VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Ekstern skolevurdering Sandnes skole,
Advertisements

Nasjonal satsing på Vurdering for læring
Vurdering for læring Tema: Nøkkelen til vurdering på Vg2 og Vg3 frisør
Vurdering for læring V/ Trude Slemmen Wille
IKT i Vurdering for læring 3. oktober 2012
Tema 6 VURDERING OG DOKUMENTASJON
Kompetente barn og unge
IKT i Vurdering for læring UiS 25. januar Hvorfor slik satsing på vurdering? Kunnskapsløftet ga oss –Nye læreplaner – med fokus på kompetanse:
Vurdering for læring.
Vurdering for læring Oppstart januar 2015.
VFL Lindesnesregionen - høsten 2014
Praksiseksempel fra Lørenskog
Fagdag psykisk helsetjeneste, 12.mai 2009 Tina Skarheim, Velkommen Bakgrunn Litt om KS Dagen i dag.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Tiltakspakke og prosjektet ”Bedre vurderingspraksis”
Velkommen til nytt skoleår 2015/16
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
Workshop: Kjenneteikn ved god eigenvurdering Oppgåver a) Kva er suksesskriterier for eigenvurdering? (for elevar) b) Kva metodar vil kunne føre til god.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
Vurdering for læring i Fysikk 1
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
CoP (Sett inn navn på fagnettverket)
Refleksjon over egen læring har stor effekt
Nettverk: Scandic-Easy
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Ny vri Kany, Lene og Mona.
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Kapittel 17 Tale og lytte Læreplanen seier at du skal kunne
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Ta utgangspunkt i elevenes interesser og erfaringer B – Samarbeid
Naturfaglig kompetanse B – Samarbeid
Begrepsforståelse i matematikk B – Samarbeid
Utforskende undervisning A – Forarbeid
Utforskende undervisning i matematikk B – Samarbeid
Hvorfor utvide klasserommet? B – Samarbeid
Oppgaver som fremmer kommunikasjon B – Samarbeid
Utforskende undervisning A – Forarbeid
Modul 1 – Dynamisk kartlegging
Modul 2 – Undersøke skolens vurderings- og oppfølgingspraksis
Tilbakemeldinger som fremmer læring B – Samarbeid
Læreplanforståelse B – Samarbeid
Matematisk kompetanse B – Samarbeid
Prinsipper for god underveisvurdering B – Samarbeid
Matematisk kompetanse B – Samarbeid
Prinsipper for god underveisvurdering B – Samarbeid
Oppgavene løses kommunevis, eller pr bord dersom kommunen deltar med flere enn 10 personer Velg oppgave 1, 2 eller 3! Disse er sendt ut på e-post med link.
Tilbakemeldinger som fremmer læring B – Samarbeid
Utforskende undervisning i matematikk B – Samarbeid
Hvorfor utvide klasserommet? B – Samarbeid
Begrepsforståelse i matematikk B – Samarbeid
Begrepsforståelse i matematikk B – Samarbeid
H ”På min skole får jeg tilbakemeldinger som gjør at jeg får lyst til å lære!” Hadde det vel ikke vært kjekt om alle elever på vår skole etter hvert satt.
Undervisning for dybdelæring B – Samarbeid
Problemløsingsstrategier B – Samarbeid
Begrepsforståelse i matematikk B – Samarbeid
Matematisk kompetanse B – Samarbeid
Telle i kor Telle med 5 fra 4 A – Forarbeid
Undervisning for dybdelæring B – Samarbeid
Lekpregede læringsaktiviteter B – Samarbeid
Problemløsingsstrategier B – Samarbeid
Egenvurdering i matematikk B – Samarbeid
Dybdelæring – regneark B – Samarbeid
Dybdelæring - GeoGebra B – Samarbeid
Dybdelæring – regneark B – Samarbeid
Modul 2 – Undersøke skolens vurderings- og oppfølgingspraksis
Å legge til rette for djupnelæring B – Samarbeid
Gjeldende regelverk om vurdering
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg

PLAN FOR DAGEN  08.30: Vel møtt ved Gry!  : Presentasjon av VFL og gruppeoppgåver ved Heidi Paulsen og Reidunn Matthiesen. Pauser etter behov.  : Lunsj  : Læring i nettverk. Pause ca

BORDPLAN ETTER LUNSJ  UBS: tre på kvart bord, totalt 60 plassar.  UUS: to på kvart bord + 6 «restplassar» fordelt, totalt 46 plassar.  Hasund: to personar på borda 1-15, totalt 30 plassar.  Komp.-senteret: to personar på borda 11-20, totalt 20 plassar.  Ulstein skule: to personar på borda 1-8, + 1 «restplass», totalt 17 plassar.  Haddal skule: to personar på borda 9-10 og 16-19, totalt 12 plassar.  PPT: 1 personar på borda  «Restplass(ar)»: bord 1-10 og bord 20.  Rektorar: finn ledig plass (der du har eigne folk).  Administrasjon, finn ledig plass.

DEI FIRE PRINSIPPA Elevar lærer best når dei forstår kva dei skal lære, og kva som er forventa av dei får tilbakemeldingar som fortel dei om kvaliteten på arbeidet eller prestasjonen får råd om korleis dei kan forbetre seg er involverte i eige læringsarbeid ved mellom anna å vurdere eige arbeid og utvikling

PROSESSARBEID OG PRAKTISK GRUPPEARBEID  2 arbeidsøkter utover ettermiddagen.  Gruppesamansetjing på tvers av skulane. PPT fordeler seg utover på arbeidsborda. Skuleleiarane fordeler seg ut på flest mogleg av arbeidsborda.  Vi brukar ei digital oppslagstavle for samskriving: Padlet

ARBEIDET PÅ GRUPPA  Alle gruppene utnemner ein gruppeleiar og ein skrivar. Gruppeleiar styrer tid og syter for at alle får delta. Skrivaren noterer/disponerer svara frå gruppa.  Individuelt: Reflekter over spørsmåla og noter dine tankar.  Gruppe: Rekkeframlegg der alle legg fram sine tankar og notat. Ta spørsmål for spørsmål. Skrivaren noterer inn på den digitale oppslagstavla (Padlet)  Plenum: Nokre grupper vert utfordra til å presentere arbeidet for resten av gruppene.  Oppslagstavla viser på storskjermen gjennom heile gruppearbeidet. Den vert også delt med alle i etterkant av samlinga.

GRUPPEARBEID NR 1 EIGEN VURDERINGSPRAKSIS OG VURDERING FOR LÆRING I KLASSEROMET Tidsramme: Korleis veit du at elevane dine har forstått kva dei skal lære? Korleis veit du at elevane dine har forstått kva som vert vektlagt i vurderinga av arbeidet eller prestasjonane deira? Korleis planlegg du opplæringa slik at innhaldet er kopla til kompetansemåla i læreplanen?

Pause 15 minutt!

GRUPPEARBEID NR. 2 LÆRANDE NETTVERK Tidsramme:  Kva type lærande nettverk meiner du vil fremje elevane si læring?  Kva tenkjer du kjenneteiknar eit lærande nettverk som du har utbytte av å delta i?  Korleis kan vi legge til rette for dei gode refleksjonane i nettverket og på den enkelte skule?

TAKK FOR I DAG!

EVALUERING AV DAGEN 