Endringar ved Sunndal vgs frå

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Utdanningsforbundet Bergen
Advertisements

Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
Hospitering i Hordaland RETT KOMPETANSE – framtidens behov.
Overgangsprosjektet NY GIV
Forankring av arbeid med LP- modellen Opplæringslovens betsemmelser og faglige begrunnelser for lederoppgaver og –ansvar Gardermoen juni 2012 Svein.
Time vidaregåande skole
Velkommen til Osloskolen Skolestart 2014/2015
MAS og oppfølging av det pedagogiske arbeidet i klasserommet
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Lokal arbeidstidsavtale
Arbeidstidsavtalen.
FAGERLIA VIDEREGÅENDE SKOLE: PEDAGOGISK UTVIKLINGSARBEID
Anne-Marie Ytrebø og Guri Kyte 2015©
Velkommen til foreldremøte Ål vidaregåande skole
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
DEMONSTRASJONSSKOLER OG -BEDRIFTER fellessamling i Kristiansand Åge R. Rosnes, november 2005.
” Frå Utdanning til Jobb ” Hausten 2011 / Våren 2012.
YRKESOPPLÆRINGSNEMNDA (YON)
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Skolen som lærende organisasjon NFFL
Kriterier for skolen som lærende organisasjon
PROGRAMFAG TIL VAL Om faget og førebuing til oppstart
Miljøkoordinator vgs Sogn og Fjordane fylkeskommune.
-Ein tydeleg medspelar Endringar ved Sunndal vgs frå Jan Ove Løken
Oppdatert Side 1 Ditt val! Idrettsfag Kunst, design og arkitektur Medium og kommunikasjon Musikk, dans og drama Studiespesialisering Bygg- og.
Ny infostrategi Forslag til prosess Presentasjon for leiargruppa i Møre og Romsdal fylke 11. mai 2009.
OM FORSTÅING OG OPPFØLGING AV OPPLÆRINGSLOVA § 2-15, om RETT TIL GRATIS OFFENTLEG GRUNNSKOLEOPPLÆRING (”GRATISPRINSIPPET”) Gjennomgang/drøfting på skoleleiarmøte.
Minoritetsspråklige elevers rettigheter Rådgiversamling 2015 Kari Tormodsvik Temre.
BRATTEBERG SKULE ● Ein lærande organisasjon i utvikling ● Prosjektskule
Ullensvang herad Heradet har omlag innbyggjarar. Dei fleste bur på kvar side av Sørfjorden, på aust- og vestsida. Våre viktigaste næringar er fruktdyrking.
ITU Monitor ”På vei mot digital kompetanse i grunnopplæringen” Forskings- og kompetanse- nettverk for IT i utdanninga (ITU)(ITU)
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
Eigenvurdering og sjølvregulering
4. samling i Nettverk for arbeidsgjevarpolitikk
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Fra visjoner og verdier til praksis i klasserommet
Prosjekt Betre Læringsresultat
Regional plan for et helhetlig opplæringsløp
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Utruste til et godt liv gjennom trygghet, kunnskap og humør
Betre læringsresultat vår 2014
Vi hjelper deg til å lykkes og vi inspirerer deg på veien!
Eigenvurdering og sjølvregulering
Forskrift til Opplæringslova
Brukarundersøkjing Fokusområder:
Introduksjonsdag Erik Brekken, fylkesutdanningssjef.
Introduksjonsdag Erik Brekken, fylkesutdanningssjef.
Samarbeid om god helse og livskvalitet
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
- ein tydeleg medspelar
Kommunereforma - møte med stortingsbenken
Internasjonalisering. Ungdom og mobilitet.
Introduksjonsdag Rune Solenes Opstad, assisterende fylkesutdanningssjef.
Utdanningssystemet sitt årshjul
GARNES UNGDOMSSKULE 9. TRINN HAUSTEN 2018.
GARNES UNGDOMSSKULE 10. TRINN HAUSTEN 2018.
Fellesmøte Overordnet del av læreplanen! Fellesmøte.
Arbeidsgivarpolitikk for framtida
System for godt læringsmiljø
Møre og Romsdal fylkeskommune – vinnar av arbeidsmiljøprisen 2016
Rådgivar Harald Johnny Tomren - Utdanningsavdelinga
Introduksjonsdag Erik Brekken Kariann D. Flovikholm.
Regional plan for kultur
VELKOMMEN TIL NETTVERSSAMLING!
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
Aust-Lofoten videregående skole
Hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Endringar ved Sunndal vgs frå 01.08.2015 Jan Ove Løken 15.06.2015

Bakgrunn Ny arbeidstidsavtale for lærarar SFS 2213 Oppdragsavtale med fylkesutdanningssjefen OU-arbeidet «Samspel 2015»

