Nye MSN Audun Giske Channel Manager November 07/08, 2007 msn.no.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Veien videre i kampen mot sosial dumping Svein Oppegaard, direktør for Område arbeidslivspolitikk i NHO. Fellesforbundet, 25. november 2010.
Advertisements

Samhandlingsreformen Tove Karoline Knutsen 3. februar 2010.
1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE.
Forskning.no: Erfaringer med et emnekart-basert nettsted Rådgiver Jon Solberg Norges forskningsråd.
Nye internettsider for Høgskolen i Østfold Resultat fra brukerundersøkelse.
Prosjekt: ”Bistand på ny arena ?” 2011 Hege Nilsen og Anne Liv Engbråten. Habiliteringsteamet for voksne.
Sparebankforeningens årsmøte 2008 Pressekonferanse 8.oktober Adm. direktør Arne Hyttnes.
Web Accessibility Initiativ Eller universell utforming
Copyright Mercell AS 1 Oslo,13. April 2007 Bergen,13. April 2007 Skandinavias største møteplass for innkjøpere og leverandører !
Det er ikke lenger størrelsen det kommer an på!
Personvern: Hvorfor kundene bryr seg? Tor W. Andreassen, PhD Professor.
Av oss kan du forvente service og kvalitet Morgendagens løsning i nettskyen.
Norwegian i sosiale medier Fra kampanjeside på Facebook til omdømmebyggende aktiviteter i flere kanaler.
3.14 X AXIS 6.65 BASE MARGIN 5.95 TOP MARGIN 4.52 CHART TOP LEFT MARGIN RIGHT MARGIN Bruk av streaming og social TV ANFO Knut-Arne.
Salgsteknikker & Sosial media
Stiftelsen Elektronikkbransjen. • Store husholdningsapparater øker mest, med hhv 11 prosent vekst i volum og 14 prosent i verdi. • Innbygging utgjør.
1 Web og sosiale medier Kvinne på Topp 22. September 2008 Sørmarka.
Dyreparken på 300 sekunder.
2 Europass… åpner dører til utdanning og arbeid i Europa Bergen, Kjersti Skjervheim.
Medievaner i 2018 Medievaner i 2018 Good old days Grønt og gratis Modern times Wiki-world.
Leieprisstatistikk for Oslo Markedsleie og gjengsleie for hybler og leiligheter i Oslo 3. kvartal 2009 Leieprisstatistikk for Oslo Utarbeidet av.
Digitale læringsressurser i skolen
Arne Uppheim MSN.  Portal - Nettsted flest bruker mest verden over – både brukere og annonsører.
Foreløpige resultater
Tall og fakta Antall virkestoffer med norsk markedsføringstillatelse.
NRKs Profilundersøkelse NRK Analyse. Om undersøkelsen • NRK Analyse har siden 1995 gjennomført en undersøkelse av profilen eller omdømmet til NRK.
Resultat Q Pressekonferanse Bergen 5. mai 2004.
BarentsWatch Lab Mål, funksjoner og oppgaver - Per-Arne Hoel, nov
Innovate with Office Online Information & creation
Brukerundersøkelsen 2011 NAV Årstad. NAV, Side 2 Hovedkommentarer til resultatene for Hordaland  Brukerundersøkelsen 2011 viser at brukerne.
MILJØ OG KLIMA Ungdomskonferansen MÅLSETTING IGANGSETTE STRAKSTILTAK FOR Å ENDRE HOLDNINGER – vi har ingen tid å miste SETTE FOKUS PÅ LIVSSTIL OG.
Farlig avfall - nasjonale og globale utfordringer Statssekretær Heidi Sørensen Farlig Avfall 2008,
Norges Bank 11 Hovedstyremøte 13. mars Norges Bank 22 Kilde: Statistisk sentralbyrå Vektet median KPI-JAE 20 prosent trimmet snitt KPI Ulike indikatorer.
Norges Bank 1 Hovedstyremøte 1. juli Norges Bank 2 Foliorenten 1) 1) Tidspunktet for rentemøter er markert med kryss. Kilde: Norges Bank.
Norges Bank 1 Hovedstyremøte 26. april Norges Bank 2 Pengepolitisk strategi – Inflasjonsrapport 1/06 Hovedstyrets vurdering er at foliorenten bør.
Institutt for medier og kommunikasjon (IMK) Deltakelseskultur - nye muligheter, nye utfordringer Gunn Sara Enli, førsteamanuensis Innlegg på Norsk Redaktørforenings.
MED KLUBBEN I SENTRUM SOSIALE MEDIER. Hva er sosiale medier Sosiale medier Betegnelse på alle nettsteder der brukerne selv skaper innholdet Blandt de.
Tall og fakta 2008 Legemidler og helsetjeneste Utarbeidet av Legemiddelindustriforeningen (LMI)
Windows Live Messenger Direktemeldingsnettverk Direktemeldingsnettverk Microsoft Messenger 8.0 – X.X Microsoft Messenger 8.0 – X.X En del av Windows Live.
Eiendomsmeglerbransjens boligprisstatistikk Oktober 2010
NYE NETTSIDER Presentasjon på deleFredag 8. februar 2013.
Trond Nedregård Hafslund Telekom AS. Bredbåndstrender “Åpent nett til alle, helst fiber”
Jørn Tore Persen Agenda Nøkkeltall Hva er nytt på web i 2009? Hva gjør VisitOSLO for å bygge trafikk til sine sider? Hvorfor annonsere.
Internett Bydel Vestre Aker Media- og informasjonshåndteringsseminar
SØRUM KOMMUNE Du kan gjøre en forskjell!
Tittel Molent lam aut que et auditas perorum voloremo ommodis ant ommod ut aturiatas et officiaspe rerum voluptat. Digital tilstand 2014 på vei mot kvalitet…
Effektiv nettskriving Slik blir du forstått på nettet.
Strategi for biltrafikkreduserende tiltak i Buskerudbyen
Sosiale medier og kriseinformasjon. «.. en teknologisk nyvinning som har potensial til å endre våre arbeidsvaner. Deltakelse i sosiale nettverk, samarbeid.
Andreas Roos, Product Manager Nettby.no Nettby.no 1.Hva er nettby? 2.Hvordan bruke sosiale medier? 3.Case på Nettby.
BTV Brukerseminar november Lunsj Velkommen Ved Laurent A Mahieu, Salgs, produkt, og markedsdirektør TDC perspektiv.
Innovasjon Norges tilbud til kultur- og opplevelsesnæringene Anne-Mette Iversen.
Barnevernet i Norge - fakta og utfordringer Nina Hjertø Ingebrigtsen, KS tlf: / Anne Jensen, KS
Kulturnæringene i Norge - et regionalt perspektiv med Oppland som eksempel Seminar om kultur/opplevelsesnæringene 17. april 2007 Tinved Kulturhage, Verdal.
Charlie Hooker Kristin Eggum Myrvang Therese Hornsletten.
Status TV-kamper – og framtidige muligheter Knut Kristvang, Direktør TV & Media NFF 10. Mars 2007.
Prosjekt Genisis Hovedoppgave 06/07 Hist, AITeL, Oppgave.
Reklameanalyse av Baneservice
& italian gourmet pizza innen servering av varm mat!
Nyhetskrigen. Uke 46 2, Vinne dagens store sak Nyheter Sport Kultur Underholdning.
Murhuskampanje 2006  TV-reklame  Web-annonsering  Brosjyrer  Webside  Fagpresse-annonsering  Oppfølging.
Klikk for å redigere undertittelstil i malen OM – AV – FOR MANGFOLDIGE MUSUMSBRUKERE ved professor Anne-Britt Gran Oppdragsgivere: Kulturhistorisk Museum,
Sosiale medier Mona Stokke, pedagogisk leder SeLL.
Jernbaneforum Røros- og Solørbanen Utvikling av jernbanetilbudet Røros- og Solørbanen Åpent møte Tynset 18. oktober 2010 Leder Arnfinn Nergård.
«Syns du ikke finns du ikke»
Tips for bruk av sosiale medier
Digital Trend-Watch vol. 1
Gode venner som hjelper andre
Hvor blir det av pengene?
Kreative og kulturbaserte næringer
Utskrift av presentasjonen:

Nye MSN Audun Giske Channel Manager November 07/08, 2007 msn.no

Velkommen til nye MSN.no Underholde, inspirere og engasjere! Ny forside (2,5 millioner unike brukere) Nye kanaler – innhold og design Økt trafikk og brukerengasjement Klarere fokus på kjernemålgruppen Portalen for Messenger-generasjonen… Spesielt aktive nettbrukere Kjernemålgruppe 18-35 år Klarere fokus hovedområder Underholdning Musikk Film Video Underholdning = positivt modus Engasjerte og positive brukere Godt miljø for annonsører Kreative muligheter

3 3

Musikk Interessert i musikk? Konserter Nyheter Anmeldelser Musikkbutikk 4 4

MSN Music 5 5

MSN Film 6 6

Kreative muligheter 7 7

MSN Spesialer 8 8

MSN Video Nytt innhold - nye muligheter Fra sept. 06 til april 07 har bruken av online video i Europa økt med 80 prosent. (Kilde: Jupiter, 3 Screen Audiences Apr 07) Brukergenerert videoinnhold på nettet viser en eksplosiv vekst. Seerne beveger seg fra tradisjonelt tv til nett. Video regnes som den mest ekspansive arenaen for annonsevekst online de neste fire årene. MSN Video Enkel navigasjon – økt tilgjengelighet Kanalnavigasjon uten stopp i video Premium- og lisensiert innhold i kombinasjon med brukergenerert innhold. En rekke nasjonale og internasjonale innholdspartnere. Deling av video i Messenger. Kan brukes på Mac, Firefox, Mozilla. 9 9