VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg
PLAN FOR DAGEN 08.30: Vel møtt ved Gry! : Presentasjon av VFL og gruppeoppgåver ved Heidi Paulsen og Reidunn Matthiesen. Pauser etter behov. : Lunsj : Læring i nettverk. Pause ca
BORDPLAN ETTER LUNSJ UBS: tre på kvart bord, totalt 60 plassar. UUS: to på kvart bord + 6 «restplassar» fordelt, totalt 46 plassar. Hasund: to personar på borda 1-15, totalt 30 plassar. Komp.-senteret: to personar på borda 11-20, totalt 20 plassar. Ulstein skule: to personar på borda 1-8, + 1 «restplass», totalt 17 plassar. Haddal skule: to personar på borda 9-10 og 16-19, totalt 12 plassar. PPT: 1 personar på borda «Restplass(ar)»: bord 1-10 og bord 20. Rektorar: finn ledig plass (der du har eigne folk). Administrasjon, finn ledig plass.
DEI FIRE PRINSIPPA Elevar lærer best når dei forstår kva dei skal lære, og kva som er forventa av dei får tilbakemeldingar som fortel dei om kvaliteten på arbeidet eller prestasjonen får råd om korleis dei kan forbetre seg er involverte i eige læringsarbeid ved mellom anna å vurdere eige arbeid og utvikling
PROSESSARBEID OG PRAKTISK GRUPPEARBEID 2 arbeidsøkter utover ettermiddagen. Gruppesamansetjing på tvers av skulane. PPT fordeler seg utover på arbeidsborda. Skuleleiarane fordeler seg ut på flest mogleg av arbeidsborda. Vi brukar ei digital oppslagstavle for samskriving: Padlet
ARBEIDET PÅ GRUPPA Alle gruppene utnemner ein gruppeleiar og ein skrivar. Gruppeleiar styrer tid og syter for at alle får delta. Skrivaren noterer/disponerer svara frå gruppa. Individuelt: Reflekter over spørsmåla og noter dine tankar. Gruppe: Rekkeframlegg der alle legg fram sine tankar og notat. Ta spørsmål for spørsmål. Skrivaren noterer inn på den digitale oppslagstavla (Padlet) Plenum: Nokre grupper vert utfordra til å presentere arbeidet for resten av gruppene. Oppslagstavla viser på storskjermen gjennom heile gruppearbeidet. Den vert også delt med alle i etterkant av samlinga.
GRUPPEARBEID NR 1 EIGEN VURDERINGSPRAKSIS OG VURDERING FOR LÆRING I KLASSEROMET Tidsramme: Korleis veit du at elevane dine har forstått kva dei skal lære? Korleis veit du at elevane dine har forstått kva som vert vektlagt i vurderinga av arbeidet eller prestasjonane deira? Korleis planlegg du opplæringa slik at innhaldet er kopla til kompetansemåla i læreplanen?
Pause 15 minutt!
GRUPPEARBEID NR. 2 LÆRANDE NETTVERK Tidsramme: Kva type lærande nettverk meiner du vil fremje elevane si læring? Kva tenkjer du kjenneteiknar eit lærande nettverk som du har utbytte av å delta i? Korleis kan vi legge til rette for dei gode refleksjonane i nettverket og på den enkelte skule?
TAKK FOR I DAG!
EVALUERING AV DAGEN