Prosjekt Betre Læringsresultat

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ungdomstrinn i utvikling Ole Johansen Utviklingsveileder Nordkapp, Måsøy, Kvalsund, Hammerfest, Hasvik, Loppa og Alta.
Advertisements

Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
VURDERING FOR LÆRING VFL SAMLING NAMSOS.
Velkommen til fagsamling i klasseledelse 26/9-13
Ungdomstrinn i utvikling - Ressurslærersamling
Velkommen til Osloskolen Skolestart 2014/2015
Velkommen til Godlia skole Skolestart Skolens visjon: "Et trygt sted å være og et godt sted å lære"
Arbeidstidsavtalen.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Ungdomstrinn i utvikling
Velkommen til Osloskolen og til Voksen skole!
Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.
Regional planstrategi
Kåre J. Straume Statlege prioriteringar 2006 Regional samling Molde
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Velkommen til kurs Utdanningsforbundet Sogn og Fjordane
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Oktoberseminar på Solstrand hotell oktober 2009 Familiens Hus Familiens Hus Familiens Hus i Øygarden kommune.
ITU Monitor ”På vei mot digital kompetanse i grunnopplæringen” Forskings- og kompetanse- nettverk for IT i utdanninga (ITU)(ITU)
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Prosjekt betre læringsresultat
Prosjekt betre læringsresultat
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Barnehagane i Os 2015/2016.
Fra visjoner og verdier til praksis i klasserommet
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
velkommen til Forvaltningsmøte barnehage 5. november 2014
Den gode skoleeier I Nes.
Velkommen.
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt betre læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Velkommen til foreldremøte 19. september 2017
Betre læringsresultat vår 2014
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)
Prosjekt Betre Læringsresultat
Styringsgruppemøte BLR
Foreldrekontaktar og Fau
BLR – referanse- og styringsgruppemøte 25.september 2015
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND
UTBYGGING OG ORGANISERING Skuleåret
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Per Olav Sørås Regionsamling 21.oktober 2010
BLR Tenesteutval
Prosjekt Betre Læringsresultat
Kommunereforma - møte med stortingsbenken
Sogndal kommune.
Foreldremøte September 2017.
Oppveksteigarsamling Midthordland kompetanseregion og KS Oseana
Overgang for elever med spesielle behov
Sogndal kommune.
System for godt læringsmiljø
System for godt læringsmiljø
Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga
Status delprosjekt tenesteutvikling.
® Utallege møter - tverrfaglige mange dyre timeverk
ÅRSPLAN Jostedal barnehage 2018 / 2019 Dette året: «Jorda vår»
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Inkluderande barnehage- og skulemiljø
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Prosjekt Betre Læringsresultat 2015/2016

Viktige føresetnader for eit godt oppveksteigarskap At eigar veit, ikkje trur At eigar tek i vare og fylgjer opp Skulane og barnehagane som organisasjonar Leiarar Dei ansatte Elevane og borna At eigar har ambisjonar, og prioriterer og avgrensar måla At eigar har gjennomføringsevne og tenker langsiktig

• Anerkjenning - gje og bli • Meistring - kunna og visa Grunnleggjande verdiar for alle som arbeider med born og unge i Os kommune skal vera: • Anerkjenning - gje og bli • Meistring - kunna og visa • Tryggleik - beskytta og gje fridom «Det krevst ei heil bygd for å oppdra, danna og utdanna eit barn»

Styringsgruppe BLR Eirik Andre Hesthamar, FRP (Leiar) Helge Olav Nygaard, KRF Line Rye, kommunalsjef Oppvekst og kultur Per Olav Sørås, fagsjef skule og barnehage Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar (prosjektleiar) Ann- Irene Brunvoll, rektor Strøno barneskule Kjersti Ellingsen, styrar Søre Øyane Naturbarnehage

Referansegruppe BLR Signe Christensen, skulefagleg rådgjevar Knut Vidar Garlid, rådgjevar oppvekst Annbjørg Dalland, pedagogisk rådgjevar Os barneskule Sturle Lekven, Os ungdomsskule Nina Bruvik, pedagogisk leiar Lysekloster barnehage Monica Røttingen, pedagogisk leiar Søre Øyane Naturbarnehage Nina Moberg Hauge, inspektør Søfteland barneskule Gyrid Eikeland Ziegler, lærar Nore Neset barneskule Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar (prosjektleiar) Ingrid Nissen Kjørsvik, Utdanningsforbundet

Fokusområde i prosjektet: Kva er gjort i skule og barnehageåret 2014/15 Styrking av læraren – fagleg og i rollen som klasseleiar Vidareutdanning lærarar: 8 lærarar fullførte vidareutdanning våren 2015. Vidareutdanning 2015/2016 17 lærarar søkte - 15 lærarar fekk innvilga. Klasseleiing: sjå punkt under Styrking av kvalitetsvurdering Ungdomstrinn i utvikling – nasjonal satsing. Os deltek i pulje 3. Førebuing gjennomført. Barnetrinnet: Rutinar om arbeid med resultat etter Nasjonale prøver (forarbeid, gjennomføring, oppfølging) Læringsmiljø/klasseleiing Læringsmiljø: Elevane sitt skulemiljø §9A Arbeid med LP Klasseleiing: Klare standardar for god undervisning; «Den gode timen» Følgje opp resultat frå elevundersøkinga. Heim – skule samarbeid Vert følgt opp på kvar skule. Samarbeidsmøte med Kommunalt foreldreutval (KFU) 4 gangar pr år.

