Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nasjonal satsing på Vurdering for læring
Advertisements

Vurdering Iselin Høyvik Hva skal vi lære? • Hva vurdering er • Ulike former for vurdering og konsekvenser av/for disse • Kunne diskutere/trekke.
Ungdomstrinn i utvikling
UTDANNINGSVALG.
Bruk av data i kvalitetsarbeid
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Nasjonale prøver i regning En del av en praksis med vurdering for læring.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
VFL Lindesnesregionen - høsten 2014
Praksiseksempel fra Lørenskog
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
Lom, juni 2006 Personalseminar Sambandet mellom det individuelle og det institusjonelle i forsking og vitskap Har det nokon relevans for AØS? Øyvind Glosvik.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
Voss kommune Personale og økonomi Dataopplæring i Voss kommune Målsetjing i Voss kommune Kvifor dataopplæring Kva betyr dette for oss? Gjennomføring av.
Regional planstrategi
Kåre J. Straume Statlege prioriteringar 2006 Regional samling Molde
Ungdomstrinn i utvikling på Volda ungdomsskule. Erfaringsdeling i høve lekse om samarbeid To og to: Kva var oppgåva til elevane? Kva la elevane vekt på.
Ungdomstrinn i utvikling på Volda ungdomsskule. Nasjonal satsing på ungdomsskulen Støtte til lokalt utviklingsarbeid i klasseleiing og grunnleggjande.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Arbeid i styret. På sitt beste er organisasjoner tilrettelagt slik at de både oppfyller kollektive målsettinger og dekker individuelle behov På sitt verste.
Hvordan skal vi gjennom fokus på læringsmål og elevvurdering skape et økt utbytte for den enkelte elev? Læringssamtalen Hvordan skal vi gjennom fokus på.
Kåre J. Straume Skuleleiarmøte KUNNSKAPSLØFTET REFORMARBEID I RAUMA 2006.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Mål for kurset Informasjon er rundt oss heile tida, – men det er viktig å skilje mellom nyttig og unyttig informasjon. Kunne finne relevante informasjonskjelder.
ITU Monitor ”På vei mot digital kompetanse i grunnopplæringen” Forskings- og kompetanse- nettverk for IT i utdanninga (ITU)(ITU)
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Ann Helen Tveit: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, naturfag, samfunnsfag, KRLE, musikk, gym. Andreas.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Workshop: Kjenneteikn ved god eigenvurdering Oppgåver a) Kva er suksesskriterier for eigenvurdering? (for elevar) b) Kva metodar vil kunne føre til god.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg
Stafettloggen - handlingsrettleiar
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
Eigenvurdering og sjølvregulering
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
«Region-kommunen Ålesund»
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen.
Prosjekt betre læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Kva no. Læringsmål og kriterium er på plass
Betre læringsresultat vår 2014
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Opplæringsplan i basiskunnskap matematikk
Ekstern vurdering for kvalitetsutvikling i barnehagen
Eigenvurdering og sjølvregulering
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
VELKOMMEN TIL 8.TRINN HAUSTEN 2017
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Kort om implementering
Sogndal kommune.
BTI- Stord kommune.
Hvordan støtte kommunene med å få oversikt over folkehelsen – og kommer vi videre fra oversikt til handling? Sigri Spjelkavik – rådgivar folkehelse.
Vurdering og klage på standpunkt
Sogndal kommune.
Verdiar i nye ålesund Verdidebatt og verdiblink Leiarsamling P1 Komité for kulturbygging og verdiar.
Oppgaver som fremmer kommunikasjon B – Samarbeid
Modul 1 – Dynamisk kartlegging
Prinsipper for god underveisvurdering B – Samarbeid
Prinsipper for god underveisvurdering B – Samarbeid
Utforskende undervisning i matematikk B – Samarbeid
Tjødnalio skule Ved 6. og 7. trinn
Valfag og fordjupingsfag
Telle i kor Telle med 5 fra 4 A – Forarbeid
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Arbeidsmøte 13.09

Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei tre fasene i progresjonsplanen vår. Gje betre innsikt i prosessane ute på dei ulike skulane/einingane.

Vurdering for læring VFL har som intensjon å skaffe informasjon som gjer undervisninga og rettleiinga betre, og som fremjar undervisninga. Formativ vurdering = vurdering for læring. I prosessen, fremje læring. Summativ vurdering = vurdering av læring. Karaktersetting, rangering, kvalifisere. «Vurderinga fungerer formativt når informasjonen om elevprestasjonar som ein får gjennom vurdering, er tolka og brukt for å ta avgjerder om neste steg i undervisninga (eller rettleiinga) som er betre eller betre fundert enn desse avgjerdene ville vore om denne informasjonen mangla» (William, 2008)

