Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
15 Notater og markeringer i teksten
Advertisements

Tilpasset opplæring i praksis Ved Espen Schønfeldt
Skrive og studieteknikk V/ Espen Schønfeldt
Studieverkstedet v/Grethe Moen Johansen
Læringsstøttesenter - kurs
Lesing i alle fag om leseopplæring på Stabbursmoen skole
Hvorfor satse på nett? 3,2 millioner nordmenn har tilgang til internett (2006). Folk bruker nettet først for å skaffe informasjon. Internett er den billigste.
LAG EN SANG! Komposisjon.
GNU Science A Bergartenes kretsløp.
8 Skumlesing.
Noen enkle studieteknikker ved innlæring av DRI-emner
STASJONSUNDERVISNING
Velkommen til klasse- foreldrene
Muntlige presentasjoner
Framtida nå – les og forstå!
STUDIETEKNIKK og gode vaner
Tankekart og læringstrategi
P OLITIKK OG MENNESKERETTIGHER
Norsk Mål for timen: Arbeidsoppgaver:
Laga av:Kamilla,Ivar,Kristian,Madeleine. *Det skader kroppen *Du kan bli avhengig *Vis du byrja tidelig er sjansen større for og byrja med sterkare stoff.
Den andre leseopplæringa LUB
Godt språk gjør lesing lettere. Bli kjent med bokstavene. Å lese og forstå det vi leser. Å skrive seg til lesing. Leksearbeid.
| Lær lettere Studieteknikk for mer effektiv læring.
Panorama Vg2 Basis Lesing Læreplanmål: Mål for undervisningen er at elevene skal kunne - vurdere og gi tilbakemelding på andres muntlige presentasjoner.
Leksekveld Torsdag Grunnleggende ferdigheter: - digitale ferdigheter - muntlige ferdigheter - å kunne lese - å kunne regne - å kunne skrive.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Lese- og skrivestrategier. Forstår jeg det jeg leser?
Kapittel 5 Munnleg kommunikasjon Adam Ciereszko/EPA/NTB scanpix.
| Formelle tekstar. Formelt språk ver sakleg og presis du skal ikkje bruke ein personleg tone kutt ut uformelle ord som slang, banning, forkortingar og.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettere Studieteknikk for meir effektiv læring.
| Lær lettere Studieteknikk for mer effektiv læring.
| Å argumentere å skrive argumenterande tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saka. Sjå ein film, leit på Internett, les i aviser, fagbøker.
| Å argumentere å skrive argumenterende tekst. Å komme i gang Bestem tema Finn informasjon om saken. Se en film, let på Internett, les i aviser, fagbøker.
Workshop: Kjenneteikn ved god eigenvurdering Oppgåver a) Kva er suksesskriterier for eigenvurdering? (for elevar) b) Kva metodar vil kunne føre til god.
Læringsstrategier & lesefaser SELVHJELP TIL LÆRING.
Studieteknikk Bison.
Eigenvurdering og sjølvregulering
Meiningsfull læring skjer gjennom:
Elevrådet presenterer spørsmål om læring
Hvordan støtte barnet i leseutviklingen
LES SMARTERE Oversikt Lesemål Les aktivt Oppsummer Repeter
Eigenvurdering og sjølvregulering
Et verktøy for arbeid med lesing i alle fag Mathopen skole
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
LES SMARTERE Oversikt Lesemål Les aktivt Oppsummer Repeter
Noen enkle studieteknikker ved innlæring av DRI-emner
Dei 10 boda.
LESEKURS.
Spørsmål om læring i klasse på […] skole
Munnleg kommunikasjon
| Å argumentere Å skrive argumenterande tekst.
Studieteknikk for meir effektiv læring
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Hvordan støtte barnet i leseutviklingen
Å lese og lære Læreplanen sier at faget skal stimulere elevene til å
Studieteknikk for nybegynnere Basert på boka: 101 gode råd om studieteknikk av Vegard Molnes og Vidar Kjetilstad Håkon Tolsby Håkon Tolsby.
Å lese for å lære Den 2. leseopplæringen.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Panorama Vg3 Kapittel 9 Før eksamen © James Oliver/Getty Images.
Basis Lesing Panorama Vg3 Læreplanmål:
STANDARDER FOR OSERØD SKOLE
Introduksjonsprogrammet
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Sjølvbilete og sjølvtillit
Leseopplæring Kurs 6 Utviklet av Oslo VO Rosenhof, publisert med støtte fra IMDI.
Basis Lesing Panorama Vg1 Læreplanmål:
Utskrift av presentasjonen:

Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring

Effektiv læring Start læringa frå første time! Ver aktiv! Ver førebudd! Vis positiv interesse!

Bruk av PC Lær meir om bruk av datamaskinen Bruk han aktivt til å finne informasjon, skrive tekstar og lage presentasjonar Lag eit oversiktleg system for lagring av dokument Ha berre faglege program tilgjengeleg under læring

Læring i timane Ta notat Noter ned ord du ikkje forstår Still spørsmål Ver aktiv i gruppearbeid Bidra til eit godt og positivt læringsmiljø

Lag tankekart for å hugse betre

Lag to-kolonne nøkkelord Døme:

Når du skal lese nytt fagstoff Kva kan du om emnet frå før? Sjå på bilete Sjå på overskrifter og margtekstar Kva handlar teksten om?

Når du skal lese nytt fagstoff Les roleg gjennom teksten Stopp opp når du ikkje forstår. Slå opp vanskelege ord. Tenk igjennom om teksten handlar om det du trudde. Viss ikkje, sjå over teksten på nytt.

Korleis hugse betre Gjenfortel stoffet for deg sjølv eller andre Undervis ein annan i stoffet Et sunt og sørg for å få mosjon

Ver ein aktiv kunnskapssøkjar Les aviser og bøker Sjå på debattar Les bloggar og skriv sjølv Følg med i samfunnslivet rundt deg