Krav til institusjonane for å drive dei nye grunnskulelærarutdanningane.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kvalifikasjonsrammeverk v/ seniorrådgiver Tone Flood Strøm NRT 25.oktober 2007.
Advertisements

Institusjonelt samarbeid om mastergradsutdanning (privat/ statlig) 19. Oktober 2009 Aleksander Nikolic Organisasjons – og kvalitetssjef.
NRT-sak 18/08 Oppfølging av NOKUTs evaluering av ingeniørutdanningen.
Forskning som grunnlag for studiekvalitet Rektor Sigmund Grønmo Nasjonalt seminar – Forskning i utdanningen Bergen 3. april 2008.
Rammevilkårene for forskning i utdanningen Toril Johansson, ekspedisjonssjef Universitets- og høyskoleavdelingen.
Bakgrunn og rammer for revisjon av rammeplan for ingeniørutdanning Seniorrådgiver Ole Bernt Thorvaldsen.
GFU Holmsbu 2.-3.februar 2012 HH Strategiplan HiOA - fra GFU.
Erfaringer med akkreditering av masterprogram ved HiAk Oversikt over de masterne (og en ph.d.) HiAk har fått akkreditert fra 2004 – d.d. ■Læring i komplekse.
| 1 Rammer for god utdanningskvalitet ? Om NOKUTs kriterier og akkrediteringer Prosjektleder for revidering av NOKUTs forskrift, s eniorrådgiver.
Fylkeskommunenes forvaltningsansvar
KOMPETANSEKRAV Tilsettingskurs januar 2014
Maritim profesjonsutdanning Forslag til ny nasjonal struktur for maritim offisersutdanning Innstilling fra arbeidsgruppe nedsatt av MARUT Arbeidsgruppens.
Læreren Rollen og utdannningen St. meld. nr. 11 ( ) kunnskap gir vekst
Nye lærerutdanninger «8-13-reformen».
Hvordan kan kvalitet i utdanningen dokumenteres? Samlingen angående forberedelse og videre prosess ved etableringen av Database for statistikk om fagskoleutdanning.
FAGTOS (tidligere TOS) – hvor er vi og veien videre?
Personalseminar Avdeling for IT Høgskolen i Østfold 18.mars 2005
Lærerrollen og lærerutdanning Statssekretær Jens Revold Statens råd for likestilling av funksjonshemmede Thon Hotel Opera 17.6.
N YE GRUNNSKOLELÆRERUTDANNINGER Laholmen 12. november.
Student ved UiAs lærerutdanninger 14. november 2013 Rådgiver Connie Goul.
Fra FLU til BLU Ny barnehagelærerutdanning
Nye lærerutdanninger «8-13-reformen». Nye rammeplaner for fem lærerutdanninger Praktisk-pedagogisk utdanning for allmennfag (PPU-A, ennå ikke vedtatt)
Hvordan arbeider bibliotekutdanningen ved HiO for å møte kompetansebehovet i UH-institusjonene? Innlegg på UHRBs åpne møte om kompetansebehov og kompetanseutvikling.
Høgskolen i Oslo Profesjonsutdanningenes utvikling i UH-sektoren UHR-seminar Sissel Østberg Rektor HiO.
Entreprenørskap i lærarutdanningen
HiAk - RFF Intensjonsavtalen mellom RFF og HiAk har materialisert flere handlinger. Det skal arbeides med flere prosjekter innenfor: PPU – planlegge oppstart.
1 Modellgodkjenning Orienteringsmøte om Basel II 17. januar 2005 Bjørn Andersen, Kredittilsynet.
Digital tools in kindergarten
Muligheter for tilrettelegging Sosial- og helsedirektoratet Snart Student? Informasjon om høyere utdanning og funksjonsnedsettelse. September – men.
