Presentasjon Meistringsteamet Tysvær 13.04.15 Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Kunnskapsløftet og fysisk aktivitet: Kompetanseutvikling i skolen
Advertisements

”Fortet” på Gudeberg Et lavterskeltilbud for alle skolens elever og
Kva konsekvensar har Kunnskapsløftet for norskfaget i lærarutdanninga ved HSF? Utgangspunkt i nye emne i Kunnskapsløftet.
Vågå 29. januar Jan Roger Bøe Øien Koordinator. Statistikk – etter vg1 Avsluttet grunnskole v å ren 2006 Avsluttet grunnskole v å ren 2007 Avsluttet grunnskole.
Levanger kommune enhet Relasjonelle faktorer i læringsmiljøet Bunntekst 1 Materiell for helhetlig arbeid med læringsmiljø, U.dir, StåstedsanalysenElevundersøkelsenForeldreundersøkelsenFaktorer.
Verktøy i arbeid med kvalitetsvurdering
VELKOMMEN Karrierveiledning på LAV Russetid Eksamen VITNEMÅL.
Klasseledelse Grete Sørensen Vaaland og Sigrun K. Ertesvåg
Klasseledelse Grete Sørensen Vaaland og Sigrun K. Ertesvåg
FOS-Forum for oppvekst i Sunnhordland. Velkommen til samling Barn og unge med store psykiske problem/åtferdsvanskar- Oppfølging av konferansen i Hgsd.
Foreldremedvirkning Foreldrerollen i skolen er tosidig: vs
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE
MAS og oppfølging av det pedagogiske arbeidet i klasserommet
Bruk av data i kvalitetsarbeid
Verdas beste skule,… på Toftøy ! Ingen utanfor - alle med ! Vi klarer alt ! Læring og trivsel for alle ! Visjon 1 Kva kan ein rektor ynskje seg Th Kittelsen.
VELKOMMEN Karriereveiledning på LAV Vitnemål Samordna opptak Eksamen
Karine Haven og Ragnhild Dale Ringen, Fysioterapeuter Mandal Kommune
Visjon Ørsta vidaregåande skule: Meistring gjennom aktivitet og utforsking.
RUSFAGLEG FORUM SUNNFJORD HOTELL 4.NOVEMBER 2014.
1 Arbeidsmiljø for tilsette i ” STO-grupper” Rapport frå prosjektgruppa ”Arbeidsgjevaransvar for tilsette i grupper med særskilt tilpassa opplæring” HAMU.
Revisjon av kommunikasjonsstrategien for Møre og Romsdal fylkeskommune Presentasjon for OD-møte september 2014.
Effektiviseringsnettverk - Oslo Fjell kommune Nær innbyggjarar Kommune i vekst - ung befolkning Matriseorganisasjon - 5 tenesteavdelingar.
Opplæringslova.
Lom, juni 2006 Personalseminar Sambandet mellom det individuelle og det institusjonelle i forsking og vitskap Har det nokon relevans for AØS? Øyvind Glosvik.
Norane skule Tirsdag Fellesøkt med utgangspunkt i kopihefte Aldersblanding klasse 2 skuletimar Måndag Gruppesamtalar – ein skuletime.
Musikkfa get Korleis blir innhaldet, organiseringa og undervisninga no, då?
1 Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga Peder Haug Høgskulen i Volda.
KVA FOR KONSEKVENSAR VIL DEN NYE RAMMEPLANEN HA FOR INNHALD, ORGANISERING OG UNDERVISNING I F Ø RSKULEL Æ RARUTDANNINGA? Sett fr å : - kommuneadministrasjonen.
Samarbeidsrutiner vedrørende elever man er bekymret for.
IOP Kilder: Nordahl T., Overland T.,(2001): ”Individuelle Opplæringsplaner”. Liv S. Thesen og Elisabet Brettås , Horten PPT. Thommesen H., Normann T.,
1 Kvalitet i opplæringa – om tilpassa opplæring (KIO) Høgskulen i Volda.
The Sogn og Fjordane Preschool Physical Activity Study PRESPAS Fysisk aktivitet hjå 3-5 år gamle barn i Sogn og Fjordane.
Gjere for å lære Kvernsteinsparken i Hyllestad
1 Lise 16 år akuttinnlegging i overgangen ungdom - vaksen Arve Strandheim, BUP-Levanger.
Helsefremmende skoler og barnehager Bjørn-Are Melvik Bodø Den store roen Foto: Bjørn-Are Melvik.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde eleven er i leseutviklinga.
Oktoberseminar på Solstrand hotell oktober 2009 Familiens Hus Familiens Hus Familiens Hus i Øygarden kommune.
Velkommen til Åmot ungdomsskole. Hvem er vi? 167 elever 29 ansatte 3 team.
-Ein tydeleg medspelar Orienteringsmøte for føresette til elevar på Vg2 Torsdag 17. september 2015.
Systematisk Observasjon av Lesing.  Ei prosjektgruppe i Gjesdal kommune har utarbeidd eit verktøy for systematisk kartleggjing av kvar den einskilde.
Bratteberg skule- ein pedagogisk organisasjon i utvikling 1.-7.årssteg ca.40 tilsette “Fra ord til handling”, Lesing og SOL Læring på alle nivå.
Grunnskulen, - prosjekt betre læringsresultat
Velkommen.
Velkomen til nytt skule- og barnehageår 2015/16
Prosjekt Betre Læringsresultat
Utruste til et godt liv gjennom trygghet, kunnskap og humør
Velkommen til informasjonsmøte
Betre læringsresultat vår 2014
Foreldrekontaktar og Fau
Til elevane Helsesøster på Nesflaten skule Høsten 2016
Sosiallærer Helene Dignæs Johnsen
«Saman set me spor» Fleksibilitet Respekt Omsorg Glede
Foreldremøte 6.kl..
Prosjekt Betre Læringsresultat
Sogndal kommune.
Foreldremøte September 2017.
Overgang for elever med spesielle behov
Sogndal kommune.
Oppstart 1. trinn Velkommen Diverse info om skolen Om elevgruppa
GARNES UNGDOMSSKULE 9. TRINN HAUSTEN 2018.
alle barna sin rett til god omsorg
Status delprosjekt tenesteutvikling.
STUDIESPESIALISERANDE
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
Vegen vidare… Kva skaper eit godt og utviklande læringsmiljø?
Ta ungdom på alvor. Høyr Rydd/ kva er problemet? Finn løysning
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
Skolehelse-teneste ved Luster ungdomsskule
Tertnes vidaregåande skule Velkommen til foreldremøte
Utskrift av presentasjonen:

Presentasjon Meistringsteamet Tysvær Therese Johnsen Inspektør Os ungdomsskule Merete Lekven Meistringsteamet, Os kommune

Bakgrunn Os kommune – innbyggjarar To ungdomsskular- om lag 800 elevar Stort fokus på meistring, anerkjenning og trivsel Meistringsteamet

Oppstart oktober 2012 Tverrfagleg samansett team; barnevernspedagog, sjukepleiar, sosionom og pedagog –andre faggrupper inn i skulen Jobbar på dei to ungdomsskulane – med kven? Opptak: Leiinga avgjer saman med Meistringsteamet Meistringsteamet

Utfordringar knytta til enkeltelevar: Dei er ikkje ein del av skulefellesskapet Dei øydelegg både for seg sjølv og for andre Dei er i opposisjon til alle – og til foreldre Dei opplev ikkje/visar ikkje meistring Fråvær Bakgrunn for teamet

Operative Relasjonsbygging og samtalar Varierte oppgåver Samarbeid med skulane og fagtenestene (ppt, barneverntenesta, kultur, førebyggjande helseteneste, politi) Foreldresamarbeid Korleis jobbar teamet?

Støtte og observasjonar i klassane Rettleiing / skape forståing Struktur / målsetting / evaluering Overgang vidaregåande skule

Effekt? For seint ute? Målbare resultat?