Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
1
Leserutvikling i Budstikka
Kommunikasjonsforeningen
3
Kort om mediehuset Avisen Budstikka man-lør
Budstikka.no – desktop og mobil Askeravisen og Bærumsavisen ukentlige gratisaviser Tjenestetorget.no Ekstrahjelp.no Amedia overtatt som største eier (31%)
5
Konsekvenser i dagens marked
Opplagsfall i hele bransjen, men de lokale mediehusene rundt Oslo faller mer Varig bortfall av annonseinntekter på print Digital inntektsvekst kompenserer ikke for bortfallet Mediehusene nedbemanner – Budstikka ikke noe unntak
6
Så hva gjør vi? Utvikler abonnementsproduktene
Åpner for helgeabonnement i kombinasjon med eAvis Innfører brukerbetaling Dagens abonnenter defineres som totalkunder
7
Fra kanal- til innholdstrategi
Hendelsesnyheter og konkurransestoff alltid på nett umiddelbart Betalt innhold vil ta utgangspunkt i: Nyheter Magasin Meninger Innholdet må gis digital merverdi Bildeserier, video, infografikk
12
= …
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.