Aktuelt / open post Loen 18.01.2013. Skulering m.m. våren 2013 HTV-seminar, Førde 31.01-01.02 Rektorkonferanse (HTV), Førde 27-28.02 Politisk råd, oppstart.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Veileder til kravene om pedagogisk bemanning i barnehageloven med forskrifter Kurs for ATV-B 14. oktober 2011.
Advertisements

Erfaringer på «godt og vondt» fra Harstad kommune Kurs lll/htv Tromsø 7. februar 2013.
Endring av forskrift til opplæringsloven kapittel 17 og forslag til anbefalt formell kompetanse og anbefalte kompetansekriterier for rådgivere.
Økt kvalitet som siktemål Forslag på veiledning til de 5 nye punktene på arbeidstid – i PBL – A området –
Arbeidstid i kommunale barnehager
Innleiing til kurs for tillitsvalde, Loen Jarle Hessevik.
Kurs Utdanningsforbundet Halden Vann Landsmøte 2012 Kvalitet i utdanning. Hva dreier det seg om? Dagrun Lunsvoll.
Fra fem på rad til et mangfold av læringsarenaer……
1 S PESIALPEDAGOGISK HJELP OG SPESIALUNDERVISNING – KVA INNEBER RETTEN ? Tysvær
Pensjon – privat sektor
11. desember 2013 Opplæring for tillitsvalgte – Aktuelt fra klubbene Oppfølging av saker fra klubbmøtereferatene – – Pause
Tittelen endres i "Topp- og Bunntekst..."
Storkurs Utdanningsforbundet Halden 10. Nov 2011 Reidun Hansen.
Regionkursene jan-feb 2010 Tidsbrukutvalget. Tidsbrukutvalget. Mandat Hensikten med utvalgets arbeid er å foreslå tiltak som vil gi bedre utnyttelse av.
SFS 2201 Særavtale for barnehager, sfo, skoler, familiebarnehager
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring
Arbeidstid for undervisningspersonalet i skolen KURS ATV-VGO , Rica Grand, Tromsø Kurs ATV-VGO 30-aug 2011, Tromsø.
12. april 2013 – Odd Espen Høili Tilsettinger Fredrikstad kommune.
Aktuelt Karmøy, 6. desember 2011 Eva Sirevåg Sæstad.
Lærerprofesjonens etiske plattform
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Entreprenørskap i lærarutdanningen
Økonomi Informasjon som grunnlag for uravstemning juni 2014 Kap 4b
Aktuelt-feed lenka opp på studieprogramsider. Bakgrunn Feed til studieaktuelt lagt inn på norske program –Sykepleievitenskap –Geriatrisk sykepleie –Klinisk.
Avdeling for ingeniørutdanning
SFS Nytt pkt. 3.2 og videre prosess
8. desember 2011 Aktuelt fra Utdanningsforbundet Grimstad Aktuelt fra klubbene Årsmøte 2012 Trekking av Medlemsaksjonen Bruk av ufaglærte som.
Om vurdering og nye eksamensformer. Hvorfor er dette viktig å snakke om? Mange elever ”skjønner alvor” først når de er midt oppe i eksamen. Det kan virke.
Tidsbruk i skule og barnehage Kva bruker vi arbeidstida vår til?
Siren Risti, nestleder seksjon barnehage, Utdanningsforbundet Bergen
Modul 2, PBL – A Øystese september 2011 Aktuelle saker.
Nettredaksjonsmøte 8. mai 2013 Lenker frå studieprogram til Vi forsker på – fungerer det?
Ny organisasjonsstruktur - implementering Kurs hovedtillitsvalgte 8. – 9. mars 2010.
Viktigst seier for Udf Beholde fleksibilitet IKKE ble økt tilstedeværelse ”Ikke ett minutt mer”…. 
Nettverk grunnskole Utdanningsforbundet Bergen November 2011.
Tidsressurspott (Byrdefull ressurs).
Arbeidstid – Bakgrunn-status-fremtid AT-samling Utdanningsforbundet Bergen juni 2013.
Skien/Telemark 4.februar 2011 Solveig Eldegard Kva vil Utdanningsforbundet gjere for vaksenopplæringa?
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
Arbeidstidsavtalen.
Temamøte Skole 2. februar 2009 Velkommen !. Skolen og grenda.
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
KURS FOR HTV Råd og rettleiing i arbeidet med tilsetjingssaker Torill Marie Kufaas Karlsen Anne Siri Bentsen.
Arbeidstid SFS 2213 Modul 4 VGO
SFS 2213 Arbeidstidsavtalen for undervisningspersonalet i kommunal og fylkeskommunal grunnopplæring Revidert september 2014.
Klubbarbeid i barnehagen
Arbeidstidsavtale SFS 2213
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Om vurdering og eksamen Vurdering på ungdomstrinnet Underveisvurdering uten karakter Underveisvurdering med karakter Terminkarakterer, januar og.
Undersøkelsen vår 2013 Spesialundervisning. Hvem har svart? Barneskoler 22 stk Ungdomskoler 3 stk Kombinertskoler 4 stk  Ca 32 % av skolene i Bergen…..
KS strategikonferanse februar 2015 Gjennomgang av debattheftet.
Tidsressurspotten Skoleåret
Musikkfa get Korleis blir innhaldet, organiseringa og undervisninga no, då?
Konferanse om kunnskapsløftet 23. og 24. mars 2006 Grunnlaget for verksemda i skulen ligg i læreplanen. Følgeleg vert det viktig å ha kompetanse på dette.
Innhold og mulig praktisering til beste for både skolen og ansatte
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Konferanse om kunnskapsløftet og ny rammeplan for barnehagen Loen, 23.og 24. mars 2006 Tverrfagleg drøfting.
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Loen-konferanse mars 2006 Tema: Kunnskapsløftet Pedagogikkseksjonen ved HVO Fokus: Didaktisk kompetanse Eldrid Digernes, Stine Ekornes og Kari Anne.
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE Høyringskonferanse 7. mai 2007 Fylkesmannen og den regionale inndelinga –Basis for Fylkesmannen –Prinsipp –Stoda i Sogn.
FAQ – sfs 2213 Problemstillingar vi har hatt inne det siste året, og korleis vi har løyst dei.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Aktuelt / open post Loen

