Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Leserutvikling i Budstikka

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Leserutvikling i Budstikka"— Utskrift av presentasjonen:

1 Leserutvikling i Budstikka
Kommunikasjonsforeningen

2

3 Kort om mediehuset Avisen Budstikka man-lør
Budstikka.no – desktop og mobil Askeravisen og Bærumsavisen ukentlige gratisaviser Tjenestetorget.no Ekstrahjelp.no Amedia overtatt som største eier (31%)

4

5 Konsekvenser i dagens marked
Opplagsfall i hele bransjen, men de lokale mediehusene rundt Oslo faller mer Varig bortfall av annonseinntekter på print Digital inntektsvekst kompenserer ikke for bortfallet Mediehusene nedbemanner – Budstikka ikke noe unntak

6 Så hva gjør vi? Utvikler abonnementsproduktene
Åpner for helgeabonnement i kombinasjon med eAvis Innfører brukerbetaling Dagens abonnenter defineres som totalkunder

7 Fra kanal- til innholdstrategi
Hendelsesnyheter og konkurransestoff alltid på nett umiddelbart Betalt innhold vil ta utgangspunkt i: Nyheter Magasin Meninger Innholdet må gis digital merverdi Bildeserier, video, infografikk

8

9

10

11

12 = …


Laste ned ppt "Leserutvikling i Budstikka"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google