Mål for kurset Informasjon er rundt oss heile tida, – men det er viktig å skilje mellom nyttig og unyttig informasjon. Kunne finne relevante informasjonskjelder.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Meir tid til naturfag gir meir tid til djupne og oppleving
Advertisements

Guttorm Hveem Digitale tankekart i læring og undervising guttorm.hveem.no twitter.com/ghveem.
Fra fem på rad til et mangfold av læringsarenaer……
Sammensatte tekster: Photo Story
Informasjonskompetanse Evnen til å… –finne –avgrense –evaluere –bearbeide –anvende –forstå –bruke lovlig og etisk …informasjon.
Program for skulebibliotekutvikling – kva skjer? Institutt for nordisk og mediefag, Universitetet i Agder Siri Ingvaldsen Hamar, 17. mars 2010.
Digital kompetanse for alle. Forord (utdrag) Departementet definerer digital kompetanse som den kompetansen som bygger bro mellom ferdigheter som å lese,
Digitale tankekart i læring og undervising
Arbeidstidsavtalen.
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
Ludvigsen-utvalet NOU 2014:7 Elevenes læring i fremtidens skole Revisjon eller revolusjon av læreplanen?
Gje rom for lesing i Nordhordland Bakgrunn: Nasjonal strategi/plan Nasjonal strategi/plan Lokale føresetnader: Lokale føresetnader: –Mange små kommunar/skular.
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Eksempeltekst høst 2014 Når du skal svare på oppgaven:
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Anna Kristine Halvorsrud, Symra barnehage
Digital kompetanse Presentasjon basert på essayet ”Den sjette kompetansen” Jostein Tvedte.
Vilkår for regional samfunnsutvikling
Teksttyper vs. sjangre Hvordan oppleves endringen til teksttyper i klasserommet? Konsekvenser for lærere, elever og vurderings- og sensurarbeid Hvordan.
Ungdomstrinn i utvikling på Volda ungdomsskule. Erfaringsdeling i høve lekse om samarbeid To og to: Kva var oppgåva til elevane? Kva la elevane vekt på.
FRÅ MELLOMTRINN TIL UNGDOMSTRINN Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står og med blanke ark og farjestifter tel, ……. FORELDREMØTE FOR 7. TRINN ORSTAD.
Mål og problemstillingar Digitale ferdigheiter Den digitale utviklinga har endra måten vi les, skriv, reknar og uttrykkjer oss på munnleg.
1 Tema vg1, kap 11. Del 2: Seks språk – seks ulike system Læreplanen seier at du skal kunne forklare grammatiske særtrekk ved norsk språk, samanlikna.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Problemløysing høyrer med til den matematiske kompetansen. Det er å analysere og omforme eit problem til matematisk form, løyse det og vurdere kor gyldig.
REKNINGREKNING med heile tal, brøk, prosent, desimaltal og bokstavar.
Tom Rune Kongelf Ny rammeplan for barnehagar kvar står vi? Styrarnettverket 4.november 2015.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
OPPSUMMERINGSSAMLING ELEVVURDERING 28. april 2009 SKULEEIGARS TANKAR OM VEGEN VIDARE.
SOLIDARITETSVAL 2017 Valkampskulering om fordelingspolitikk, haust 2016.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Arbeidsmøte Mål for økta: Skape betre forankring for utviklinga i dei tre fasene i progresjonsplan hausten Førebu prosessane gjennom dei.
VURDERING FOR LÆRING I ULSTEIN KOMMUNE Sjøborg
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
Kap. 6 Tankar, tru og tvil i Bibelen
Eigenvurdering og sjølvregulering
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
MINIKURS: PROBLEMLØYSINg
Ekstern vurdering for kvalitetsutvikling i barnehagen
Eigenvurdering og sjølvregulering
Brukarundersøkjing Fokusområder:
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
VELKOMMEN TIL 8.TRINN HAUSTEN 2017
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samf. Fag Naturfag KRLE
SKULEOVERTAKING Bratteberg skule 28.januar-15.februar
Foreldremøte 2017 Bryne skule
Kap.11 Istida forma landskapet i Noreg
Samisk musikk.
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Kap.5 Folketalet aukar i Europa
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
Hvorfor utvide klasserommet? B – Samarbeid
Fellesmøte Overordnet del av læreplanen! Fellesmøte.
Hvorfor utvide klasserommet? B – Samarbeid
Nysgjerrigperprosjekt
Kva meiner vi med naturmangfald?
Sogn og Fjordane i ei brytningstid
Uttale frå FAU v/ Gossen Barne og Ungdomsskule til: «Trafikktryggingsplan for Aukra kommune offentleg høyring» FAU ved Gossen Barne og Ungdomsskole.
ÅRSPLAN Jostedal barnehage 2018 / 2019 Dette året: «Jorda vår»
UKM-festivalen Vestland
Arbeid på skulen Norsk Matte Engelsk Samfunnsfag Naturfag KRLE
Gjer greie for nasjonalromantiske trekk
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
Å skrive både nynorsk og bokmål
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Utskrift av presentasjonen:

Mål for kurset Informasjon er rundt oss heile tida, – men det er viktig å skilje mellom nyttig og unyttig informasjon. Kunne finne relevante informasjonskjelder.

Mål for kurset Kunne arbeide med gode søkestrategiar. – Kunne søke effektivt etter informasjon. – Kritisk vurdere og velje ut informasjon. Vere kritisk til kva kjelder ein nyttar i arbeidet sitt. – Kunne tolke, analysere og organisere informasjonen i forhold til oppgåvelyden.

Ei enorm informasjonsmengd Dei siste åra har mengda informasjon i samfunnet auka markant. Dette krev at elevane må utvikle informasjons- kompetansen sin, slik at dei vert rusta for ei livslang læring.

Ein ny kvardag Dette grip inn i dei tradisjonelle arbeidsmåtane og rollene som skulen og biblioteket er vande med. Skulebiblioteket har ein pedagogisk funksjon, og skulebibliotekaren og lærarane må finne nye samarbeidsformer.

Kunne arbeide med gode søkestrategiar På Volda ungdomsskule skal vi øve på søkestrategiane i konkrete oppgåver, som du vil finne under Søk og finn. Målet er at du som elev ser på skulebiblioteket som ein naturleg del av læringsarenaen.

Kunne bruke informasjon Elevar er vande med å reprodusere informasjon, men utfordringa er å kunne setje saman informasjonsdelar til kunnskap. No skal du finne svar på konkrete og omdiskuterte tema. Eg vil vite korleis du går fram, og kva du meiner er truverdige og relevante kjelder?

Fleip eller fakta … - Det regner meir no enn i gamle dagar! - Ein kjem raskare med bil til Kirkenes enn til Roma.

Ut på tur aldri sur … Kva for ein trekkfugl reiser lengst vekk frå Noreg? Er soling skadeleg?

Du verden … Kan ei flodbølgje råke Noreg? Kva er tyngdekraft? Finn ein svarte hol, og kor kan ein finne dei?

Fleip eller fakta for dei som vil ha meir …

Korleis gjekk det? Kan du dokumentere og presentere resultatet av eit informasjonssøk på ein høveleg måte? Klarer du å granske og samanlikne fakta frå ulike kjelder. Klarer du å skrive ei fullstendig kjeldetilvising?