Betre læringsresultat vår 2014 BLR Betre læringsresultat vår 2014
Prioriteringar vår 2014 Fordeling av midlar 2 000 000.- Vokal – sikre innlegging av resultat Grunnleggande ferdigheiter Lesing og leseopplæringa Nasjonale prøver Klasseleiing og Læringsmiljø Elevane sitt utbyte av opplæringa Samarbeid skule/barnehage - heim
Fordeling etter elevtal kr 293 233,08 kr 383 458,65 kr 172 932,33 Elevtal i 1. klasse Fordeling etter elevtal Kuventræ barneskule 39 kr 293 233,08 Os barneskule 51 kr 383 458,65 Søfteland skule 23 kr 172 932,33 Hegglandsdalen barneskule 8 kr 60 150,38 Halhjem barneskule 17 kr 127 819,55 Lysekloster barneskule 22 kr 165 413,53 Strøno barneskule 10 kr 75 187,97 Lunde barneskule 36 kr 270 676,69 Søre Øyane barneskule 19 kr 142 857,14 Nore Neset skule 41 kr 308 270,68 266 kr 2 000 000,00
Vokal Samling med skulane om VOKAL Sikre innlegging av resultat Nytte VOKAL i heim/skule samarbeidet
Grunnleggande ferdigheiter Dette arbeidet startar i barnehagen. Dei 5 grunnleggjande ferdigheitene er: Å kunne uttrykkje seg munnleg Å kunne uttrykkje seg skriftleg Å kunne lese Å kunne rekne Å kunne bruke digitale verkty
Lesing i barnehagen Språkmiljø og språkstimulering Leik språkleg samspel med barn og vaksne Omgrep og ordforråd Lesing og leseaktivitetar Høgtlesing og forteljing Rim og reglar, Song Samtale Rammeplan, Kvalitetsplan, Lese- skriveglede, Språkglede, foreldresamtalar, barnesamtalar, samarbeid med helsestasjon, overgang barnehage og skule
God kvalitet på leseopplæringa Utarbeide ein leseplan Felles for barnehage og grunnskule Leseutvikling på alle trinn i alle fag Alle lærarar er leselærarar Revidere «Lese- og skriveglede» frå 2003 Lese- og læringsstrategiar Vurdere kjøp av Leselos Leselos er eit observasjonsverkty som er beregna på å støtte elevane si leseutvikling. Er tilpassa til å følgje elevane på alle trinn og i alle fag. Kan fungere som sjekkliste for undervisningsplanlegging, for kvalitative observasjonar av elevane si leseutvikling og for tilretteleggjing av lærargruppa si kompetanseutvikling om lesing. Innkjøp av programvaren ca. 3000 pr. skule, kurs og opplæring kjem i tillegg
Nasjonale prøver Kommunal plan for rutinar kring gjennomføring, resultat og oppfølging Ikkje prøvar i fag, men i grunnleggjande ferdigheiter i alle fag Ein del av undervegsvurderinga Korleis bruke resultata som grunnlag for vidare læring?
Klasseleiing og Læringsmiljø Lærarkompetanse med stor effekt på læring: Formativ evaluering med vekt på læringsstrategiar og læringsprosesser Vurdering for læring Klare standardar for god undervisning Kommunal standard? Læraren er tydeleg leiar Struktur i undervisninga Positiv og støttande relasjonar mellom elev og lærar Skulane brukar LP-modellen i dette arbeidet.(læringsmiljø og pedagogisk analyse)
Elevane sitt utbyte av opplæringa Felles nasjonal tilsyn 2014-2017: Tema for dette tilsynet er elevane sitt utbyte av opplæringa Korleis skulen arbeider med elevane sitt utbyte i opplæringa Forvaltningskompetanse Skulebasert vurdering Vurdering for læring: Målsetting: vidareutvikle læraren sin vurderingspraksis gjennom auka kompetanse og forståing for vurdering som reiskap for læring. er all vurdering som gis underveis i opplæringen og som bidrar til å fremme læring. Begrepet brukes om prøver og oppgaver som gir informasjon om kompetanse på et gitt tidspunkt. Kuventræ og Hegglandsdalen har delteke i UDIR sitt prosjekt «Vurdering for læring»
Samarbeid barnehage/skule – heim Leggje til rette for et godt og nært samarbeid Leggje til rette for og vere godt førebudde på Foreldresamtale/utviklingsamtale Informere foreldra om den språklege gevinsten ved høgtlesing Informere foreldra om at deira engasjement kring barnet si leseutvikling har stor betydning