Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Sogndal kommune
2
Sogndal kommune Koordinerande eining (KE) delt i to:
KE barn/unge: Fagleiar fysio/barnefysio leiar, helsesøster nestleiar, leiar PPT, inspektør skule, fagleiar bvt, tenesteleiar barnehage med KE vaksne: Fagleiar funksjonshemma leiar, rehabfysio nestleiar, ergoterapeut, tenesteleiar pleie/omsorg, NAV, fagleiar psykisk helse/rus Brukar elektronisk IP
3
Overgang frå barn til vaksen
Overgang til 18 år? Nokre tenester overgang ved 18, nokre ved 20 Overgangane heilt frå barnehagealder viktige; heim-barnehage, barnehage-skule, -ungdomsskule, -vidaregåande skule, -arbeid?
4
Overgang frå barn til vaksen
Ulike kategoriar av ungdommar –ulike tilnærmingar Fysisk funksjonshemming Utviklingshemming Psykisk helse, ME, rus Ungdom som fell ut av skulesystemet, uavklart årsak -omsorg og ressursar i heimen -uoppdaga helseproblem -mobbing
5
Aktuelle problemstillingar
Ser ofte at «ting raknar» i overgang ungdomsskule –vidaregåande skule Barnevernstenesta får påfallande mange tilmeldingar akkurat i overgangar Utfordring å følgje opp barn av psykisk sjuke foreldre og barn/ungdom som byrjar ruse seg.
6
Aktuelle problemstillingar
Fysisk tilpassing; ting tek lenger tid enn me trur Tilvenning til nytt personale, nytt system kan ta tid for brukar 18 år, økonomi/NAV, bustad, «noko meiningsfullt å gjere på» etter avslutta skulegang; me er ofte for seint ute med planlegging Overgang mellom kommunalt- og fylkeskommunalt system?
7
Tidlegare overgangar Kvifor «raknar ting» i overgang til vidaregåande og mot 18 år? Problem forsterka eller først synlege for alle ved overgang til vaksen. Barnehage/ skule /helsepersonell «dekkar over» problem i høve omsorg heime for å «skåne» barnet? Korleis oppdage manglande omsorg/oppfølging frå heimen før?
8
Overgang frå barn til vaksen
Kartlegging av evner, ønskjer og moglegheiter tidleg nok på ungdomstrinnet? Tore å stille dei vanskelege spørsmåla for å kartlegge omsorg? Tore å tenke langt fram i god tid - når byrjar me å snakke om «kva skal du bli når du blir stor» med ungdommen (og foreldra) - når tenker me på å sikre ungdommen sin økonomi - bustad, førebu foreldre, fysiske tilpassingar og evt personale i god tid
9
Koordinatorrolla Kommunen sitt ansvar
Helst ikkje byte koordinator i overgangar Individuell plan / sampro: godt verktøy for å tenke langsiktig, sette mål, få til samtale med både foreldre og ungdommen Ansvarsgruppa; er dei rette personane trekt inn i rett tid? Ikkje byte ut alle samtidig i overgangar? Kva tenester tek ansvar i overgang til vaksen?
10
Samhandling mellom 1. og 2.linjetenesta
Barnehabiliteringa: Utgreiing og diagnostisering. Gode på å hjelpe oss å sjå heilhet, stille dei vanskelege spørsmåla, rettleie oss. Mest erfaring med saker med fysisk funksjonshemming. Lite erfaring med overgang til vaksen. Vaksenhabiliteringa: Lite informasjon og erfaring… Elektronisk IP: Godt samhandlingsverktøy i kommunen. Fått til betre samarbeid med NAV i enkeltsaker, Statped vest lagt inn, ønskjer Helse Førde kjem inn i planar kommunen har oppretta og at nye planar blir oppstarta her.
11
Aktuelle problemstillingar
Samarbeid med 2.linjetenesta: «Tildele» tenester på vegner av kommunen Går via eiga faggruppe i staden for KE / koordinator ved overføring av informasjon At koordinator i kommunen ikkje blir brukt Uklart kven ein kan kontakte og kven som har oversikt i 2.linje. Vanskeleg for koordinator i kommunen å samordne tilbod frå 2.linje utan ein kontaktperson eller koordinator
12
Sogndal kommune
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.