Velkommen informasjonsmøte 12.5.2014 om EDAG og A-ordningen Legg inn «Avdeling / enhet» på hver side: 1 Gå til menyen «Sett inn» 2 Velg: Dato og klokkeslett 3 Skriv navn på avdeling eller enhet i feltet «Bunntekst» 4 Velg «Bruk på alle" Økonomiavdelingen Velkommen informasjonsmøte 12.5.2014 om EDAG og A-ordningen Kursholdere: Ingar Grønstad, EDAG-prosjektet/Skatteetaten og Britt Visedo, Bluegardens representant i referansegruppen til EDAG
Prosjektgruppe nedsatt ved UiB med ansvar for prosessen internt: Avdeling / enhet Prosjektgruppe nedsatt ved UiB med ansvar for prosessen internt: Berit Solsvik (leder) – ØKA/Lønn Anne-Karin Sulen – ØKA/Lønn Kate Fauskanger – ØKA/System Henrik Tøndel – POA Gerd Johannessen - MOF Elin Kvåle Frigaard – MNFak Arve Sennesvik - HF
Mandat til prosjektgruppe ved UiB: Avdeling / enhet Mandat til prosjektgruppe ved UiB: Prosjektgruppens mandat skal være å gjennomføre nødvendige kontroller og tilpasninger av systemet slik at A-ordningen kan innføres på UiB Gjennomføre endringer i arbeidsrutiner som utføres både sentralt og desentralt på UiB Prosjekteier Økonomiavdelingen i samarbeid med Personal- og organisasjonsavdelingen Oppstart, gjennomføring og avslutning av prosjektet Oppstartsmøte bør skje i forkant av Informasjonsmøte ved UiB 12.5.2014, hvor medlemmer av EDAG prosjektet informerer om omleggingen 1.1.2015. Gjennomføring av prosjektet skjer fortløpende i hele 2014. Prosjektet skal kartlegge og analysere rutiner, datakvalitet og endringer som må til med tanke på arbeidsmetoder og oppgaver i virksomheten. Prosjektet skal videre initiere omlegging av rutiner internt, og ivareta at informasjonen om den nye ordningen når ut i hele organisasjonen. Prosjektet avsluttes når A-ordningen er innført i 2015 på UiB.
Avdeling / enhet