FULL BARNEHAGEDEKNING I FJELL KOMMUNE. INNHALD INNHALD TRE SUKSESSFAKTORAR POLITISK STYRING POLITISK STYRING ADMINISTRATIV KOMPETANSE ADMINISTRATIV KOMPETANSE.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
NRT-sak 18/08 Oppfølging av NOKUTs evaluering av ingeniørutdanningen.
Advertisements

Torger Ødegaard Byråd for barn og utdanning i Oslo
Utfordring Behov Mulighet Vilje Løyse utfordringane..?
Saman er me sterke! S preke – O ptimistar – F olkelige - A nsvarlige Stay’er-evne, pågangsmot, tillit!!! Spreke og frimodige INGEN skal ta oss på humøret.
Generelt om Randaberg Kommunen
Dok.8:75 ( ) med Sosialistisk Venstreparti •makspris 1500,- •søskenmoderasjon (1200,- for andre og 900,- for påfølgende barn) •statlig.
Brukermedvirkning i interkommunalt samarbeid Øyer 24. Oktober 2012 Arne Leite.
Levanger kommune enhet Bunntekst 1 Orientering til Driftskomiteen Antall barnehager/eierforhold etc. 8 kommunale (203 barn/ 20,3%) Status for.
Prosjektet ”samhandling mellom kommunene i Sør-Trøndelag” Styringsgruppens konklusjoner og anbefalinger Orientering på KS høstkonferanse Røros, 5. november.
Nord-Trøndelag Leiar i barnehage og skule -store forventningar.
Regionalt senter for samfunnssikkerhet og beredskap
1 Statssekretær Dag-Henrik Sandbakken Hamar, 5. desember 2005 Framtidas regioner og kommuner - regjeringas målsettinger, forsøk og erfaringer så langt.
Oppfølging av samhandlingsavtalen – utvikling av felles kompetanseplan Geiranger 6. mai 2011 Opplæringsleiar Bodil Haugen Våge Prosjektleiar Vegard Sperre.
MiB-Fredrikstad Molde Program: MiB – Fredrikstad ”Vi oppdrar sammen” Tiltak i ungdomsskolene – Film Fra befalsutdanning til HiO.
Er det behov for et regionalt senter for inkludering og mangfold i Møre og Romsdal?
<Sted>, <Anledning>
Felles innsats gir resultater Barnehagekonferanse 23. oktober 2006
Modul 2, PBL – A Øystese september 2011 Aktuelle saker.
prosjektdirektør Oslo og Akershus
Interkommunalt samarbeid - Skjervøy Bakgrunn kompetanse- og kvalitetsutfordringer vanskelig økonomi Kommunenes størrelse, vanskelige økonomi.
Hva er lokalpolitikernes største utfordring for å styrke læringskulturen ? Utsiktspunktet er som lokal skolepolitiker i Ullensaker kommune. Atle Forbord.
Pressekonferanse 8.april 2005 Stortingsmelding nr 28: Om evaluering av maksimalpris i barnehager Ot.pr. nr. 72: Om lov om barnehager Barne- og familieminister.
Arbeidsplassar i barnehagen Kontaktforum barnehage 18. november 2014
NAV-konferanse 5.mars 2009 Rådmannens ansvar og interesse for NAV-kontoret.
Kommunestruktur… generalistkommuner Norske kommuner ansvar for langt flere oppgaver enn mellom- og søreuropeiske kommuner 2.
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
Informasjonsmøte i Ytrebygda barnehage
Rekruttering og strategisk kompetanseheving
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
Fokusgrupper Komité Helse og omsorg 25. februar 2015.
Kommunereformen - ei løypemelding v/ Astrid Aarhus Byrknes.
Modellkommunene Hva er unikt?
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Fylkesmannen i Møre og Romsdal Hensyn og verdier bak utformingen av statlig tilsyn med kommunesektoren: Rettssikkerhet for enkeltmennesket Bærekraftig.
Pressekonferanse 15. mars 2005 Barnehageutbygging i 2004 Resultater Finansiering Barne- og familieminister Laila Dåvøy.
Spesialpedagogiske utfordringar. TV sin rolle Oppleving av at elev ikkje får tilfredstillande utbytte Oppmelding, utrgreiing VedtakOrganiseringKvardagen.
Kommunereform - hva skjer?
Ny rammeplan for barnehagen Konsekvensar for matematikkfaget.
Oppsummering Leikanger barneskule Rotasjon mellom grupper Storgruppe Oppsummering 10 elevar 30 min Gruppe BGruppe C.
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE Høyringskonferanse 7. mai 2007 Fylkesmannen og den regionale inndelinga –Basis for Fylkesmannen –Prinsipp –Stoda i Sogn.
Regional planstrategi
FORMÅL/MÅL Sogn regionråd Barnehagane skal bli lærande barnehagar Alle tilsette skal merke utv.arbeidet.
HORDALANDSMODELLEN PERSONALPOLITISK UTFORDRING HVORDAN STYRKE DET FLERKULTURELLE MANGFOLD,ØKE INTEGRERINGEN OG MOTVIRKE FREMMEDFRYKT I HORDALAND FYLKESKOMMUNE.
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Strategisk Næringsplan Knutepunkt Sørlandet 1. Bakgrunn Målet er å utvikle kommunene og sikre innbyggerne i regionen et så godt og effektivt tjenestetilbud.
Barnehagane i Vestnes kommune Antal plassar. KOMMUNALE Fiksdal oppvekstsenter30(24) Midlertidig disp. Tomrefjord barnehage36 Gardstunet barnehage42 Helland.
Heimetenester til personar som lever med demenssjukdom i Stord kommune –Avdelingsleiar Randi Huglen –Einingsleiar Britt Sørensen Dalsgård Stord kommune.
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
”Hvem bygger ut nye barnehageplasser – kommunalt eller privat
«Region-kommunen Ålesund»
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Rådmann Arve Varden – Høyanger kommune
FAGGRUPPER OG PROSJEKTGRUPPER
Splitting av årsverk i helsestasjons- og skulehelsetenesta
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Komité mennesker og livskvalitet
Jølster kommune – politisk struktur
Kommunereforma - møte med stortingsbenken
Komité mennesker og livskvalitet
Møre og Romsdal er eitt av 19 fylke i Noreg budde det ca menneske her. Området har eksistert som administrativ eining i om lag 300 år.
Regional koordinering eHelse og velferdsteknologi i Agder
Satsing på barnehage, en god investering
Regionalt samarbeid/ partnerskap
Komité mennesker og livskvalitet
Politisk organisering i Sunnfjord kommune
Seminar med partiene 14. november 2018
Strategisk nærings- og utviklingsplan for Ulvik
Utskrift av presentasjonen:

