Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertBjørn Gundersen Endret for 9 år siden
1
Vågå 29. januar Jan Roger Bøe Øien Koordinator
2
Statistikk – etter vg1 Avsluttet grunnskole v å ren 2006 Avsluttet grunnskole v å ren 2007 Avsluttet grunnskole v å ren 2008 Fullf ø rtkodeABIS ABIS ABIS Nord- Gudbrandsdal 1%82%14%3% 80%14%3% 80%10%8% Fullførtkoder: A - alternative løpI - ikke bestått B - beståttS- sluttet
3
Tiltak for betre gjennomføring Bedre informasjonsflyt mellom skoleslag gruppe for samarbeid 13.årig skuleløp koordinator i 50% stilling etablering av karrieresenter felles ppt-teneste gjennomføring av fellestiltak u.skule –vgs innføring av overgangsskjema for alle elevar informasjon om og hjelp for å bruke alternative løp i vgs IKO modell
4
Dei viktigaste tiltaka er kanskje… Det arbeidet som blir gjort av lærarane i klasserommet saman med elevane og samarbeidet med heimen
5
Samarbeidsgruppe 13 årig skuleløp Kommune Ungdomsskule Vidaregåande skule PPT Karrieresenteret
6
Overgangsskjema Nytt skjema – erstattar gult skjema Fylles ut saman med føresette på foreldresamtale Underskrift frå føresette på skjema Fokus på informasjon som kontaktlærar i vgs vil ha nytte av for å bli kjend med eleven og informasjon som vil lette overgangen for eleven
7
Alternative opplæringsløp i fag og yrkesopplæring Det er alternativer til full kompetanse for elevar som av ulike grunnar slit og som vil stå i fare for å ikkje kunne gjennomføre vgs
8
-Planlagt vg3 -Lærekandidat -Praksisbrev Begrepet ”Kompetanse lavere nivå” –erstattes av grunnkompetanse Kunnskap om ulike alternative opplæringsløp – hva passer for den enkelte? Kunnskap om mulighet for å oppnå ordinært fagbrev på noe sikt Tidlig info til enkelte elev/foresatte
9
Korleis ta i bruk alternative løp for fleire? Meir informasjon om ordningane Hjelp til å legge til rette for elevar Kompetansehevingstiltak om ordninga
10
IKO Identifisering Kartlegging Oppfølging Modell frå Akershus – satsing frå Oppland fylkeskommune skal være til hjelp for å: identifisere ungdom som på sikt vil kunne få problemer med å mestre videregående skole kartlegge hvilke utfordringer den enkelte ungdom har sikre en systematisk oppfølging av ungdom som sliter sikre nødvendig informasjonsflyt i ungdomsskolen og mellom ungdomsskolen og videregående skole
11
Veien videre…. Kompetanseheving i forhold til IKO modellen Informasjon om rutiner for overgangskjema Fyste steg – arbeid saman etter lunsj Viktig med innspel som vi kan nytte i vidare arbeid
Liknende presentasjoner
© 2024 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.