Veke FASE 1:OPPSTARTSSAMLING PÅ KVAR SKULE/EINING Bruke presentasjonen som vart gitt av Udir på Sjøborg. Hent informasjon på Gode filmar er tilgjengeleg på Til fleire av filmane er det laga gode refleksjonsspørsmål som de kan bruke. Bruke gjerne ITP-metodikken for å skape god involvering på alle nivå. Bruk perioden til å forankre VFL i heile organisasjonen. ITP I=Individuell refleksjon. T= Teamdrøfting. P= Plenumsdrøfting

Veke FASE 2: VAL AV SATSINGSOMRÅDE OG MÅL FOR SKULEN, TEAM/TRINN/LÆRAR I innleiinga av arbeidet med VFL bør ein starte med å reflektere rundt kva som er no-situasjonen på skulen og i eigen praksis. Gode indikatorar/verkty finn ein i: Elevundersøkinga Ståstadsanalysen (eigenvurderinga i fase 2 har mange gode spørsmål som kan nyttast) SWOT-analyse av skulen sin praksis i høve VFL.

Fase 2 - framhald I denne samanheng kan det vere relevant å trekkje fram Ulstein kommune sitt årshjul for undervegsvurdering, undervegsvurderingssskjemaet, elevane sitt eigenvurderingsskjema, VOKAL og eventuelt andre vurderingsverkty ein har på skulane. Sjå utsendt skriv med døme på drøftingsoppgåver/tema. Etter gjennomført fase 2 må kvart team/lærar velje sitt fokusområde. Læraren/teamet må velje eit fokusområde der ein utprøver ny praksis. Skulen utarbeider ei felles målsetjing for sitt arbeid med VFL.

Veke FASE 3: AKSJONSLÆRING Plenumssamling på kvar skule/eining. Minn om dei fire prinsippa for god undervegsvurdering. Gå gjennom skulen sine målsetjingar med VFL. Gå gjennom dei ulike trinna sine fokusområde. Bruk gjerne denne sida som førebuingslitteratur: trivsel/vurdering/underveisvurdering/folg-med-pa-laringen/ trivsel/vurdering/underveisvurdering/folg-med-pa-laringen/ Filmtips: trivsel/vurdering/filmer/erfaringer-fra-praksis/erfaringsdeling-nettverk- nordmore/ trivsel/vurdering/filmer/erfaringer-fra-praksis/erfaringsdeling-nettverk- nordmore/

Gjennomgang av aksjonslæring som metode. Bruk aksjonslæringsmodellen som er skissert under. Forklar fasene. Set interne fristar. Kvart team/klassetrinn lagar plan for kva dei skal prøve ut i høve VFL i aksjonslæringsperioda. Teamet/trinnet leverer plan til leiinga innan ein gitt frist. Leiinga samlar teamet/trinnet til samtale og rettleiing. Utprøvingsperiode med innsamling av data/erfaringar. Prosess på 3-5 veker avhengig av skule. Tema/trinnet ser på innsamla dokumentasjon/erfaringar og samlar dette i eit refleksjonsnotat, eller i ein powerpoint, og leverer dette til leiinga. Bruk gjerne vedlegg 2. Deling av dokumentasjon/erfaringar/refleksjonar frå utprøvingsperioden på skulenivå. Bruk gjerne vedlegg 1: Delingsskjema Dialogseminar – deling på tvers av skulane (januar/februar 2017).

Arbeidsgrupper Gruppe 1:– Haddal skule – Ulstein ungdomsskule Gruppe 2: Ulsteinvik barneskule - PPT – Ulstein kompetansesenter Gruppe 3: Ulstein skule- Hasund skule

Førebudde oppgåver til samlinga i dag 1: Kvar skule drøftar i forkant av møtet kva delar av SA ein vil ha utbytte av å gjennomføre. 2: Tenk over og drøft på kvar eining kva ein ønskjer å oppnå med skulen/PPT si deltaking i VFL. Dette som grunnlagsarbeid for utarbeiding av lokale mål. 3: Tenk over og drøft på kvar eining korleis skulen/PPT kan arbeide etter «Dialogkonferansemodellen». Dette som grunnlag for etablering av lærande nettverk.

Roller: Ordstyrar/tidtakar Sekretær skriv i Padlet: 09 Merk innlegget med kvar skule/eining sitt namn. 09

Framgangsmåte: Med utgangspunkt i dei tre førebudde oppgåvene til i dag -Legg fram for dei andre på gruppa korleis/i kva grad ein ser føre seg å nytte Ståstadsanalysen/andre informasjonskjelder på eigen skule. -Gjer greie for kva målsetjingar skulen/eininga har for deltakinga i VFL (så langt). -Korleis de ser de føre dykk arbeidet med «Dialogkonferansemodellen». Korleis bør vi setje saman lærande nettverk etter dykkar syn?

Ressursar

Neste arbeidsmøte: Agenda: Elevane skal forstå kva dei skal lære og kva som vert forventa av dei (Prinsipp 1). Førebuing av fase 3 med aksjonslæring Dato: kl