Administrativ organisering i Sunnfjord kommune

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Nordisk tilsynskonferanse
Advertisements

IHR: Ny organisering av Sentraladministrasjonen Høsten 2013.
DEMOKRATI - UENDRET STRUKTUR FORDELER _____ ULEMPER
Organisasjonsutvikling og lederroller
Administrativ organisering Et foreløpig utkast som er sendt ut for innspill – identifikasjon av administrative behov Noen områder gjenstår – men vil bli.
Kommunen som arbeidsgiver
Sak 10/14: Kommunereforma. Bakgrunn for saka Sak 13/14 i representantskapen, Spørsmål til fylkeslaget frå lokallag Manglande politikk på saka(treng.
FORUM FOR OPPVEKST I SUNNHORDLAND Jan Enerstvedt Dagleg leiar FOS.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
-> Rundskriv -> B-rundskriv 7/2014.
1 H AR ME GLØYMT KULTUREN ? Magnhild Meltveit Kleppa, 29. april 2015.
Evaluering av Barne- og familieenheten(BFE ) Direktør for oppvekst og utdanning Planlagt startdato: Fase 1: 15. juni 2013 Planlagt sluttdato : Fase 1 +
Kommunereform - hva skjer?
Interkommunalt prosjektsamarbeid i Sogn og Fjordane
Loen 23. og 24. mars Anne K F Midtbø Barnehagen som læringsarena Utfordringar i ny rammeplan for barnehagen sett frå kommune- administrasjon Anne.
Møreforsking; «Alternativer for regionalt folkevald nivå» Møreforsking; Tore Eriksen Politikardag, 24.november 2014.
FYLKESMANNEN I SOGN OG FJORDANE Høyringskonferanse 7. mai 2007 Fylkesmannen og den regionale inndelinga –Basis for Fylkesmannen –Prinsipp –Stoda i Sogn.
Arne Kringlen og Annlaug Kjelstad Naustdal kommune Rutilutvinning i Engebøfjellet – frå plan til handling.
Øygarden kommune Driftstilpasningsprosjekt 2013 Oppsummering frå intervjukartlegging
Lederdialog 8. – 10. juni. Samlingens innhold Status: Hvor er vi? Hvor langt er vi kommet? Hva er særlig viktige utfordringer fremover? Refleksjon: Hvordan.
FORMÅL/MÅL Sogn regionråd Barnehagane skal bli lærande barnehagar Alle tilsette skal merke utv.arbeidet.
Fellesnemnda 8.des 2015 Orientering fra møte i ansettelsesutvalget Prosjektleders orientering.
Å bygge en ny kommune 12.mai 2016 Gudrun Haabeth Grindaker Prosjektleder/ny rådmann.
Oktoberseminar på Solstrand hotell oktober 2009 Familiens Hus Familiens Hus Familiens Hus i Øygarden kommune.
Kommunane i Sogn regionråd ”Sats på skulen - Snu Sogn!” Utviklingsprogram
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
Dialogmøte kommunereform Bakteppe for kommunereformen - Kommunen som tenesteytar.
Dialogmøte 23. april 2015 Innspel til utgreiingar 1.Landkommunen Solnør 2.Regionkommunen Sunnmøre 9/26/20161Dialogmøte
Fusjon - Vestlandshøgskulen Avdelingsmøte Avdeling for lærerutdanning,
KOMMUNEPLAN FOR VINJE Samfunnsdelen Samfunnsdelens plass i plansystemet.
Frå tilpassing til omstilling i Sogn og Fjordane Samhandling for Grønt skifte.
Politisk organisering Status. Hva er Oppgaven? Hvilke Rolle skal vi ha? Har vi hensiktsmessige Strukturer som støtter dette?
Arne Bugge Amundsen Samhandling mellom de tre øverste styringsnivåene Fremlegg til styreseminar 20/
Innarbeiding / drøfting av ny tiltaksliste for betre balanse i 2014/ØP
«Region-kommunen Ålesund»
Skranker i arbeidslivet
KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR
Utgreiing av kommunestruktur
Arbeidsgruppemøte 2.desember 2010
Organisering, erfaringer og utfordringer
Gruppe administrativ organisering
Endringsprosesser ved UiT
KS - Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk, Skjåk kommune
KOMMUNEREFORMA – GJENNOMGANG INTENSJONSAVTALAR
Adm Etablering av nye fellestjenester
Asker - mulighetenes kommune
Ny kommune i indre Sunnfjord
Ny kommune i indre Sunnfjord
Organisering, erfaringer og utfordringer
Hva skjer i programmet nye Kristiansand
Velkommen til leiarsamling
Lindesnes 2020 Vi bygger den nye kommunen sammen.
Ny fylkesinndeling og reformer i lokal- og regionalforvaltninga
utfordringer i en ny region
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
Kommunereforma – Telemarksforsking sine utgreiingar
Politisk organisering i Sunnfjord kommune
3. Organisasjonsstruktur
Organisasjonsjustering hos USIT Allmøte 01. juni 2017
Møre og Romsdal fylkeskommune – vinnar av arbeidsmiljøprisen 2016
Blikk på intensjonsavtalen
Administrativ organisering
Lindesnes 2020 Vi bygger den nye kommunen sammen.
Seminar med partiene 14. november 2018
Nokre synsmåtar på styreseminaret
Sogn og Fjordane i ei brytningstid
Status i prosjektet Fellesnemnda 6. september 2018
Informasjonsmøter for ansatte
Organisering av vegansvaret i Vestland fylkeskommune
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Administrativ organisering i Sunnfjord kommune Forslag til modellar mars 2018 27.12.2018

