Betre læringsresultat vår 2014

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Advertisements

Vurdering for læring UDF/AH 3. og 4.november 2010 Else Ravn
STRATEGIKART SKOLE Kunnskap og glede, Mykje er stedet!
PEDAGOGISK UTVIKLINGSPLAN 2008 /2009
Den Norske Skolen i London
Levanger kommune enhet Relasjonelle faktorer i læringsmiljøet Bunntekst 1 Materiell for helhetlig arbeid med læringsmiljø, U.dir, StåstedsanalysenElevundersøkelsenForeldreundersøkelsenFaktorer.
Elevvurdering i Kunnskapsløftet
STASJONSUNDERVISNING
GLIS Glimrende Læringsutbytte I Skolen
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Levanger kommune enhet Kommunedelplan oppvekst Visjon: Livskvalitet og vekst Kommunedelplan, oppvekst 1.
Veien videre Tredelt: Oppfølgingsmøtet med analyse av skolens ståsted
Forankring av arbeid med LP- modellen Opplæringslovens betsemmelser og faglige begrunnelser for lederoppgaver og –ansvar Gardermoen juni 2012 Svein.
Organisering og arbeidet i kommunene
KUNNSKAPSLØFTET UNNEBERG SKOLE
Kunnskapsløftet Innføring : Trinn og Vg. 1
STRATEGIPLAN LILLEHAMMER-SKOLENE
1-10 skole med 135 norske elever og ca 40 fremmedspråkselever.
Regjeringens navn på den nye skolereformen
Velkommen til Osloskolen Skolestart 2014/2015
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Undervisningssektoren 2015
1 Vurdering som fremmer læring og utvikling Vurderingskonferanse Øystein Sandsdalen.
LP-modellen fra et rektorperspektiv
Lyshovden Oppveksttun!
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Fylkesstrategi for lesing. Familien Politisk nivå og kommuneadministrasjon Skole Lærer Rektor Skolesjef Barnehage Førskolelærer Styrer Helsetjenesten.
Vurdering i barnehage og skole Utdanningsforbundet Troms Nordreisa 1.feb
Språk Fra Temaheftet Språkmiljø og språkstimulering i barnehagen:
Kva gjer me i barnehagen? Litt om dei grunnleggande begrepa me jobbar utifrå:
Om å undervise, tilrettelegge veilede, kartlegge, teste, prøve og vurdere elever i en læringsaktivitet Berit Bratholm:
Ungdomstrinn i utvikling på Volda ungdomsskule. Nasjonal satsing på ungdomsskulen Støtte til lokalt utviklingsarbeid i klasseleiing og grunnleggjande.
Velkommen til innskriving ved Isfjorden skole. Isfjorden Oppvekstsenter Består av: Leiktun barnehage Isfjorden skole SFO Enhetsleder Styrer barnehage.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
DISEN SKOLE STRATEGISK PLAN INNLEDNING Strategisk plan viser våre satsingsområder for Oslo kommune legger føringer for hovedområder Osloskolen.
FamiliematematikkFamiliematematikk ”Verda er full av matematikk”
Eit felles krafttak for lesedugleik Tidleg hjelp er god hjelp Fremjar læring.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Prosjekt betre læringsresultat
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
For å støtte barnet sitt i leseutviklingen
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Velkomen til informasjonsmøte før skulestart
Barnehagane i Os 2015/2016.
Fra visjoner og verdier til praksis i klasserommet
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen.
Prosjekt Betre Læringsresultat
Prosjekt Betre Læringsresultat
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
BLR Skule- og barnehageåret 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat (BLR)
Språkløyper i Mylingen barnehage
Prosjekt Betre Læringsresultat
Styringsgruppemøte BLR
Nasjonale prøver Sandved skole
Foreldrekontaktar og Fau
Velkommen til foreldremøte
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Prosjekt Betre Læringsresultat
Foreldremøte September 2017.
Oppveksteigarsamling Midthordland kompetanseregion og KS Oseana
Overgang for elever med spesielle behov
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
RSK MIDT-FINNMARK RGO-gaska Finnmárku AOKY-keski Finnmark
Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Handling i hverdagen der barna er
Utskrift av presentasjonen:

