Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland"— Utskrift av presentasjonen:

1 Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland

2 Om undersøkelsen 3 401 respondenter i Hordaland.
Gjennomført over en treukers periode i november. Omfatter kun personer som møter opp på NAV kontoret, og som setter seg ned og svarer på datamaskinen på kontoret. Alle spørsmål er på en skala fra 1 til 6, hvor 6 er mest fornøyd.

3 Kort om resultatene Det overordnede bildet vitner om stabilitet sammenlignet med i fjor. I fjor var det 78,0% av respondentene som svarte 4 eller høyere på spørsmålet om opplevd servicenivå, mens i år var tilsvarende tall 78,3%. Gjennomsnittscoren sank likevel en tanke. Kort sagt ser det ut til at de som kommer innom for planlagt oppfølging er gjennomgående mer positive enn de som er innom for å bruke pc/printer og hente eller levere søknad, dokumentasjon eller annet.

4 «Hvorfor kom du innom kontoret i dag?»

5 «Hva gjaldt henvendelsen?»

6 Hovedspørsmålene Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015

7 Spørsmål angående veiledningsituasjonen Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015

8 Spørsmål angående ventetider og organisering Gjennomsnittsverdier på enkeltspørsmålene 2013-2015


Laste ned ppt "Lokal brukerundersøkelse 2015 NAV-kontorer i Hordaland"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google