Et 13-årig skoleløp Inderøy kommunestyre 2. februar 2009
Fakultet for humaniora og utdanningsvitenskap. (HiVe)
Foto: Bjørn Erik Olsen Fag-/nettverkssamling Bygg og anleggsteknikk Utdanningsavdelingen, Anne Engan Djupvik Foto: Thor-Wiggo Skille.
Rekruttering til lærerutdanningene Akademisk kvalitet Profesjonskvalitet.
Opptak til høyere utdanning
Foto: Bjørn Erik Olsen Fag-/nettverkssamling Helse og oppvekstfag Utdanningsavdelingen, Anne Engan Djupvik Foto: Thor-Wiggo Skille.
Forskingsrådets policy for forskning ved de statlige høgskolene Kommentar Dekan Kristin Barstad Høgskolen i Buskerud.
Hva er utdanningskvalitet?
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
Begrepsavklaring Workshop godkjenning godskriving innpassing jevngodhetsvurdering faglig godkjenning erstatte i utdanningsplan fritak fullt fritak.
NLS – Stockholm Februar 2012 Gun Aamodt Ny førskolelærerutdanning i Norge.
Idrettsfag. VG1VG2VG3 12 timer per uke felles programfag/ valgfrie programfag (idrettsfag) 17 timer per uke felles programfag/ valgfrie programfag (idrettsfag)
INTPART et samarbeid mellom Forskningsrådet og SIU Internasjonale partnerskap for fremragende utdanning og forskning (INTPART) Berit Johne, Forskningsrådet.
”Dagleg kundekontakt på Bømlo” Odd Petter Habbestad Driftsleder i Bømlo Vatn og Avløpsselskap AS. RDF
Valg av programområde og fag til Vg2 Et viktig valg for tiden din her på Nadderud, og for veien videre.
Lærerutdanninger i endring Kristian Andersen, studieleder GLU Ingvild Ruhaven, studieleder 8-13 Rådgiversamling åpen dag, 16. mars 2016.
Søking til skuleåret Opplæringsavdelinga, inntak og formidling Rådgjevarkonferansen 2014.
Tanker rundt kommende SFU-er, og hvordan disse kan bidra til økt utdanningskvalitet Avdelingsdirektør Ole-Jacob Skodvin, NOKUT, Avdeling for utredning.
AHo, , side 1 FORNY Ein integrert del av satsing på entreprenørskap og innovasjon ved HiA Innlegg på FORNY FORUM Grimstad 27. April 2006 Alf Holmelid.
HiST Trondheim Arnulf Omdal, Rica Hell ’Forskningsbasert undervisning’, kvalitet og kvalitetssikring - et systemperspektiv Offisielle utredninger.
Ny studietilsynsforskrift fra NOKUT
Modell 1 Struktur og innhald
Nye forskrifter - på vei mot en kvalitetsmelding
Undersøking for skuleleiarar Arbeidsplassbasert GLU-master
Vurderingspraksis i lærerutdanningen ved UiO
Forskrift til Opplæringslova
Emneplanseminar
Gjennomføring av tilsynet
Kvalitetssikring av studieprogram ved Nord universitet
Forslag til felles MA-struktur
Ny studietilsynsforskrift fra NOKUT
Følgegruppa for Barnehagelærarutdanninga
2-årig masterprogram Energi
Utvikling av lærerstudentenes FoU-kompetanse
Førstelektorprogram ved UiT
Utdanningskvalitet ved Nord universitet
Utdanningskvalitet – Nord universitet
Om førstelektorprogrammet
Arbeidsgruppe 2 Kriterier og system for dokumentere og øke pedagogisk kompetanse – J. A. Toska SPA Mosjøen
Utdanningskvalitet og NOKUT-tilsyn
Den nasjonale studentundersøkinga om studiekvalitet
Utskrift av presentasjonen:

Krav til institusjonane for å drive dei nye grunnskulelærarutdanningane

Matematikk og norsk 30 poeng er obligatorisk FOU- oppgåve i år 3, knytt til undervisningsfag 1 og pedagogikk Masteroppgåve minst 30 poeng Vitskapsteori og metode knytast både til undervisningsfag 1 og pedagogikk Struktur grunnskulelærarutdanning1-7 med eit undervisningsfag som masterfag Undervisningsfag 1PedagogikkPraksisUndervisningsfag år 4.år 3.år 2.år 1.år 6o poeng i år 1-3, 90 poeng i år 4-5 Minst 30 dagar Minst 80 dagar + 5 Fag 2-4 er 30 poeng Fag 4 kan vere skulerelevant fag eller fordjuping 30 poeng

Matematikk og norsk 30 poeng er obligatorisk FOU- oppgåve i år 3, knytt til undervisningsfag 1 og pedagogikk Masteroppgåve minst 30 poeng Vitskapsteori og metode knytast både til undervisningsfag 1 og pedagogikk Struktur grunnskulelærarutdanning 1-7 med begynnaropplæring som masterfag Undervisningsfag 1PedagogikkPraksisUndervisningsfag år Eitt eller fleire av faga kan inngå i begynnaropplæringa 4.år 3.år 2.år 1.år 6o poeng i år 1-3, 90 poeng i år 4-5 som er begynnar opplæring Minst 30 dagar Minst 80 dagar + 5 Faga 2-4 er 30 poeng kvar i løpet av dei tre første åra Fag 4 kan vere skulerelevant fag eller fordjuping 30 poeng

FOU- oppgåve i år 3, knytt til undervisningsfag 1 og pedagogikk Masteroppgåve minst 30 poeng Vitskapsteori og metode knytast til både undervisningsfag 1 og pedagogikk Struktur grunnskulelærarutdanning 5-10 Undervisningsfag 1PedagogikkPraksisUndervisningsfag år 4.år 3.år 2.år 1.år 6o poeng i år 1-3, 90 poeng i år 4-5 Minst 30 dagar Minst 80 dagar + 5 Fag 2 60 poeng Fag 3 30 poeng, kan vere skulerelevant fag eller fordjuping 30 poeng

Krav for akkreditering av dei nye 5årige grunnskulelærarutdanningane Skal akkrediterast etter gjeldande forskrift (Forskrift om tilsyn med utdanningskvaliteten i høgare utdanning) Denne forskrift er tenkt vere gjeldande ut 2018 Ny studiekvalitetsforskrift vert gjeldande frå NOKUT varslar tilsyn med alle grunnskulelærarutdanningar våren 2019 Søknadsfrist 15.september. Studie- og emneplanar kan ettersendast til 1.november sterk tilråding om å ha det meste klart til 15.september

Konkrete krav i gjeldande forskrift Krav i aktuelle forskrifter og rammeplanar skal vere oppfylte Det skal vere ein plan for studiet som fyller ei rekke krav m.a. om internasjonalisering, kopling til forsking og infrastruktur

Krav til fagmiljøet knytt til studiet Fagmiljøet si samansetjing skal i storleik og samansetjing vere tilpassa studiet Minst 50% av årsverka knytt til studiet skal vere fylt av tilsette i hovudstilling ved institusjonen. Av desse skal det vere personar med minst førstekompetanse i dei sentrale delane av studiet. For 2.syklus skal minst 10% av det samla fagmiljøet vere professorar eller dosentar og ytterlegare 40% vere tilsette med førstestillingskompetanse. Fagmiljøet skal drive aktiv forsking, fagleg- og/eller kunstnerisk utviklingsarbeid. For 2. syklus skal fagmiljøet dokumentere resultat på høgt nivå.

Operasjonalisering av eksisterande krav «Det skal vere personer med minst førstestillingskompetanse i dei sentrale deler av studiet» = rimeleg at kravet gjeld alle fag som er inne i utdanninga 40/10 kravet vil gjelde: Det samla lærarutdanningsmiljøet Mastergradsfaga Profesjonsfaget Det skal kome ein veileder for integrerte lærarutdanningar på mastergradsnivå

Stillingsbehov Eit fullt masterløp (150 stp.)= ca. 4 årsverk 40% førstekompetanse = 1,6 årsverk 10% toppkompetanse = 0,4 årsverk

Framtidige skjerpa krav (frå 2019) I forslaget som har vore ut på høyring opererte ein med 2 alternative krav til fagmiljø – eit kvalitativt krav og eit kvantitativ krav. Høyrest ut som det er mest stemning for den kvalitative løysinga. Tilsynsdirektør Øystein Lund vil ikkje overdramatisere innskjerpinga. Han seier at det t.d. kan innebære at vi får 40/10 kravet eksplisitt på alle deler i det 5årige løpet.