Skulering m.m. våren 2013 HTV-seminar, Førde Rektorkonferanse (HTV), Førde Politisk råd, oppstart Styrarkonferanse, Lærarstemne Sogndal, Kurs for forhandlingsleiarar, Førde Nye og «gamle» lokallagsleiarar, Stad ? mai Regionkurs for ATV barnehage februar - mars Aktuelt - VOKS 2013s2

Høyringar – udir.no/Regelverk/Horinger Link – justering av læreplaner for engelsk, matematikk, naturfag, norsk og samfunnsfag – endringer i læreplan for elektrikerfaget, matrosfaget og motormannfaget Aktuelt - VOKS 2013s3

Skulebruksplan Elevtalsnedgang frå Reduksjon i overføringar til opplæring. Personalkonsekvensar – planlegging av tiltak og prosess Aktuelt - VOKS 2013s4 Skulebruksplan vgo

Nettsidene våre Facebook Aktuelt - VOKS 2013s5

? Aktuelt - VOKS 2013s6 Spørsmål frå deltakarane

Overtid i skulen Overtid skal vere pålagt – «frivilleg overtid» utløyser ikkje avspasering/overtidsbetaling Dette utløyser overtid (frå arbeidstidsavtalen, SFS 2213): –Arbeid ut over årsverket på 1687,5 t (1660 t for dei over 60 år). Slik overtid kan framkome som fast overtid t.d. stilling på 105 % - eller tilfeldig overtid som kjem i tillegg til oppsett arbeidsplan. –Når arbeidsplanen gir ein arbeidsdag som er lenger enn 9 t. –Når arbeidsplanen gir ei arbeidsveke som er over 37,5 t Aktuelt - VOKS 2013s7

Vikartimar i skulen Ein vikartime er i utgangspunktet ikkje ein overtidstime. Den som tek ein tilfeldig vikartime, får betaling for vikartimen, men skal ikkje ha forlenga den arbeidsplanfesta tida. Vikartimar som kan planleggast på sikt, kan ordnast med endring av arbeidsplanen for den enkelte. Tilsette kan få ein vikarressurs tillagt stillinga eller lagt inn i stillinga. Normalt vil dette vere lagt inn i arbeidsplanen. Arbeidsplanen kan vere laga slik at årsverket er fordelt ulikt på min. to periodar. Det betyr at avtalt meirarbeid ein periode fører til mindre arbeid i neste periode. Slik kan «avspasering» avtalast. Dette er eigentleg ikkje avspasering. Aktuelt - VOKS 2013s8

