Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)"— Utskrift av presentasjonen:

1 Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)
Del av Kvalitetsplanen for Oppvekst og kultur Fokus på læringsresultat 5 til 7-årsperspektiv – fram til 2020. Samla bilete av tiltak i barnehage og skule som bidreg til betre læringsresultat Satsing dei siste åra og framover: Budsjett 2014: 2 mill til tidleg innsats i 1 klasse (vidareført i 2015) Budsjett 2015: 1,6 mill til innføring av Leselos (skule) og DUÅ (Dei utrulege åra – barnehage) Budsjett 2016: 2,3 mill årlig i økonomiplanperioden Betre læringsresultat er sentralt i alt vi gjer. Ligg tiltak/aktivitet i ordinært budsjett som drar i same retning. Tidleg innsats – god skulestart- fleire fullfører og består VGO

2 Styringsgruppe Eirik Andre Hesthamar, FRP (Leiar)
Emil Tetlie Brimsholm (H) Jakob Enerhaug (KrF) Line Rye, kommunalsjef Oppvekst og kultur Per Olav Sørås, fagsjef barnehage og skule Irene Ullensvang, barnehagefagleg rådgjevar (Prosjektleiar) Ann-Irene Brunvoll, rektor Strøno barneskule Kjersti Ellingsen, styrar Søre Øyane Naturbarnehage

3 Referansegruppe Signe Christensen, skulefagleg rådgjevar
Knut Vidar Garlid, rådgjevar oppvekst Annbjørg Dalland, pedagogisk rådgjevar Os barneskule Ungdomstrinnet? Nina Bruvik, pedagogisk leiar Lysekloster barnehage Monica Røttingen, pedagogisk leiar Søre Øyane Naturbarnehage Nina Moberg Hauge, lærar Søfteland barneskule Gyrid Eikeland Ziegler, lærar Nore Neset barneskule Ingrid Nissen Kjørsvik, Utdanningsforbundet Helge Asbjørnsen, Kommunalt Foreldreutval (KFU)

4 Samanheng mellom tenestene: Figur frå kvalitetsplanen

5 Helhetlig læringsløp faglig og sosialt!
8-10 Motivasjon – muligheter – mestring sluttvurdering 5-7 Faglige og sosiale Kompetansemål 1-4 Sosial Kompetanse Grunnleggende ferdigheter 3-6 år Lek – omsorg – danning – læring 1-3 år Hva må kjennetegne overganger for at hvert enkelt barn får en tilpasset faglig og sosial utvikling? Hva blir viktige fokusområder for å sikre helhet og sammenheng?

6 Barnehage 2014/15 2015/16 DUÅ i barnehagane (4 rettleiarar frå skule, barnehage, barnevern, Førebyggjande helse) 7 barnehagar 4 barnehagar Etablering av fagsenter; oppfølging og rettleiing i barnehagane (Tidleg innsats) I drift Samarbeid barnehage – heim Kontinuerleg Plan for overgangar Revidert utgåve teke i bruk Språkstimulerande tiltak: Språkglede – fokus språk og høgtlesing Språkløyper 2015/16 Held fram m ulike tiltak Innføring av «Språk 4» ved førebyggjande helsetenester Kvalitetsutviklingsarbeid retta mot alle barnehagane Plan for psykososialt arbeid i alle barnehagane Ikkje fullført Held fram Univ i Tromsø: DUÅ- fokus på positivt samspill barn i mellom og mellom barn og vaksne. Relasjonskompetanse. Alle tilsatte i bhg. Lesesenteret ved UiStavanger. – språkløyper (3 bhg). Pilotprosjekt. 60 bhg nasjonalt. 9 i Hordaland og 3 i Os – 2 kommunale + 2 privat Samarbeid med gruppe av styrere: implementere BLR tenkningen i barnehagene. Styrere på styrerutdanning – både kommunale og private Assistenter som tar barnehagelærerutdanning

7 Skule: 2014/15 og 2015/16: Styrking av læraren – fagleg og i rollen som klasseleiar Vidareutdanning lærarar: 8 lærarar fullførte vidareutdanning våren 2015. Vidareutdanning 2015/ lærarar søkte lærarar fekk innvilga. Klasseleiing: sjå punkt under Styrking av kvalitetsvurdering Ungdomstrinn i utvikling – nasjonal satsing. Lesing i alle fag. Barnetrinnet: Forbetra rutinar - Nasjonale prøver (forarbeid, gjennomføring, oppfølging) Læringsmiljø/klasseleiing Læringsmiljø: Elevane sitt skulemiljø §9A Klasseleiing: Klare standardar for god undervisning; «Den gode timen» Følgje opp resultat frå elevundersøkinga. Heim – skule samarbeid Vert følgt opp på kvar skule. Samarbeidsmøte med Kommunalt foreldreutval (KFU) 4 gangar pr år. Tidleg innsats Styrking tal vaksne -1 trinn er gjennomført. nettverk 1 klasse er i gang. Overgangsplan barnehage –skule. Er revidert og i bruk. PPT- systemisk arbeid inn i skulen Grunnleggjande ferdigheter Norsk: Leselos vert implementert Matematikk: geogebra trinn Lokalt arbeid med læreplaner Skulane har eigne prosessar knytt til dette.

8 BLR satsing 2016: 2, 3mill til BLR årlig i økonomiplanperioden – styringsgruppa i prosjektet står fritt til å prioritere og disponere bruk av midlar men kan for eksempel bli brukt til fagsenter, kommunal egenandel ved delfin av statlige tilskudd ++ Oppsummert: Det vil bli gjennomført ein rekke tiltak under Prosjekt Betre Læringsresultat i Dei fleste av desse tiltaka vert gjennomført innan ramma til Oppvekst og kultur. Det er tiltak som drar i same retning og som skal sikre tidleg innsats, læringslyst og gode læringsresultat (slik at det enkelte barn kan nytte sitt potensiale for læring) Mål: unngå «drop out» i vidaregåande skule For å styrke tidleg innsats – god skulestart så er det to prosjekt vi ønskjer ei vidareført satsing på i 2016: Tidleg innsats – god skulestart: Frikjøp av DUÅ rettleiarar Kompetansebygging i barnehagen Ta i bruk Leselos Kompetansebygging hos alle lærarane – inn i alle klasserom I tillegg arbeidar vi for å få auka fleksibilitet slik at vi kan sette inn tidleg innsats – til rett tid – når behovet er der.


Laste ned ppt "Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google