Vi distribuerer 232.800 gratis aviser! Gratisaviser går ikke inn under uadressert reklame. Snitt i Oslo på de som har reservert seg mot uadressert reklame.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Vi har to typer tekster i fagplanen i norsk.
Advertisements

Kva konsekvensar har Kunnskapsløftet for norskfaget i lærarutdanninga ved HSF? Utgangspunkt i nye emne i Kunnskapsløftet.
EMedia 2012 Geir E. Engen Fagsjef digitale medier.
Ola Grøvdal 2010 Media 1 & Tema 2. Målgruppe 3. Valg av medium 4. Innhold 5. Utforming 6. Distribusjon Ola Grøvdal 2010.
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2011 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2011 (Journalistdelen)
Mediebruk blant tenåringer Knut-Arne Futsæter TNS Gallup
KM Antall daglige lyttere Kilde: TNS Gallup PPM Det er aldri målt så mange daglige lyttere på radio som i 2011 etter overgangen til PPM-målingen.
Medievaner i 2018 Medievaner i 2018 Good old days Grønt og gratis Modern times Wiki-world.
Oslo-folk vil, men får det ikke til! Resultater publikumsundersøkelsen Gjennomført for Nobels Fredssenter med støtte fra Norsk kulturråd Morten Micalsen.
Test av skjermer på fergene Horten - Moss
Mediebruk i tid og rom Trender 2006: Seminar for Fagpressen Knut-Arne Futsæter TNS Gallup
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Vi gjør Internet enklere du finner oss her: og her: Aktivitets senteret.
Sosiale medier Mona Stokke, pedagogisk leder SeLL
Sandvika BY 10 år juni 2013 Prosjektleder: Hege Stangeland Sørensen.
Alt i alt står lokalavisene meget sterkt blant leserne og annonsørene.
Media og informasjon.
OSLO OG OMEGN BILBRANSJEFORENING Side 1 BILFORLAGET AS Best på Bil!
Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2010 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2010 (Journalistene) KVALITETSINDEKS.
Tilbakegang for lørdags- og søndagsutgavene Rapportering fra 08/ Forbruker & Media Medieåret 2007 Starter med alle. Deretter nett og tv, og til.
PROSJEKT: UADRESSERT REKLAME Omnibus: 23. august – 30 august 2006
Internett Bydel Vestre Aker Media- og informasjonshåndteringsseminar
Bibliotek i forandring Oppsummert spørreundersøkelse Gjennomført i desember 2010.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN 65% leser papiraviser daglig Avislesing 2013 TNS Gallup.
Tall og fakta: Unge mediebrukere
Dagligbankundersøkelsen 2014
Slutta-appen + litt reklame for Røyketelefonen Maren Deildok - Tannhelsetjenesten 4.november 2014 | 1.
Medietall 2014 Lesing av blader og magasiner Lesing av papiraviser
Det norske radiomarkedet er underutviklet både lytter og annonsemessig *Metode for innhenting av data kan variere fra land til land **Norsk Gallup oppgir.
Sammensatte tekster PPU
Sammensatte tekster ALU
SAMMENSATTE TEKSTER Læreplanen sier at eleven skal kunne
1 Bruk av mobilt medieinnhold 3Q 2006 Knut-Arne Futsæter og Katja Møglestue TNS Gallup
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Avislesing 2015: Tilbakegang for papiravisene fortsetter.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Radiolyttingen i Norge 2015 © TNS Årsrapport for radiolytting.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Radiolyttingen i Norge 2014 © TNS Årsrapport for radiolytting.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Lokalaviser © TNS Oktober 2015 Dokumentasjon om lokalavisas.
