Eit felles krafttak for lesedugleik Tidleg hjelp er god hjelp Fremjar læring.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
5 åringen og sammenhengen barnehage – skole
Advertisements

Ekstern skolevurdering Sandnes skole,
Helhetlig system for utvikling og oppfølging av Stavangerskolen 3
Oslo kommune Bydel Stovner Barnehageenheten
Motivasjon og begeistring. Foreldre er viktige i skolen
STRATEGIKART SKOLE Kunnskap og glede, Mykje er stedet!
Alta «Framtidens» barnehage – en organisasjon i endring?
PEDAGOGISK UTVIKLINGSPLAN 2008 /2009
NyGiv prosjektsamling Homenkollen Park Hotell 5. Mars 2013
Oppsummering Kvalitetsutviklingsplan
Meld. St. 18 (2010–2011) En inkluderende skole – hvorfor og hvordan
Språk i barnehagen - mye mer enn bare prat -.
NY GIV FOR SKOLEBIBLIOTEKET STEINKJER 1. DESEMBER 2004 Jeg har en drøm I have a dream (Martin Luther King) Biblioteket skal være hjertet på skolen.
Velkommen til foreldremøte for neste års første trinn
STASJONSUNDERVISNING
«Entusiasme for endring»
Ungdomstrinnsstrategien Hva er nytt? Personalmøtet GFU – Vibeke
RAMMEPLAN for barnehagens innhold og oppgaver. Mandat for rammeplangruppen Rammeplangruppen skal vurdere og fremme forslag på følgende områder særskilt:
Program for skulebibliotekutvikling – kva skjer? Institutt for nordisk og mediefag, Universitetet i Agder Siri Ingvaldsen Hamar, 17. mars 2010.
Meld. St. 18 (2010–2011) En inkluderende skole – hvorfor og hvordan
STRATEGIPLAN LILLEHAMMER-SKOLENE
Strategier og tiltak på skolenivå
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Motivasjon = Begeistring Tillitsvalgte foreldre er viktige i skolen!
SEVU-PPT Kirsten M. Bjerkan
FORELDREMØTE Hommelvik, Grønberg, og Mostadmark barnehage
Myra skole – foreldremøter Høsten 2011 Informasjon
Barnehagekontoret Møte for familiebarnehagene 27.oktober 2009.
Lyshovden Oppveksttun!
© Bergen kommune Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen 2007/08 Språk og tallforståelse Digitale verktøy Barns medvirkning.
Fylkesstrategi for lesing. Familien Politisk nivå og kommuneadministrasjon Skole Lærer Rektor Skolesjef Barnehage Førskolelærer Styrer Helsetjenesten.
Inger Langseth Rita Riksaasen Martin Meland Program for Lærerutdanning PP-tjenesten Fosen.
Språk Fra Temaheftet Språkmiljø og språkstimulering i barnehagen:
Kva gjer me i barnehagen? Litt om dei grunnleggande begrepa me jobbar utifrå:
Lover, forskrifter, stortingsmeldinger, handlingsplaner, strategier Barnehageloven – rett til barnehageplass fra Rammeplan for barnehagen.
Velkommen til innskriving ved Isfjorden skole. Isfjorden Oppvekstsenter Består av: Leiktun barnehage Isfjorden skole SFO Enhetsleder Styrer barnehage.
Bergsøy skule, avd. Blåhaugen Velkomen til Bergsøy skule ”Ein god stad å vere, ein god stad å lære”
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
RAMMEPLAN I PRAKSIS. Målet med rammeplanen er å gi styrer, pedagogiske ledere og det øvrige personalet en forpliktende ramme for planlegging, gjennomføring.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Et satsingsområde for Rauma kommune og Åndalsnes barneskole fra og med høste  Vi skal skoleres og lære oss.
Samhandling Nyskaping Optimisme Raushet Foreldremøte Velkommen.
Hvordan skal vi gjennom fokus på læringsmål og elevvurdering skape et økt utbytte for den enkelte elev? Læringssamtalen Hvordan skal vi gjennom fokus på.
Sist rev Overgang Barnehage-Grunnskule Fiskåbygd skule og Solsikka barnehage.
Velkommen til foreldremøte. Stavangerbarnehagen  kompetanse heving av alle ansatte i stavanger kommune sine barnehager.  En felles kompetanse plattform.
HILLEVÅG BARNEHAGE ”ET STED DER ULIKHETER SKAPER MULIGHETER”
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Kompetanse for mangfold
VURDERING FOR LÆRING MÅLSETJINGAR, KJENNETEIKN PÅ GOD PRAKSIS OG ORGANISERING AV LÆRANDE NETTVERK.
Velkommen til innskriving ved Isfjorden skole
Betre læringsresultat vår 2014
Status: LeseLos og «Ungdomstrinn i utvikling»
Vi hjelper deg til å lykkes og vi inspirerer deg på veien!
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Foreldrekontaktar og Fau
Foreldremøte 2017 Bryne skule
Systematisk Observasjon av Lesing.
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
ELEVENES ARBEIDSMILJØ
Foreldremøte September 2017.
Nord hordaland «Framtidens» barnehage – en organisasjon i endring!
Overgang for elever med spesielle behov
RPHO regional plan for et helhetlig opplæringsløp
LESEUTVIKLINGSSKJEMA ET KVALITETSSYSTEM FOR LÆRER OG ELEV
ÅRSPLAN Jostedal barnehage 2018 / 2019 Dette året: «Jorda vår»
Dialogmøte Regional ordning kompetanseheving barnehage
Plan for overgongen mellom Solsikka barnehage og Fiskå skule
Vi er éin profesjon av barnehagelærarar, lærarar og leiarar i barnehage og skule. Samfunnsmandatet vårt er å fremje læringa, utviklinga og danninga til.
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Utskrift av presentasjonen:

Eit felles krafttak for lesedugleik Tidleg hjelp er god hjelp Fremjar læring

Kvifor satse på lesing? Grunnlag for meistring dei fleste fag Leseglede og oppleving Gjeld alle Ein god skule med gode resultat Sentrale føringar frå stortingsmelding nr 16 ”…og ingen stod igjen og hang”

Språkutvikling Fokus på språkstimulering Gode språklege prosessar Kva er god språkkompetanse? Kompetanseheving på språkutvikling i barnehage og skule (vidareføring til foreldregruppa)

Pedagogiske mål Styrke begynnaropplæringa i norsk Skape god progresjon i leseopplæringa Oppfølging av kartlegging Vurdering og rettleing på grunnlag av kartlegging-undervegsvurdering Sette inn tiltak tidleg

Organisatorisk mål Godt samarbeidsklima i og mellom organisasjonane Heving av kvalitet på praksis Lærande organisasjonar

Dokumentasjon Kartlegging og TRAS i barnehage og 1. klasse Bruk av karleggingsmateriell til å fremje lesedugleik. Planar for leseutvikling

Kven er med? Solsikka barnehage Fiskåbygd barnehage Fiskåbygd skule Vanylven kommune Andre aktørar: PPT, helsestasjonen, IMTEC..

Prosjektgruppe(r) Prosjektgruppe: - Reidar Vidnes (prosjektleiar) - Marta Bøstrand (delprosjektleiar frå barnehagane) - Albert Solibakke (rektor) - Geir E. Sandnes (tillitsvald) - Kirsten Brandal (teamleiar 4.-7.steg) - Anja Stokseth Rætta ( teamleiar 1.-3.steg) Storgruppe: -PPT, kommunen, helsestasjonen, begge barnehagane på Fiskå, FAU og Fiskåbygd skule.

Kompetansemiljø PPT IMTEC (International Movement Towards Educational Change) Eventuelt andre

Spreiing PedIt Foreldremøter Skuleleiarmøter Sjustjerna Utdanningsdirektoratet

Aktivitetar knytta til borna Språkstimulering på grunnlag av kartlegging Lesekurs etter nivå Leselystaksjonen Lesing i alle fag Litteratur i fokus- avtale med biblioteket i Syvde- eige skulebibliotek Kartlegging Elevsamtale Foreldrekonferansen med eleven tilstades

Kompetanseheving i personalet Vurdering – undervegsvurdering Lesing- leseførebuing, språkstimulering Organisasjon Kartlegging og oppfølging

Foreldremedverknad Fokus på lesing på foreldremøta på skulen FAU med i Storgruppa Tett kontakt barnehage og foreldre med tanke på språkstimulering Skape engasjement og kunnskap om lesedugleik i foreldregruppa Konkrete tilbakemeldingar frå lærarane Korleis vere bevisst på lesing i samband med leksearbeid