Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertJonathan Aronsen Endret for 7 år siden
2
TIPPELIGAEN #kvalitetstid
3
Kampanje #kvalitetstid Vi ferd i gstiller i disse dager en kampanje vi håper skal få enda flere til å gå på kamp. Innfallsvinkelen er å knytte den samlede opplevelsen av å gå på kamp med begrepet -kvalitetstid. Visuelt vil kampanjen ta i bruk bilder fra supporterne selv, tatt før, under eller etter kamp. Kampanjen vil gå i ulike medier, blant annet avis, radio og på nett. Vi oppdaterer kampanjen fortløpende, og gjør også materiell tilgjengelig for klubbweb etc. Vi bruker «barter-avtaler» vi har fått forhandlet fram bl.a med P4 og VG, og vi kjører på tungt denne helgen. Til 16.mai har vi jo også Norsk Tipping-kampanjen som er en egen aktivitet, som garantert vil bringe mange ”nye” til arena. Vi oppfordrer da etterhvert alle til å dele innholdet i kampanjen i egne kanaler, vi vil utvikle dette videre, og ikke minst få alle rundt oss til å dele bilder fra kampene de går på med nevnte hashtag, …altså #kvalitetstid. Lykke til! Leif Hallbjørn
4
P4 59s + 15s 8. mai - uke 26 Klikk her for å høre på 59 sekunders reklamen Klikk her for å høre på 15 sekunders reklamen
5
VG papir modul 15 8. mai 2015
6
VG papir 2/1-side 9. mai 2015
7
VG nett 8. - 10 mai (1 000 000 visninger) http://kunde.craftnordic.com/nff/NTF0001_kvalitetstid/2/nettboard_580x500/
8
Klubbweb Under arbeid
9
Stadion Under arbeid
10
Drømmedag P4 Under arbeid
11
Annet - Samarbeid med SocialCee: Samle bilder på Instagram via #kvalitetstid - «Den Tolvte Mann»; en sosiale medier-idé - «Målgaranti»; en felleskampanje for alle klubbene TV2-samarbeid rundt kampanjene - Dialog om mulige utendørsboards med JCDecaux/Clearchannel
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.