Ny arbeidstidsavtale SFS 2213 Lokal tilpasning Bygger på det arbeid som er kome fram gjennom ein brei prosess mellom partane på skulen; felles skolering i regi av partane på fylkesnivå, drøftingar på skulen, samt innsamling av erfaringar og behova ute i avdelingane

intensjon å underbygge utviklingsområda og utviklingsmåla slik dei kjem fram i «Plan for kvalitet i vidaregåande opplæring i Møre og Romsdal» og fylkeskommunen sin «Arbeidsgivarpolitikk for framtida» og skulen si oppfølging i dei lokale handlingsplanane. Det er eit hovudmål å auke merksemda på kvalitet i og læringsutbytte av undervisninga. Ny SFS 2213 legg til grunn at partane på skulen skal leggje meir til rette for samhandling og kollektiv tid på skulen.

Gjennom vår eigen arbeidsgivarpolitikk skal vi saman skape ein organisasjon som står fram med vilje til kontinuerleg utvikling: "Evne til kontinuerleg refleksjon over vegval, mål, tiltak, og aktivitetar er grunnleggande. Vi skal utvikle kulturar for læring og utvikling som er kunnskapsbaserte."

Gode prosessar og ressursbruk som stør opp om kunnskapsbygging og utvikling av kvalitet ved skulen blir viktig å vidareutvikle gjennom å etablere nye arbeids- og samhandlings-former. Målet for prosessane er organisasjonslæring gjennom kvalitet på undervisninga, lokal kunnskapsbygging/-danning, auka innsikt og kompetanse.

Årsverk 1687,5 (1650) klokketimar Skoledagar 190 + 6 Skoletid 1150 (1121) klokketimar Skoletid per veke 29 klokketimar Samarbeidstid Informasjon (fag- og timefordelingsskjema, timeplan, skolens årsplan, klassens årsplan) Start 01.08.15 Evaluering iht intensjonane

Oppdragsavtale tom 2016/2017 Formål Felles målsettingar for alle skolane Sette resultat- og prosessmål for den enkelte skole Følge opp skoleleiingane Fremme samarbeid skoleeigar - skole

Oppdragsavtale Sunndal vgs Status Høg gjennomføringsgrad Pedagogisk kvalitetsarbeid Utfordring Betre gjennomføringsgrad Bevare og vidareutvikle tiltak forskingsbasert Bruke data frå PULS Utvikle skolekulturen

Prioriteringar for alle skolane Læringsmiljø og formativ vurdering Grunnleggande ferdigheiter og IV/1 Saksbehandling læringsmiljø Overgang grunnskole – vgo Lære- og opplæringsplassar. Prosjekt til fordjuping YF Arbeidsliv og høgare utdanning ST

Prioritering Sunndal vgs Skolebasert vurdering ved bruk av PULS. Involvere og utvikle Auka gjennomstrauminga til 85%. Tilpassa opplæring Vurdering for læring, klasseleiing og felles regelhandtering Sterkare personalleiing mot klasserommet

«Fylkesutdanningssjefen forventar at skolen set i verk tiltak for å betre gjennomføringa. Med utvikling av den formative elevvurderinga, klasseleiing, regelhandtering og elevmedverknad vil dette saman kunne fremje læringsmiljøet og såleis stimulere elevane til å utvikle seg fagleg. Når ein skal prioritere tiltak er det viktig at dei er heilskaplege og samordna»

Samspel 2015 - målsetting Den lærande kulturen ved Sunndal vidaregåande skole skal vidareutviklast. Tenesteytinga ved skolen skal betrast gjennom auka kvalitet på samhandling og dialog mellom tilsette, mellom tilsette og leiing og mellom ulike tilsettgrupper ved Sunndal vgs.

SWAT-analyse 07.05.15 Muligheter Enighet i borttellingskonflikten God informasjonsflyt (vi trenger forutsigbarhet) Samling av all informasjon på en plass 45 minutts timer

Trusler Mindre attraktiv/konkurransedyktig arbeidsplass sammenliknet med andre skoler Mister gode lærere og får ikke gode søkere Tap av elever - > nedlegging av studietilbud Ny runde med betydelig uenighet etter ny arbeidstidsavtale gjeldende fra 1.8.2015

Prosess Semje med tillitsvalde om at vi tek signala frå tilsette og frå overordna på alvor Vi må ha ei løysing innanfor summen av forventningar Vi brukar dei formelle kanalane og opptrer korrekt

Tillitsvalde og skoleleiinga har hatt mange konstruktive samtalar både i og utanfor OD-møta Alle tiltak er innanfor intensjonar og formalkrav i gjeldande lov-, avtaleverk, overordna føringar og økonomiske rammer To hovudvegar Kommunikasjon Auka gjennomføring til 85%

