4 Eg held teieplikta og tek omsyn til personvern *har svart mellom grønt og gult

33 Eg er nærverande og tett på barnet og informerer til barnets beste 4
INDIKATOR: Avdelinga har rutinar og arbeidsmåtar som sikrar at foreldre / føresette dagleg får generell informasjon, beskjedar og spesiell tilbakemelding om barnet sitt PRAKSIS Eg uttrykker meg tydeleg når eg fortel foreldre/føresette om dagen til barnet, kva vi har gjort og om det er spesielle hendingar som dei bør vite om. 3 1 Eg som tidlegvakt/midtvakt sørger for å gje seinvakta informasjon før eg går. 2 Eg som seinvakt er ansvarleg for å gje tilbakemeldingar til foreldre/føresette. 2* Eg sender ut månadsbrev og informerer på tavla om kva som har skjedd i løpet av dagen. Eg er nærverande og tett på barnet og informerer til barnets beste 4 *1 har svart mellom grønt og gult

34 RESULTAT BRUKARUNDERSØKING – 14 SVAR Tema: Garderobesituasjonen – barnehage – heim – samarbeid
Barnehagane i Eid kommune arbeider systematisk med utvikling og betring av tilbodet i barnehage. Gjennom fleire veker har vi arbeidd for å betre praksisen vår i garderobesituasjonen. Personalet i barnehagen vil gjere ein best mogleg jobb og treng di tilbakemelding. Vi ber deg som brukar om å vurdere/ krysse av for følgjande påstandar om situasjonen i garderoben:

35 1. Barn og foreldre/føresette blir tekne imot på ein positiv og imøtekommande måte av ein kjend medarbeidar. 11 3

36 2. Personalet har overblikk og det er ro og orden i garderoben.
13 1

37 3. Avdelinga har rutinar og arbeidsmåtar som sikrar at informasjon og beskjedar frå foreldre/føresette blir tekne imot, dokumenterte og følgde opp. 13 1

38 4. Avdelinga har rutinar og arbeidsmåtar som sikrar at foreldre/føresette dagleg får generell informasjon, beskjedar og spesiell tilbakemelding om barnet sitt. 12 2

39 Vil du utdjupe nærare eit eller fleire punkt?
Supre tilsette i BHG kjekt å få lese på tavla Flott å bli møtt i garderoba om morgonen Veldig greitt at det heng lappar på plassane når det er noko spes. som manglar eller skal skje

40 Deling og formidling av resultat
Haugen barnehage presenterer arbeidet sitt for arbeidsgjevar og dei andre barnehagane i operabygget veke 11: kva vi har fått til meistring stolthet omdømmebygging

41 kvalitetshjulet Vi avsluttar fokusområde
Oppstart og prioritering av nytt fokusområde Kontinuitet i arbeidet – sirkulært arbeid


Laste ned ppt "Systematisk arbeid med kvalitet i Haugen barnehage"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google