Presentasjon v/Vegard Tjørhom – journalist og kommunikasjonsrådgiver i Kirkens Nødhjelp: Dette er mine foreldre, som bur høgt oppi fjellet på sørvestlandet,

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Hvordan nå ut i Media ? NASOL-orkestrene og forholdet til media.
Advertisements

Laget av Embret Lund 1BAA. Hovedlærer når vi lærte det praktiske av ‘’gamle metoder’’ og var flink i det han viste oss. Det syntes også godt at han hadde.
Kapittel 5 Ekteparet Alfaro spiser meksikansk middag.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
44 Hector om skikk og bruk I Norge
Hvordan kan foreldre bruke de vangligste funksjonene i Itslearning.com
De 222 mest brukte ordene i det norske språket..
Presseskrivet. presseskrivet Til hvem Når sende Innhold Oppfølging.
Vanlege nynorskfeil.
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Politisk påvirkning.
Kunnskapsløftet og kroppsøvingsfaget v/ Reidun Nerhus Fretland Konferanse i Loen mars 2006.
Få det ut! Presse og sosiale medier i Fasteaksjonen Hege Kristin Ulvin Andreas van der Eynden Sundvolden 23. januar 2016.
Medietrening Slik får vi suksess. Mediearbeid for deg som tillitsvalgt ●Bruk av media for å få gjennomslag ●Hvordan håndtere de dårlige sakene ●Hvordan.
| Munnleg kommunikasjon. Kompetansemål lytte til og vere open for argumentasjonen til andre og bruke relevante og saklege argument i diskusjonar bruke.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Fag og bøker Norsk Matematikk Lekser. Å lese saman med barnet Kvifor…
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Hensikta med tilsynet er å bidra til å skape: - eit inkluderande arbeidsmiljø - eit miljø som er helsefremjande - forebygging i høve sjukefråvær og utstøting.
Kapittel 5: Ekteparet Alfaro spiser meksikansk middag Ingebjørg.
Bremnes J14 Spelarmøte AGENDA:  Treningsstider  Treningsopplegg  Lag/cupar/serie  Norway cup  Serieoppsett  Info på nettet/mobil/mail.
Media og marknadsføring. Målet med kommunikasjon: Skape samhøyrsle Spreie informasjon Påverke Verktøykassa © Noregs Ungdomslag Media og marknadsføring.
Å skrive meininga si Fempunktsmetoden. Skriv fem setningar: Fortel kva emne du vil skrive om. Skriv tre setningar om dette emnet. Skriv ei setning som.
Bokmelding. Som ein artikkel Typisk i aviser, nettet, m.m. Hugs på to ting: Skrive om boka Vurdere boka.
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
LÆR LETTARE Studieteknikk for meir effektiv læring.
Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Å bruke VOFO Oslo-bloggen Ingvar B.. Hvorfor blogg? En blogg er først og fremst et sosialt medium. Innleggene er gjerne lengre og mer forseggjorte.
Sykkylven Næringsutvikling AS - Etablering av nye næringar - Bruk av tomme industribygg - Støtteordningar og politiske virkemiddel Presentasjon på Rotarymøtet.
Norsk kapittel 4 Skrivekløe Kompetansemål: – Å trene på å skrive gode forteljingar – Å kjenne att språklege verkemiddel i forteljingar – Å trene på å bruke.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Undersøking – SFS Kven svarar? Om kontinuitet.
100 høgfrekvente ord nynorsk 2 sekunder1 sekundBlink Pål Monstad, Pedagogisk senter Haugesund oktober
Har barnevernet ei rolle i saker:
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Vel digital postkasse på Noreg.no
Massemedia.
Informasjonssikkerhet i hverdagen
Ekstern vurdering for kvalitetsutvikling i barnehagen
Teikning av mekaniske delar
Brukarundersøkjing Fokusområder:
KORLEIS KOMME I PRESSA, LAGE BRÅK OG SETTE DAGSORDEN
Digitale medium.
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID på mobil
Gang.
Presentasjonstittel(Bunntekst)
Velkommen til 2. klasse si morgonsamling
Roller og forventninger
Å skrive novelle.
Studieteknikk for meir effektiv læring
Kort om implementering
Sogndal kommune.
SLIK VERT DU FLINK TIL Å FRAMFØRE FOR ANDRE
Lær å logge inn til offentlege tenester med BankID
Ved inngangen til fastetiden er det en påminnelse om at vi er Kristus sine armer og hender.
MEDIA.
Kapittel 46 Utviklingssamtale.
Sogndal kommune.
23.mai 2018 KOMPETANSE FOR MANGFALD
Lær å logge inn til offentlege tenester med MinID
Lær å oppdatere kontaktinformasjonen din i kontaktregisteret
| Lær lettare Studieteknikk for meir effektiv læring.
Nysgjerrigperprosjekt
Lær å opprette den elektroniske ID-en MinID
Diskusjonsframlegg frå styret
Introduksjonsprogrammet
Vel digital postkasse på Noreg.no
Gjere greie for hovudsyn og argumentasjon
Sjølvbilete og sjølvtillit
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Presentasjon v/Vegard Tjørhom – journalist og kommunikasjonsrådgiver i Kirkens Nødhjelp: Dette er mine foreldre, som bur høgt oppi fjellet på sørvestlandet, nærare bestemt i Sirdal. Dei har tre faste rutiner kvar dag. Det eine er å sovne til værmeldinga på Dagsrevyen. Det andre er å sette potetene til kok – for utan poteter blir det jo aldri ein skikkeleg middag. Og det tredje er å drive ein stille kamp om å sikre seg lokalavisa først. Dei andre avisene kan gjerne vente. For det er i Agder du finn dei unike nyheitene frå Flekkefjord, Kvinesdal, Lund og, ja, Sirdal, som du ikkje finn nokon annan stad. Om det er noko som skjer i Sirdal – og, ja, det skjer faktisk ein del spennande i Sirdal, – då står det om det i Agder.

