Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Introduksjonsdag Rune Solenes Opstad, assisterende fylkesutdanningssjef.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Introduksjonsdag Rune Solenes Opstad, assisterende fylkesutdanningssjef."— Utskrift av presentasjonen:

1 Introduksjonsdag Rune Solenes Opstad, assisterende fylkesutdanningssjef

2 Introdag nytilsette

3 Kvalitet og profesjonalisering
Introdag nytilsette

4 Hvorfor er vi her? PPT ledermøte

5 Samfunnsoppdraget Introdag nytilsette

6 Introdag nytilsette

7 Kjenneteikn på godt medarbeidarskap:
Viser høg etisk standard og har fagleg integritet Medverkar aktivt i målprosessar og kjem med løysingsforslag Seier i frå til leiar på ein konstruktiv måte når ho ikkje er samd Arbeider lojalt for å nå politiske og administrative mål når vedtak er fatta. Bruker eigen fagkompetanse og ressursar til beste for brukarar og samarbeidspartar Tek avgjerder innan område ho har kompetanse på i forståing med leiar Utføre oppgåver ut i frå heilskapleg forståing og samarbeider aktivt med andre Tek initiativ til utvikling av org. Tek ansvar for eiga læring, personleg utvikling og deler kompetanse med andre Medverkar aktivt til eit godt arbeidsmiljø Introdag nytilsette

8 Men is from mars, women from venus… Vg1
Utdanningsprogram Sum kvinner Sum menn Sum Building and constructions 6 142 148 Design and crafts 104 9 113 Electrical and electronic 38 370 408 Health and social 340 45 385 Sports 83 138 221 Music, dance, drama 124 51 175 Media and communication 99 46 145 Natural resources 27 55 82 Restaurant / nutritional 62 Service and travel 73 29 102 General studies 799 486 1285 Technical skills / ind prod 79 504 583 Restaurant og matfag er det utdanningsprogrammet med best kjønnsbalanse Introdag nytilsette

9 Kvalitetsplanen - ledestjerna
PPT ledermøte

10 Kvalitetsplan, Oppdragsavtale, Skolebasert vurdering, Årsmelding og Kvalitetsmelding med leiardialog – korleis dei kan henge saman Fylkesting i juni 1.04 Kvalitets-planen 1.03 Kvalitets-planen; høyring 15.06 Utarbeiding av avtalen startar med rullering av kvalitetsplanen Oppdrags-avtale 1.08 Skolen sin handlings-plan Vedtak i skoleutval 15.09 1.01 Publisering web Gjennom-føring –kommende skoleår Rullering av kvalitets-planen Årsmelding Skolebasert vurdering –siste skoleår oppdragsavtalen Behandling i skoleutval Kvalitets-rapport Kvalitets-melding oppfølging 15.10 20.10 Leiar-dialoger Fylkesting i desember 15.12 Endres i topp-/bunntekst

11 Hovedmål Fylkestinget har i samband med tidlegare behandlingar av kvalitetsmeldinga satt som målsetting at 79 % av dei som begynner i vidaregåande opplæring i 2010 skal ha gjennomført med studiekompetanse eller fagbrev i Den nasjonale målsettinga er 75%. I denne planen er det ei hovudmålsetting er at talet på elevar og lærlingar som gjennomførervidaregåande opplæring med greidd resultat etter 5 års opplæring skal aukast frå 73,5 prosent i 2014 til 79 prosent ved utgangen av planperioden. Dette set store krav til opplæringa, både i skole og bedrift. I fylket har ein satt som målsetting at 90% av rettssøkjarane skal få sitt primærønske om val av Vg1-utdanningsprogram oppfylt. Målsettinga har konsekvensar for den regionale tilbodsstrukturen. I dei siste åra har oppfylling av primærønsket variert mellom %. PPT ledermøte