Kommunikasjon Fylkeskommunen sin kommunikasjonsstrategi er styrande Gode innspel frå personalmøte Tiltak Fronter til elevar som før Kalender og epost i Outlook for tilsette Intranett til tilsettinfo

Tiltak frå 01.08.2015 Tiltak hausten 2015 Tiltak seinare Fronter til elevar som før Kalender i Outlook for tilsette (møteinnkalling m.m. Opplæring) Felleskalender i Outlook for tilsette (årsplan m.m. Opplæring) Intranett til tilsettinfo (Opplæring) «Mi side» oppstartside på alle datamaskiner for tilsette Eigne intranettsider/mapper og dokument i ein tenleg struktur Alfresco som samhandlingsverktøy for leiing og for leiing og tillitsvalde (møtedokument) Tiltak hausten 2015 Alle på admin.nett skriv direkte i ePhorte (Opplæring) Tiltak seinare Alfresco som samhandlingsplattform for alle tilsette (Opplæring)

Auka gjennomføring til 85% Tiltaksområde frå 01.08.2015 Sterkare profesjonalisering av lærarolla med meir lærarstyring og tydelegare oppfølging av elevane sitt læringsarbeid Betre klasseleiing Betre vurdering for læring Tettare oppfølging av den enkelte elev Tettare oppfølging av den enkelte lærar

Gruppeorganiseringa blir justert slik at undervisinga blir organisert i læringsøkter på 45 minutt eller lenger. Arbeidstimane blir tatt bort. Resten av gruppeorganiseringa blir vidareført frå 2014/15. Fellessatsing på vurdering for læring og klasseleiing gir auka elevfokus. Lærarane må følgje opp elevane tettare enn tidlegare. Avdelingsleiarane må følgje opp lærarane tettare enn tidlegare. Dette gjeld særleg nytilsette lærarar, men og andre. Kvar lærar skal ha minst to besøk av avdelingsleiar i undervisingssituasjonar i løpet av skoleåret med påfølgande samtale. Ein av samtalane skal knytast til undervisings-evalueringa. Tiltaka blir evaluert undervegs (midtveis og ved slutten av kvart skoleår).

Konsekvensar av endringane Ingen blir sagt opp på grunn av endringane Endringane inneber ei styrking av fagundervising ved ei omprioritering frå fagundervising i relativt små grupper med elevstyrte arbeidstimar i store grupper, til fagundervising i noko større grupper, men med faglærar til stades heile tida. Basisgruppetimen blir oppretthalden og lagt inn i årsverket til kontaktlærarane innanfor kontaktlærarressursen. Vekeplansystemet blir vidareført. Ordninga med tid til mat tidleg på dag vil bli vidareført i den grad det er mogleg innanfor rammene for skoletid den enkelte dag.

Dette medfører auka bruk av fastlønn til lærarar og tilsvarande mindre bruk av budsjettmidlar til andre tiltak. Prioriteringane inneber meir lærarressursar til alle fag, med den følgje at vi må redusere noko på fagmengden. Reduksjonen vil visast mest i programfag på studiespesialisering. Vi må bruke mindre ressursar på gruppedeling, vikartimar, overtidsgodtgjersle og vi må auke bruken av undertid for lærarane. Undertida vil bli forsøkt halden innanfor systemgenerert undertid (< 1 undervisingstime per veke i snitt) Det vil bli prioritert å gruppedele i område/fag som vi ut frå erfaring ser har låg elevgjennomstrauming.

Programfaga «Media og informasjonskunnskap» og «Breiddeidrett» blir tatt bort som programfag på studiespesialisering. Det blir brukt mindre ressursar på framandspråk på studiespesialisering. Det blir mindre ressursar til kjøp av utstyr, læremiddel og materiell. Ressursar til naudsynt gruppedeling vil i hovudsak bli prioritert framom ressursar til lærebøker. Vi må vurdere meir bruk av NDLA eller andre kostnadsfrie læremiddel, då det blir lite pengar til lærebøker både i papirformat og på elektronisk format. Ressursar til etter- og vidareutdanning for lærarar blir prioritert strengt inn mot klasseleiing og vurdering for læring.

Inntelling av undervisingstimar Tillitsvalde og skoleleiing er samde om følgande: Årsplana medfører at inntelling av undervisingstimar for lærarane blir på 36 veker for ST og 37 veker på YF. Ut over dette blir halvparten av undervisingstimane i programfag telt inn for faglærar når elevane er i praksis i lokale verksemder i prosjekt til fordjuping (PTF). Elevar i PTF på Vg1 YF skal vere utplassert i 2 veker på alle utdanningsprogram. Elevar i PTF på Vg2 YF skal vere utplassert i 8 veker på alle utdanningsprogram.