Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Sammenlikning av resultater på tvers av tjenester (utvalgte skalaspørsmål) Innbyggerundersøkelsen 2013 Prosjektnummer TNS /
Advertisements

Brukerundersøkelsen 2011 Bergen. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne i Hordaland.
Brukerundersøkelsen 2010 Bergen. NAV, Side 2 Brukerundersøkelse Bergen uke Respondenter (fjoråret i parentes) Totalt antall besvarelser:
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Innbyggerundersøkelsen 2014/15 Brukerdelen NAV NAV Innbyggerundersøkelsen.
1 «Barn med synshemninger» Rapport utarbeidet for Blindeforbundet Desember 2014 «Barn med synshemninger» Rapport utarbeidet for Blindeforbundet Desember.
BERGEN KOMMUNE BRUKERUNDERSØKELSE I BARNEHAGENE VÅREN 2015.
Medarbeiderkartlegging Driftsenhet / Avdeling Dato Foto: Rune Nilsen/News on Request.
Prosjekt til fordypning Navn Navn på fordypning. Innhold  Her presenterer du hva du skal snakke om:  Eksempel: I denne presentasjonen skal jeg snakke.
Velkommen til foreldremøte 9D. Innhold Nye fag for året. Bruk av hjemmesiden til 9D og informasjon om foreldreundersøkelsen. Tips: Hvordan gi tilbakemelding.
Presentasjon av kartleggingen SLT Styringsgruppen 2/9-08 Ruskartlegging Tjøme kommune 2008.
BRUKERUNDERSØKELSENE 2015 Det er viktig å minne om at resultatene fra brukerundersøkelsene ikke gir oss den fulle og hele sannheten om kvaliteten på tjenestene.
Resultater fra SUrvey om IT-tjenestene Per H. Jacobsen USIT/SUF/VD
Holdninger til helseforsikring
Arbeidsgiverundersøkelsen 2017
Gjennomgang av Asker og Bærum kommunes håndtering av pasienter med behov for øyeblikkelig hjelp «En legevakt for alle, men ikke for alt»-tydeligere ansvarsfordeling.
Kommunalt råd for mennesker med nedsatt funksjonsevne
Hvor får brukerne den beste hjelpen?
KONGSVINGER KOMMUNE.
Ungdata-undersøkelsen 2017 i Meland
Personbrukerundersøkelse 2017
ELEVUNDERSØKELSEN Høsten 2016.
INFORMASJON OM BARNEVERN
Nord-Odal kommune - Kommunesammenslåing.
Faglig utvikling hos sykepleierne
Informasjon til FAU
Brukerundersøkelsen
Hjelp til barnehagelærere
VIS DETTE LYSBILDET: INTRODUKSJON
Struktur i høyere utdanning – SamarbeidArbeidsdelingKonsentrasjonSammenslåing Allmøte SVT 5 desember.
Lokal brukerundersøkelse for NAV-kontorene i Hordaland
Den nye sekretæren Den typiske kontormedarbeideren i Fagforbundet er en 48 år gammel kvinne Hun er ansatt i stilling som sekretær Hun er ansatt i en norsk.
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Åsane
Muntlig vurdering – å veilede andre
Sak 7 - Workshop om Helhetlig behandling av post – hva ønsker Tjenesteeierne  Spørsmål fra Gruppe
Rapport Komité oppvekst mars 2017
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Ytrebygda
2016 Hurum E KTI Undersökningsperiod: >
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Bergenhus
Ny inndeling av spillformer i barne- og ungdomsfotballen
Valgfag innsats for andre
Hva gjør kommunene med deltidsspørsmålet?
Innbyggerundersøkelsen hvordan bruker vi den i forbedringsarbeidet
Oppsummering av spørreundersøkelse:
Forskningsopplegg og metodekombinasjon Tommy Tranvik, AFIN
Foreldreundersøkelsen 2018
Medarbeiderundersøkelsen UiT 2011
OSLO 18 OG 19 APRIL 2018 KIRSTEN FRIGSTAD VIRKSOMHETSLEDER 24SJU
Hva tenker elevene om det å ha undervisning i Teknologiparken!
Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland
«Hva ungdom lurer på om sex»
Gjennomgang av Asker og Bærum kommunes håndtering av pasienter med behov for øyeblikkelig hjelp «En legevakt for alle, men ikke for alt»-tydeligere ansvarsfordeling.
Status NAV i Oppland – august 2014
«Den gode timen på Saltvern»
Studentombudets halvårsrapport 2014
Kandidatundersøkelsen 2018
Nasjonale Bruker-undersøkelser
Ny inndeling av spillformer i barne- og ungdomsfotballen
Splidd Derya Uysal, Pilasilda A. George, Lilly A. Helmersen, Stian Rustad & Deividas Jaskenas.
Utarbeidet for: Natur og Ungdom
Lyst til å lage poster? - tips og veiledning
Kundesenter Direkte Undersøkelse av bruken av
Hvordan lærer vi best? Kurs 4
reddbarna.no/jegerher #JegErHer
Utskrift av presentasjonen:

Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember NAV Sør-Trøndelag Resultater brukerundersøkelsen 2011 Meldal 14. november – 2. desember

Hvordan tolke funnene i undersøkelsen Målgruppe: Personer som henvendte seg i mottaket eller hadde timeavtale med veileder. Ble henvist til publikums-pc, hvor de anonymt svarte på spørsmålene. Hovedmengden av spørsmålene i undersøkelsen er stilt med gradering 1 til 6 hvor 1 er mest negativ og 6 mest positiv. Vi presenterer her en gjennomsnittskår for hvert spørsmål. Vi tolker gjennomsnittskår over 4 som bra og resultat på 5 eller over som svært godt. Undersøkelsen inneholder også noen åpne spørsmål hvor brukerne har gitt tilbakemeldinger om sitt NAV-kontor.

Fornøyd med ventetid på å få svar på min henvendelse publikumsmottak

Fornøyd med ventetid for å nå gjennom på telefon

Saksbehandler/veileder la vekt på det jeg hadde å si

Saksbehandler/veileder var interessert i å finne gode løsninger sammen med meg

Saksbehandler/veileder har gode kunnskaper om lover og regler som gjelder min sak

Saksbehandler/veileder fikk meg til å se nye muligheter

Jeg blir møtt med respekt når jeg henvender meg til NAV-kontoret

Jeg får den service jeg trenger fra NAV-kontoret

Jeg er trygg på at mine rettigheter blir ivaretatt på NAV-kontoret

Det er mulig å legge frem sin sak uforstyrret ved NAV-kontoret dersom man har behov for det

Fornøyd med service hos NAV helhetlig sett

I forbindelse med ditt besøk her på NAV-kontoret, fikk du den hjelpen du hadde behov for?