FULL BARNEHAGEDEKNING I FJELL KOMMUNE

INNHALD INNHALD TRE SUKSESSFAKTORAR POLITISK STYRING POLITISK STYRING ADMINISTRATIV KOMPETANSE ADMINISTRATIV KOMPETANSE BRUKARFOKUS BRUKARFOKUS OPPSUMMERING / UTFORDRINGAR OPPSUMMERING / UTFORDRINGAR

INNBYGGJARAR KM ØYAR, HOLMAR OG SKJER INNBYGGJARAR KM ØYAR, HOLMAR OG SKJER GRENSER TIL BERGEN GRENSER TIL BERGEN VEKSTOMRÅDE FOR UTDANNING, TEKNOLOGI OG INDUSTRI VEKSTOMRÅDE FOR UTDANNING, TEKNOLOGI OG INDUSTRI - ein region i vekst

POLITISK STYRING POLITISK STYRING BAKGRUNN LITE UTBYGGING AV BARNEHAGAR LITE UTBYGGING AV BARNEHAGAR ÅR 2001 – 1030 BARN ÅR 2001 – 1030 BARN PRIVATE FAMILIEBARNEHAGAR PRIVATE FAMILIEBARNEHAGAR PRIVATE KORTTIDSBARNEHAGAR PRIVATE KORTTIDSBARNEHAGAR PARKTILBOD PARKTILBOD CA 2 / 3 PRIVATE PLASSAR CA 2 / 3 PRIVATE PLASSAR

POLITISK STYRING POLITISK STYRING FORANKRING OG FOKUS OPPRETTING AV POLITISKE STYRINGSUTVAL OPPRETTING AV POLITISKE STYRINGSUTVAL ”EKSPERT”POLITIKARAR – ALLE TRE KOMITEER REPRESENTERT ”EKSPERT”POLITIKARAR – ALLE TRE KOMITEER REPRESENTERT UTVAL FOR LIKE DRIFTSVILKÅR KOMMUNAL – PRIVAT UTVAL FOR LIKE DRIFTSVILKÅR KOMMUNAL – PRIVAT UTVAL FOR SAMORDNING AV BARNEHAGEUTBYGGINGA UTVAL FOR SAMORDNING AV BARNEHAGEUTBYGGINGA SAME LEIAR – ULIKE MEDLEMMER SAME LEIAR – ULIKE MEDLEMMER VEDTAK OM Å BYGGE BÅDE KOMMUNALT OG PRIVAT VEDTAK OM Å BYGGE BÅDE KOMMUNALT OG PRIVAT MÅLSETTING – 90 % DEKNING MÅLSETTING – 90 % DEKNING

POLITISK STYRING POLITISK STYRING PRAKTISKE GREP KUNNGJERING - INVITASJON TIL Å MELDE INTERESSE KUNNGJERING - INVITASJON TIL Å MELDE INTERESSE FJELL BUSTADSTIFTING – ANSVAR FOR KOMMUNAL UTBYGGING FJELL BUSTADSTIFTING – ANSVAR FOR KOMMUNAL UTBYGGING LIKT OFFENTLEG TILSKOT TIL KOMMUNALE OG PRIVATE LIKT OFFENTLEG TILSKOT TIL KOMMUNALE OG PRIVATE RETNINGSLINER FOR BARNEHAGEUTBYGGINGA RETNINGSLINER FOR BARNEHAGEUTBYGGINGA –TAL BARNEHAGAR –TYPE BARNEHAGAR –GEOGRAFISK SPREIING –EIN DEL HOVUDPRINSIPP SOM TOMTESTORLEIK, NÆRLEIK TIL HOVUDVEGAR MEN OG TIL FRIOMRÅDE, SOLRIKT M.M.