Betre læringsresultat vår 2014 BLR Betre læringsresultat vår 2014

Prioriteringar vår 2014 Fordeling av midlar 2 000 000.- Vokal – sikre innlegging av resultat Grunnleggande ferdigheiter Lesing og leseopplæringa Nasjonale prøver Klasseleiing og Læringsmiljø Elevane sitt utbyte av opplæringa Samarbeid skule/barnehage - heim

Fordeling etter elevtal kr 293 233,08 kr 383 458,65 kr 172 932,33 Elevtal i 1. klasse Fordeling etter elevtal Kuventræ barneskule 39 kr 293 233,08 Os barneskule 51 kr 383 458,65 Søfteland skule 23 kr 172 932,33 Hegglandsdalen barneskule 8 kr 60 150,38 Halhjem barneskule 17 kr 127 819,55 Lysekloster barneskule 22 kr 165 413,53 Strøno barneskule 10 kr 75 187,97 Lunde barneskule 36 kr 270 676,69 Søre Øyane barneskule 19 kr 142 857,14 Nore Neset skule 41 kr 308 270,68   266 kr 2 000 000,00

Vokal Samling med skulane om VOKAL Sikre innlegging av resultat Nytte VOKAL i heim/skule samarbeidet

Grunnleggande ferdigheiter Dette arbeidet startar i barnehagen. Dei 5 grunnleggjande ferdigheitene er: Å kunne uttrykkje seg munnleg Å kunne uttrykkje seg skriftleg Å kunne lese Å kunne rekne Å kunne bruke digitale verkty

Lesing i barnehagen Språkmiljø og språkstimulering Leik språkleg samspel med barn og vaksne Omgrep og ordforråd Lesing og leseaktivitetar Høgtlesing og forteljing Rim og reglar, Song Samtale Rammeplan, Kvalitetsplan, Lese- skriveglede, Språkglede, foreldresamtalar, barnesamtalar, samarbeid med helsestasjon, overgang barnehage og skule

God kvalitet på leseopplæringa Utarbeide ein leseplan Felles for barnehage og grunnskule Leseutvikling på alle trinn i alle fag Alle lærarar er leselærarar Revidere «Lese- og skriveglede» frå 2003 Lese- og læringsstrategiar Vurdere kjøp av Leselos Leselos er eit observasjonsverkty som er beregna på å støtte elevane si leseutvikling. Er tilpassa til å følgje elevane på alle trinn og i alle fag. Kan fungere som sjekkliste for undervisningsplanlegging, for kvalitative observasjonar av elevane si leseutvikling og for tilretteleggjing av lærargruppa si kompetanseutvikling om lesing. Innkjøp av programvaren ca. 3000 pr. skule, kurs og opplæring kjem i tillegg

Nasjonale prøver Kommunal plan for rutinar kring gjennomføring, resultat og oppfølging Ikkje prøvar i fag, men i grunnleggjande ferdigheiter i alle fag Ein del av undervegsvurderinga Korleis bruke resultata som grunnlag for vidare læring?

Klasseleiing og Læringsmiljø Lærarkompetanse med stor effekt på læring: Formativ evaluering med vekt på læringsstrategiar og læringsprosesser Vurdering for læring Klare standardar for god undervisning Kommunal standard? Læraren er tydeleg leiar Struktur i undervisninga Positiv og støttande relasjonar mellom elev og lærar Skulane brukar LP-modellen i dette arbeidet.(læringsmiljø og pedagogisk analyse)

Elevane sitt utbyte av opplæringa Felles nasjonal tilsyn 2014-2017: Tema for dette tilsynet er elevane sitt utbyte av opplæringa Korleis skulen arbeider med elevane sitt utbyte i opplæringa Forvaltningskompetanse Skulebasert vurdering Vurdering for læring:  Målsetting: vidareutvikle læraren sin vurderingspraksis gjennom auka kompetanse og forståing for vurdering som reiskap for læring. er all vurdering som gis underveis i opplæringen og som bidrar til å fremme læring. Begrepet brukes om prøver og oppgaver som gir informasjon om kompetanse på et gitt tidspunkt. Kuventræ og Hegglandsdalen har delteke i UDIR sitt prosjekt «Vurdering for læring»

Samarbeid barnehage/skule – heim Leggje til rette for et godt og nært samarbeid Leggje til rette for og vere godt førebudde på Foreldresamtale/utviklingsamtale Informere foreldra om den språklege gevinsten ved høgtlesing Informere foreldra om at deira engasjement kring barnet si leseutvikling har stor betydning