Fokusområde i prosjektet: Kva er gjort i skule og barnehageåret 2014/15 Leiing Rektorutdanning: alle rektorar og inspektører vert oppmoda om å delta på rektorutdanninga. 2 avsluttar i år. 2 nye startar. 8 har gjennomført tidlegare. Styrarutdanning: styrare frå både private og kommunale barnehagar deltek i nasjonal styrarutdanning. Oppvekstleiarprogram saman med KS konsulent (går over 2 år) Tidleg innsats Styrking tal vaksne -1 trinn er gjennomført. nettverk 1 klasse er i gang. Overgangsplan barnehage –skule. Er revidert. Vert teke i bruk dette skuleåret. Etablering av fagsenter PPT (inn mot førskulebarn) Grunnleggjande ferdigheter Norsk: Leselos vert implementert Matematikk: geogebra 5 - 10 trinn Lokalt arbeid med læreplaner Skulane har eigne prosessar knytt til dette.

Fokusområde i prosjektet: Kva er gjort i skule og barnehageåret 2014/15 Språk i barnehagen Språkstimulerande tiltak Innføring av «Språk 4» ved førebyggjande helsetenester Psykososial plan i barnehagen Det vert arbeidd for å utvikle plan for psykososialt arbeid i alle barnehagane. Fleire barnehagar har plan! Dei utrulege åra Revitalisert satsing. 4 rettleiarar inn (frå skule, barnehage, barnevern, Førebyggjande helse) Samarbeid barnehage - heim Vert følgt opp i kvar barnehage Vi held fram med arbeidet i 2015/16. Prosjektet er ei satsing over fleire år!

Sentrale satsingar det komande året: Leselos vert implementert i barneskulane: 2015/16 er oppstartsår. Vi byggjer kompetanse i eigen organisasjon. Det er kvar skule, kvar leiar, kvar tilsett som avgjer om Leselos vert et nyttig verktøy (8 av 10 har bekrefta oppstart) DUÅ: Implementering i barnehagane fortsetter: 7 barnehagar deltok førre år. 4 barnehagar er med dette året. Ungdomstrinn i utvikling: begge ungdomsskulane er med. Skulebasert kompetanseutvikling. En nasjonal satsing med tilbud om støtte til lokalt utviklingsarbeid. Tema: lesing i alle fag. Utvikling av sentrumsskulane: Lunde barneskule (nybygg og rehabilitering) og planlegging «skule aust om elvo» Tidleg innsats er synleggjort ved etablering av Fagsenter ved PPT. To støttepedagogar er tilsett og vi har etablert lågterskeltilbod for barnehagane.

Utviklings - og planleggingsdagar skule - og barnehageåret 2015/2016 12. august: Felles oppstart i Oseane for skule og dei har barnehagane som har anledning 13. august: Arbeid i barnehagen og på skulen 14. august: Arbeid i barnehagen og på skulen 21. august: Styringsgruppe BLR 25. august: Forvaltningsmøte barnehage (BLR?) 2. september: Tenesteutval (BLR?) 9. september: Ped.leiarsamling for barnehagane (BLR?) 14. september: Fellessamling for barneskulane i Oseana med tema: LeseLos (BLR?) 14. september: «Ungdomstrinn i utvikling» på ungdomsskulane 24. september: Oppvekstforum (BLR?) 25. september: Styrings - og referansegruppemøte BLR xx. oktober: Forvaltningsmøte barnehage (BLR?) 12. oktober: Styringsgruppe BLR 14. oktober: Tenesteutval (BLR?) 30. oktober: Styrings - og referansegruppemøte BLR 5. november: Oppvekstforum (BLR?) 9. november: Felles fagdag for barnehagane i Modthordland komp. i Oseana: Relasjonskompetanse 9. november: Fellessamling for barneskulane i Nore Neset A med tema: LeseLos 9. november: Program på eigen skule: Ungdomstrinn i utvikling 11. – 12. november: Bjørnefjorden utdanningsmesse 25. november: Tenesteutval (BLR?) STYRINGSDIALOGAR OG OPPFØLGING AV BRUKARUNDERSØKING PÅ BARNEHAGEOMRÅDET (BLR?)

Oppsummering Vi har endra organiseringa av prosjektet Styringsgruppe Referansegruppe Tidsplan skal utarbeidast Samla bilete av tiltak i barnehage og skule som bidreg til betre læringsresultat Konkretisera og prioritera tiltak Kort sikt - budsjett 2015 Lengre sikt – 2020 Kvalitetsplanen skal rullerast i 2015