POLITISK STYRING POLITISK STYRING DIALOG SAMTALAR MED ALLE INTERESSERTE UTBYGGARAR SAMTALAR MED ALLE INTERESSERTE UTBYGGARAR SAMTALAR MED BARNEHAGEEIGARAR SAMTALAR MED BARNEHAGEEIGARAR TYDELEG PÅ KVA EIN POLITISK ØNSKJA TYDELEG PÅ KVA EIN POLITISK ØNSKJA TETT DIALOG MED FYLKESMANNEN TETT DIALOG MED FYLKESMANNEN

ADMINISTRATIV KOMPETANSE ADMINISTRATIV KOMPETANSE FORANKRING RÅDMANNEN DIREKTE INVOLVERT RÅDMANNEN DIREKTE INVOLVERT REFORMARBEIDET VERT ORGANISERT FRÅ STABEN TIL RÅDMANNEN REFORMARBEIDET VERT ORGANISERT FRÅ STABEN TIL RÅDMANNEN - LANG ERFARING MED KOMMUNALT REFORMARBEID - BARNEHAGEMYNDE EIGEN BARNEHAGESJEF ANSVAR FOR DRIFT AV DEI KOMMUNALE BARNEHAGANE EIGEN BARNEHAGESJEF ANSVAR FOR DRIFT AV DEI KOMMUNALE BARNEHAGANE

ADMINISTRATIV KOMPETANSE ADMINISTRATIV KOMPETANSE SAMARBEID SAMARBEIDSUTVAL MED KOMMUNALE OG PRIVATE REPRESENTANTAR SAMARBEIDSUTVAL MED KOMMUNALE OG PRIVATE REPRESENTANTAR - LEIA AV RÅDMANNSTABEN - SAMORDNA OPPTAK - PRAKTISKE RUTINAR M.M. - FAGLEG FELLES PLATTFORM - FELLES KURSUTVAL OG FELLES MIDLAR

BRUKARFOKUS BRUKARFOKUS BEREDSKAP TRYGGLEIK TRYGGLEIK

BRUKARFOKUS BRUKARFOKUS KOMMUNEGRENSER – INGEN HINDRING KOMMUNEGRENSER – INGEN HINDRING UTVIDA OPNINGSTID – KVELD / NATT UTVIDA OPNINGSTID – KVELD / NATT MANGFOLD I BARNEHAGETILBODET MANGFOLD I BARNEHAGETILBODET BÅDE KOMMUNALE OG PRIVATE BARNEHAGAR BÅDE KOMMUNALE OG PRIVATE BARNEHAGAR FELLES PLATTFORM BARNEHAGE – BARNESKULE FELLES PLATTFORM BARNEHAGE – BARNESKULE

BRUKARFOKUS BRUKARFOKUS REALFAGSATSING FRÅ BARNEHAGE TIL HØGSKULE I TRÅD MED RAMMEPLAN OG ETTERSPURNAD FRÅ NÆRINGSLIVET FRÅ BARNEHAGE TIL HØGSKULE I TRÅD MED RAMMEPLAN OG ETTERSPURNAD FRÅ NÆRINGSLIVET INTERKOMMUNALT SAMARBEID INTERKOMMUNALT SAMARBEID

OPPSUMMERING OG UTFORDRINGAR OPPSUMMERING OG UTFORDRINGAR FOKUS I ALLE LEDD – SAMARBEID FOKUS I ALLE LEDD – SAMARBEID MED FLEIRE BARN I BARNEHAGANE OPPDAGAR VI AVVIK TIDLEGARE ENN FØR – OPPRETTING AV PSYKISK HELSETEAM – RETTLEIINGSSTILLINGAR – VERE PÅ OFFENSIVEN MED FLEIRE BARN I BARNEHAGANE OPPDAGAR VI AVVIK TIDLEGARE ENN FØR – OPPRETTING AV PSYKISK HELSETEAM – RETTLEIINGSSTILLINGAR – VERE PÅ OFFENSIVEN MANGEL PÅ FØRSKULELÆRARAR I FAMILIEBARNEHAGAR OG KORTTIDSBARNEHAGAR MANGEL PÅ FØRSKULELÆRARAR I FAMILIEBARNEHAGAR OG KORTTIDSBARNEHAGAR