12 Sentrale prioriteringer
PPT ledermøte

13 Lokale mål - 1 Det skal arbeidast systematisk med utvikling av tilpassa opplæring, læringsmiljøet og den formative vurderinga i skolane. Det skal arbeidast med å vidareutvikle varige samarbeidsstrukturar med kommunane både når det gjeld overgangen mellom ungdomsskole og vidaregåande opplæring og utvikle strukturar rundt elevar som treng særskilt oppfølging. Saman med lokalt og regionalt arbeidsliv skape lære- og opplæringsplassar for elevar som tek yrkesfagleg opplæring. Gjennom avtalar om utplassering i prosjekt til fordjuping må skolane arbeide for å formidle fleire elevar til læreplass innafor yrkesfaga. PPT ledermøte

14 Lokale mål - 2 Skolane skal arbeide aktivt med fagleg relevans i fellesfaga gjennom den nasjonale FYRsatsinga for å gjere elevane betre i stand til å sjå samanhengen mellom fellesfag og yrkesfaget. På bakgrunn av den forskingsbaserte kunnskapen ein har fått når det gjeld rådgiving om yrkes- og studieval for elevar skal ein utvikle denne elevtenesta slik at elevane får eit godtgrunnlag for å gjere val om utdanning. Skolane sitt arbeid med skolebasert vurdering skal dokumenterast i ei årleg årsmelding. Årsmeldinga skal publiserast på skolane sine nettsider. PPT ledermøte

15 Nokre gjennomføringsutfordringar
Utdanningsprogram med gjennomsnittleg svake inntakspoeng Overgangen frå Vg2 yrkesfag Strykprosenten på påbygging Svak tilgang på læreplassar spesielt i nokre utdanningsprogram Alternative ordningar for Vg3 yrkesfag Tilbod til lite motiverte elevar Relevant og realistisk yrkesrettleiing Samhandling om ungdom som treng særskilt oppfølging (psykiske vanskar, rus, sosial tilpassing ……………..) Prosjekt betre gjennomføring og bærekraftige strukturar FRAMGANG, MEN IKKJE NOK…. Introdag nytilsette

16 Et kall skal ikke bare røktes: Man lever i det hele tiden (Albert Camus).
Introdag nytilsette

17 Lykke til med en viktig jobb!
Introdag nytilsette

18 Program Læringsmiljø Litt om aktuelle nettsider Fagnettverk
Vurdering for læring

19 Mål for dagen Bli kjent med to satsingsområder for vgs
Læringsmiljø Vurdering for læring Bygge nettverk med andre nytilsette lærarar Ei kort innføring i korleis du finn fram til relevant informasjon for å finne ut meir

20 Kreativitetsøving v/Tina Kristoffersen
Aktivitet Kreativitetsøving v/Tina Kristoffersen Stikkord: lett å gløyme kvar ein er og kva ein har gjort, ha oversikt, heng alt saman?, alle veit kva ein elefant/l

21 Læringsmiljø Korleis skape gode relasjonar i klassen? Korleis etablere og oppretthalde dei gode relasjonane til alle elevane i klassen? Elev: «Eg føler at eg ikkje har vener på skulen» Kva gjer du? Læringsmiljø er eit satsingsområde i Møre og Romsdal, vise til Elevundersøkinga, bruk nettsidene til UDIR, gruppeoppgåver, 2 grupper seier noko i plenum

22 Innspel her: bit.ly/nylarer

23 - en kontradiksjon med muligheter for ekspansive transformasjoner
- en kontradiksjon med muligheter for ekspansive transformasjoner

24 Heimesida til utdanning Intranettsida til utdanning Ungweb
Nyttig å vite… Heimesida til utdanning Intranettsida til utdanning Ungweb Årshjul for kontaktlærarar

25 Fagnettverk Dei faglege nettverka har oversyn over kompetansebehov i sine fag Kurs 20 fagnettverk Fronterrom Finn ut meir om dette på din skule

26 Vurdering for læring

27 Vurdering for læring Korleis arbeider du og kollegaene dine i starten av skuleåret med å introdusere for elevane korleis du arbeider med vurdering? Kva idear frå filmen kan vere aktuelle å ta med seg til din skule/ditt klasserom? Oppsummering i plenum/padlet

28

29 Pedagogisk bruk av IKT NDLA IKT-strategi Impulskonferansen

30 Presentasjonar frå dagen


Laste ned ppt "Introduksjonsdag Rune Solenes Opstad, assisterende fylkesutdanningssjef."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google