Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2010 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2010 (Journalistene) KVALITETSINDEKS.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2010 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2010 (Journalistene) KVALITETSINDEKS."— Utskrift av presentasjonen:

1 Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2010 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2010 (Journalistene) KVALITETSINDEKS

2 Mulig kvalitetsindeks SkåreVekt Vektet skåre I løpet av den siste tiden 1), hvor stor andel av de redaksjonelle produktene du leverte manglet opplysninger fra vesentlige og relevante kilder? 87,21 I løpet av den siste tiden 1), hvor stor andel av dine redaksjonelle produkter oppfylte etter ditt syn (av ulike årsaker) ikke kravene i Vær Varsom-plakaten? 95,63286,8 I løpet av den siste tiden 1), hvor stor andel av dine redaksjonelle produkter oppfylte etter ditt syn (av ulike årsaker) ikke kravene i Tekstreklameplakaten? 96,31 Hvor stor andel av de redaksjonelle produktene du produserer mener du ikke oppfyller disse kriteriene? 88,55442,5 10912,891 Kvalitetsindeksen for 2010 er på 91% Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening >

3 Kvalitetsindeksen 2010 Tallene er basert på Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening sin ”Kvalitetsundersøkelse” fra 2010. Undersøkelsen ble gjennomført av TNS Gallup. Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening >


Laste ned ppt "Harald Sørgaard Djupvik, TNS Gallup mars 2010 Norsk Journalistlag og Norsk Redaktørforening Den store kvalitetsundersøkelsen 2010 (Journalistene) KVALITETSINDEKS."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google