Utgangspunkt Kva vil vi med den nye kommunen? Kva skal prege den nye kommunen? Den administrative organiseringa må tilpassast sentrale mål som ligg til grunn for samanslåinga

Intensjonsavtalen Sikre gode tenester med høg kvalitet for innbyggjarane Vere drivkraft og fylkessenter for Sogn og Fjordane Delmåla er å: Skipe ein livskraftig og attraktiv kommune som sikrar god folketalsvekst Legge til rette for samfunnsutvikling og skape attraktive bu-,arbeids- og fritidsområde i alle delar av kommunen Styrke folkevald styring, brei deltaking og involvering Byggje ein kompetent, effektiv og attraktiv kommuneorganisasjon med gode fagmiljø

Prosess Når Kva Korleis 1.april Utkast til administrativ hovudstruktur er klar Første utkast April Framlegg organisasjonskart til høyring Førebels notat Høyringspartar: Rådmennene Nettverk innafor helse, oppvekst, kultur/teknisk Hovudsamanslutningane (arbeidstakarorg) 24.April Møte med alle arbeidstakarorg og alle prosjektnettverka Gjennomgang høyringssynspunkt, og forslag til adm hovudstruktur Drøfting organisasjonskart Drøfting skjer mellom prosjektleiar og hovudsamanslutningane 9.mai Handsaming og vedtak i fellesnemnda. 1.juli Nye kommunalsjefar og stabsleiarar er tilsett Prosjektleiar

Nokre (få) utfordringar Kommunestorleiken 22.000 innbyggarar 2.200 tilsette 1.650 årsverk 16 skular 17 kommunale barnehagar Krev ein annan måte å organisere og leie enn når kommunen er 3000 eller 13000 innbyggarar Geografi

Nokre (få) utfordringar Kontroll- og nivåspenn for leiarane Påverkar tal kommunalsjefar/leiarar Påverkar hierarkia i organisasjonen Storleik på einingane/ avdelingane 25 – 30 ??? Utforming av leiargruppa - kor sektoriserte vil vi vere? Stab og støtte Innplassering av tilsette frå fire kommunar Særlege utfordringar Organisering av pleie- og omsorg Funksjonen til kommunehusa i Gaular, Jølster og Naustdal Digitalisering Samfunnsutvikling Næring ++++++

Prinsipp for organisering av leiarfunksjonen Mål- og rammestyring Samstyring? Tillitsbasert leiing ? Heilskapleg tenesteyting Intensjonsavtalen: «Det skal vere fleksibilitet og mobilitet uavhengig av organisatorisk plassering og tverrfaglege einingar på administrativt nivå på tvers av profesjonsgrenser» Heilskapleg tenestetilbud til innbyggarane gjennom heile livsløpet. Tenestene bør organiserast ut frå den enkelte sitt behov og omsynet til heilskapleg og effektiv tenesteyting. Organisering og samhandling på tvers av organisasjonsstrukturar Støttetenester i (større) fellesavdelingar

Prinsipp for organisering av leiarfunksjonen Tenestene skal vere ein del av kommuneorganisasjonen Optimalisering av ressursbruken God medråderett og partssamarbeid Organisasjonen skal vere tydeleg med ansvar, myndighet og oppgåver som gjev grunnlag for god organisering av medbestemmelse, partssamarbeid og sikring av lov- og avtaleverk Organisasjonsmodellen skal bidra til å fremje attraktive arbeidsplassar i heile organisasjonen.

Prinsipp for organisering av leiarfunksjonen Tydeleg organisasjonsstruktur Tydeleg ansvarsinndeling for kommunalsjefane Tydeleg organisasjons- og fullmaktsnivå Tydeleg rolledeling mellom rådmann, kommunalsjefar, ev. sektorleiarar og einingsleiarar Tydeleg rolle- og oppgåvefordeling mellom linje- og stabsfunksjonar Sunnfjord kommune skal ha ei organisering basert på ein tydeleg og naturleg avdelingsstruktur/einingsstruktur der einingane er robuste med tilstrekkeleg kompetanse og kapasitet. Leiarane skal ha god nærleik til tenestene og til dei tilsette. Støttefunksjonar bør i størst mogeleg grad samlast i større fagmiljø (fellesavdelingar). Det skal leggast vekt på auka bruk av digitalisering og effektive arbeidsprosessar.

Prinsipp for organisering av leiarfunksjonen Tydeleg og reelt ansvar Leiarane av driftseiningane (einingsleiarane) skal ha tydeleg og reelt ansvar for: Fag/utvikling Resultat Økonomi Personal- og arbeidsgjevarspørsmål - m.a. tilsetting Service Miljø Deltaking Intern kontroll Maksimal delegering av mynde til leiarane Leier, styrer og kontrollerer etter delegert fullmakt i samsvar med delegeringsreglement Korte beslutningsvegar – avgjerder skal treffast så nær innbyggar/brukar som mogeleg Skilje forvaltning og tenesteyting

A) Strategisk leiargruppe 3 nivå

B) Fagområdeorganisering Målgrupper 3 nivå

C) Områdeorganisering Målgrupper 3 nivå

D) Flatare struktur – 2 nivå