Kort om meg  Har jobbet fast i barnehage siden 2006  Begynte på førskolelærerutdanningen i 2011, og fullførte i 2014  Begynte da å jobbe som daglig.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN DO NOT ALTER SLIDE MASTERS – THIS IS A TNS APPROVED TEMPLATE.
Daglig dekning - Nasjonale mediehus © TNS Forbruker & Media Q2-16 Daglig dekning - Nasjonale mediehus Q2-16.
Årsrapport internettbruk 2014 © TNS TNS Gallup Årsrapport internettbruk 2014.
Daglig dekning - Nasjonale mediehus © TNS Forbruker & Media Q4-13 Daglig dekning - Nasjonale mediehus Q4-13.
1 Arild Kalkvik 1. Desember 2014 Et skrik fra mørket – hvor synlig er kinoen for publikum?
Mobilt medieinnhold Q © TNS Forbruker & Media Q Mobilt medieinnhold Q
MULIGHETER NETTVETT. NETTBRUK Musikk SoMe Spill Søvn Tilgang til fakta, kilder, mobilbruk Film, TV, nyheter, blogger Den offentlige debatten Nettverksbygging.
Sosiale medier Mona Stokke, pedagogisk leder SeLL.
24 September …alle var enige om at det hadde vært en fin tur Hvordan United-Supporteren bruker reiser for å styrke lojaliteten hos kundene.
Redningsvest Gjennomført 19. august 2010 InFact AS.
TIPPELIGAEN #kvalitetstid Kampanje #kvalitetstid Vi ferd i gstiller i disse dager en kampanje vi håper skal få enda flere til å gå på kamp. Innfallsvinkelen.
Sterk tilbakegang for papiravisene
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Avislesing 2016: Fra papir til digitalt
Lundehaugen ungdomsskole Skoleåret
Årsrapport for radiolytting i Norge 2016 Offisielle lyttertall fra radioundersøkelsen Radiolyttingen i Norge 2016.
Hvilke plattformer bruker dere?
Leserutvikling i Budstikka
Daglig dekning: Nasjonale mediehus og mediekonsern
Kilder og kildebruk.
Digikort Gyldendal Akademisk
Avislesing 2016/2017: Papir tilbake – mobil fram
Avislesing 2017: Flere leser aviser på mobil enn på papir
Avislesing 2017/2018: Tilbakegang for papiravisene fortsetter– men nisjeavisene øker Knut-Arne Futsæter Kantar
Profileringsmuligheter på Oslo Design Fair
Telespor AS NØKKELTALL FRA 2017.
Brand First gir dokumentasjon av alle enheter og Total Brand Footprint for nettsteder i F&M CATI Innføring av Brand First i F&M CATI fra 2018 som muliggjør.
Project delTa Kristoffer Gudmundsen, Mazahir Hashimli, Gosia Kokoszka, Stian Masserud.
Sammendrag Radiotallene fra PPM-undersøkelsen i 2018 viser at overgangen fra FM til digital lytting fortsatte å påvirke både lyttertid og dekning, med.
Avislesing 2018: Tilbakegang for papiravisene fortsetter
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
FORELDREKONTROLL Vet du hva dine barn surfer på, spiller eller bruker av app`r? Det er ikke lett å følge tempoet til egne barn og hva de blir utsatt for.
Utskrift av presentasjonen:

Vi distribuerer gratis aviser! Gratisaviser går ikke inn under uadressert reklame. Snitt i Oslo på de som har reservert seg mot uadressert reklame er 54 % ! Det finnes ikke tall for de som reservert seg mot gratis aviser siden de er så få Vest: Øst:

oslobeboere leser en av våre papiraviser! … Kilde: F&M (TNS Gallup) ‘12/1 Målgruppe: Fylke Oslo

Alt innhold leveres av Lokalavisene Oslo AS, Edda Media

SkjeriOslo – hold deg oppdatert på print, nett og med egen app for iPhone Oslos beste oversikt over kultur, uteliv, shopping og hva skjer m.m.

Aktivitetskalender Restaurant og cafe Takeaway Uteliv Shopping Musikk Film Scene For barn Gjøre og oppleve Overnatting Innholdselementer :