Korleis kome på i lokalavisene? Og eg trur ikkje berre det er mine to gamle som posisjonerer seg for få fatt på lokalavisa før andre rekker å ta den, for lokalavisene står enormt sterkt i nordmenns kvardag. Mens dei store nasjonale papiravisene taper kampen om lesarane fordi dei produserer for mykje likt, så er det dei små lokalavisene med den nære journalistikken som held stand. I undersøkingar om kva medium i Norge som har mest tillit, så er lokalavisene på fjerdeplass, bare slått av NRK, Aftenposten og Dagens Næringsliv. Så – det er ikkje utan grunn at eg no står her og skal få dykk med på laget. For om me skal nå ut med informasjon om Fasteaksjonen, så er lokalavisene ein av dei aller viktigaste nøklane me har. Men me klarer ikkje å nå ut til alle utan at dykk er med på laget.

Korleis kome på i lokalavisene? Bruk pressemeldinga og lesarinnlegget som ligg klart på Fasteaksjonen.no Så er spørsmålet korleis me skal klare dette?

Korleis kome på i lokalavisene? Bruk pressemeldinga og lesarinnlegget som ligg klart på Fasteaksjonen.no – me har også vore storsinna nok til å lage bokmålsversjonar av dette. Me i Kirkens Nødhjelp har lagt det meste til rette for at dette skal bli enkelt. Me har laga eit utkast til ei pressemelding som ligg på Fasteaksjonen.no, og som de kan sende ut til dykkar lokalavis.

Eg har laga ein liten video som viser akkurat kor enkelt dette kan gjerast. Det er berre til å skrive inn fasteaksjonen.no i nettlesaren. Trykke i materiellbanken der du også finn mykje anna spennande, deretter inn på Media og Synlighet. Der ligg det pressepakkar på begge målformer. Me klikker oss sjølvsagt inn på nynorskpakken der me finn pressemelding og lesarinnlegg, og under finn du bilete som er til fri bruk. Men du må for all del ikkje vidaresende desse filane utan å opne dei først, for me har berre laga malar. Du må endre nokre småting slik at den vert tilpassa din kyrkjelyd eller lokalmiljø. Deretter kan du alltids finne eit bilete. Ta det biletet du synes passar best, lagre det på PC-en din slik at du kan sende det vidare til dei som treng det. Alt dette finn du altså på Fasteaksjonen.no, under materiellbank. Så himla enkelt, men også så himla viktig.

Korleis kome på i lokalavisene? Bruk pressemeldinga og lesarinnlegget som ligg klart på Fasteaksjonen.no – me har også vore storsinna nok til å lage bokmålsversjonar av dette. Aldri dumt å planlegge litt på førehand. For å få gjort dette på ein effektiv og god måte, så er det greitt å starte planlegginga litt i forkant.