St.meld. nr. 11( ) Læreren Rollen og utdanningen Sertifisering av lærere har to hovedhensikter. For det første skal sertifisering sikre at lærere er kvalifisert til å oppfylle de krav og det ansvar som følger med en jobb i skoleverket. Sertifisering kan bidra til å kvalitetssikre at lærerne utfører arbeid som holder en kvalitetsmessig god standard. For det andre kan sertifisering gi et signal om at det stilles høye krav til hva som forventes av en lærer. Sertifisering kan legge press på studenter og lærerutdanningsinstitusjoner til å forandre praksis, og på lengre sikt bidra til å heve læreryrkets anselse. Flere land har, eller er i ferd med å innføre, sertifiseringsordninger for lærere. Aktuelt - VOKS 2013s9

Saksutgreiinga at det vert etablert ei sertifiseringsordning for ulike lærargrupper basert på profesjonen sine eigne krav og kriterium. Sertifiseringsordninga skal sjåast i samanheng med rettleiing for nyutdanna og inngå som ein naturleg del av ei heilskapleg profesjonskvalifisering for lærarar. Samstundes skal det greiast ut om og på kva slags måte sertifisering kan relaterast til lærarar i barnehage og skule sine faglege karrieremoglegheiter. Profesjonen skal sjølv spele ei sentral rolle i sertifiseringa, og det er ein føresetnad at nødvendig utgreiingsarbeid knytt til etablering av ordninga skjer i tett samarbeid mellom styresmakter og lærarorganisasjonane. Aktuelt - VOKS 2013s10

Vedtak Utdanningsforbundet skal i komande landsmøteperiode arbeide for: at det som ledd i styrkinga av kvaliteten i barnehage og skule vert etablert ei nasjonal, forpliktande ordning som sikrar ulike lærargrupper ei kontinuerleg profesjonskvalifisering. Ordninga skal utformast med bakgrunn i profesjonen sitt behov for fagleg utvikling og oppdatering og føreset ei tett involvering av medlemmar på alle nivå i organisasjonen. Ordninga må bygge på ei solid lærarutdanning, rett og plikt til rettleiing for nyutdanna lærarar samt rett og plikt til etter- og vidareutdanning. Aktuelt - VOKS 2013s11

at det med utgangspunkt i erfarings- og forskingsbasert kunnskap og dei etiske og faglege krava som profesjonen sjølv set, vert initiert eit arbeid med å utvikle felles og overordna kjenneteikn på kvalitet i profesjonen sitt arbeid med leik, læring, utvikling og danning. Kjenneteikna skal, med utgangspunkt i det breie samfunnsmandatet for barnehage og skule, fungere som ein meiningsfull rettesnor i utøvinga av yrket, og som grunnlag for vidare kvalifisering. Dei skal medverke til ei kvalitetssikring av profesjonen sitt eige arbeid og sjåast i samanheng med dei mange og ulike rammefaktorane som saman med solid yrkesutøving mogleggjer likeverdig utdanning av høg kvalitet. Aktuelt - VOKS 2013s12

å vidareutvikle undervisningsvurdering med utgangspunkt i profesjonen sine eigne faglege og etiske krav til yrkesutøving slik at ho kan medverke til refleksjon og vidareutvikling av yrkesutøvinga hos læraren og medvitet hos elevane om eiga læring. Vurderinga må følgjast opp av leiar og gje rett til rettleiing og etter- og vidareutdanning når det er naudsynt. Aktuelt - VOKS 2013s13

Opplysningar frå lokallaga Vi ønskjer å vite kor mange lokallag som har ei ordning der HTV-K får vere med på leiarmøta i kommunen. Vi vil ha lokallaga sine vurderingar av dei lønspolitiske planane i kommunane. Vi ønskjer å vite meir om korleis arbeidet med IA-avtalen virkar ute i kommunane. Vi ønskjer å følgje opp undersøkinga frå 2011, om ordninga med rettleiing av nyutdanna. Lønsutvikling etter lokale forhandlingar Aktuelt - VOKS 2013s14

Opplysningar frå lokallaga Bemanning i barnehage  Tal barn  Tal tilsette  Tal pedagogar (dispensasjonar)  Åpningstid  Makstid Aktuelt - VOKS 2013s15

Nyttige spørsmål å stille seg Kva gjer vi? Kvifor gjer vi det vi gjer? Kvifor gjer vi det slik vi gjer det? Aktuelt - VOKS 2013s16