Korleis kome på i lokalavisene? Bruk pressemeldinga og lesarinnlegget som ligg klart på Fasteaksjonen.no – me har også vore storsinna nok til å lage bokmålsversjonar av dette. Aldri dumt å planlegge litt på førehand. Snakk med nabosokna – eller andre samarbeidspartnarar i regionen. Meir proft å koordinere presseinnsalet. Det kan vere lurt å snakke med andre sokneråd i området, for å sjå om dei også har tenkt å sende inn eit bidrag.

Korleis kome på i lokalavisene? Bruk pressemeldinga og lesarinnlegget som ligg klart på Fasteaksjonen.no – me har også vore storsinna nok til å lage bokmålsversjonar av dette. Aldri dumt å planlegge litt på førehand. Snakk med nabosokna – eller andre samarbeidspartnarar i regionen. Meir proft å koordinere presseinnsalet. Skal de gjere noko meir ut av det enn å sende ei pressemelding? Kanskje skal de gjere noko meir enn å berre seie at det er Fasteaksjon?

Korleis kome på i lokalavisene? Bruk pressemeldinga og lesarinnlegget som ligg klart på Fasteaksjonen.no – me har også vore storsinna nok til å lage bokmålsversjonar av dette. Aldri dumt å planlegge litt på førehand. Snakk med nabosokna – eller andre samarbeidspartnarar i regionen. Meir proft å koordinere presseinnsalet. Skal de gjere noko meir ut av det enn å sende ei pressemelding? Fasteaksjonen er jo 50 år: Kan de invitere ein journalist til førebuingane til jubileumsaksjonen? Finnest det ein person i soknet som gjekk med bøsser for 50, eller kanskje 30 år sidan, og som framleis bidreg? Kanskje nokon av konfirmantane har ein bestemor eller bestefar som også gjekk med bøsser då dei var unge? Har de fått med dykk flyktningar frå Syria eller Etiopia til å gå med bøsser – eller samarbeid med den lokale moskeen? Bruk gjerne litt fantasi. I år er det til dømes 50. gongen at Fasteaksjonen vert arrangert. Kan de bruke det til noko? Eksempler Når de har gjort dette, så er de klar for den litt småskumle biten – som eigentleg ikkje er så skummel.

Alle desse folka på bileta her kjenner eg, og dei har to ting til felles. Dei er veldig hyggelege, også er dei journalistar. Så dette er ikkje så skummelt når alt kjem til alt.

Korleis kome på i lokalavisene? Bruk pressemeldinga og lesarinnlegget som ligg klart på Fasteaksjonen.no – me har også vore storsinna nok til å lage bokmålsversjonar av dette. Aldri dumt å planlegge litt på førehand. Snakk med nabosokna – eller andre samarbeidspartnarar i regionen. Meir proft å koordinere presseinnsalet. Skal de gjere noko meir ut av det enn å sende ei pressemelding? Fasteaksjonen er jo 50 år: Kan de invitere ein journalist til førebuingane til jubileumsaksjonen? Finnest det ein person i soknet som gjekk med bøsser for 50, eller kanskje 30 år sidan, og som framleis bidreg? Kanskje nokon av konfirmantane har ein bestemor eller bestefar som også gjekk med bøsser då dei var unge? Har de fått med dykk flyktningar frå Syria eller Etiopia til å gå med bøsser – eller samarbeid med den lokale moskeen? Ta opp røyret og ring lokalavisa, eller aller helst ein journalist du kjenner Legg det fram som at dette er ein god sak og eit tilbod du har til journalisten, ikkje unnskyld deg. Gjer ein avtale om at du sender ein oppfølgingsmail med meir informasjon. Send pressemeldinga, eventuelt ein lokal versjon av denne, og anna informasjon som kan vere interessant for journalisten å dekke. Selg dette inn som ei god sak, og at dette er eit tilbod til avisa. Ikkje unnskyld deg. Sei at du har ein epost du gjerne sender med meir informasjon. Send pressemeldinga, eventuelt ein lokal versjon de har laga, og om du har nokre tips til vinklingar eller arrangement journalisten bør vite om – så skriv du det også. Om de gjer dette, så skal de sjå at de plutseleg kan ende opp med noko slikt som dette

Haugesund Rana

Vegårshei og Tvedestrand – begge i Tvedestrandsposten Smaalenenes Avis Ås

Finnmarken