Laste ned presentasjonen
Presentasjon lastes. Vennligst vent
PublisertThor Dahl Endret for 9 år siden
2
1964 Magasinet Nyhetsbrev Web 2000 Mobil 2007 2009 MBO Hjemmet Mortensen selger til de ansatte Nettbrett 2010 Web-TV 2011 Byråguide 2013 Event 2012 KAMPANJE milepæler
3
Hvem er vi? KAMPANJE utgir redaksjonelle og kommersielle produkter for medie- og kommunikasjonsbransjen. 1 2 KAMPANJE har en unik markedsposisjon. 3 KAMPANJE er en sterk og tydelig merkevare. 4 KAMPANJEs lesere og brukere er svært lojale.
4
Hvordan KAMPANJE kapitaliserer på denne posisjonen – kommersielt og i utviklingen av nye produkter og tjenester. Ord for dagen
5
Hvordan bruke vår markedsposisjon til å generere nye inntektskilder - samt befeste vår posisjon ytterligere? Problemstilling
6
Strategiprosess vinteren 2013 First things first
7
Hovedfunn KAMPANJE er bransjens møteplass for faglig påfyll og nettverksbygging. 1 2 Det finnes betalingsvilje for produkter som gjør arbeidshverdagen enklere for menneskene i bransjen. 3 Det er viktig for aktørene i bransjen ”å se og bli sett”. Spørsmål: Hvordan kan KAMPANJE både befeste sin posisjon og kapitalisere på denne?
8
Hvordan? 1. kvartal 2014 – Nye kampanje.com lanseres. KAMPANJE Premium (nye produkter og tjenester, betalingsløsning) KAMPANJE Free Web Event November 2013 - EventAppen lanseres. Byråguide November 2013 – Byråguiden prelanseres.
9
Bransjens EventApp OVERSIKT: Kalender som viser alle konferansene i medie-og kommunikasjonsbransjen gjennom året. 1 3 BRUK. Før, under og etter eventene. 2 MER INNHOLD: Selges til andre aktører som også vil tilby Eventappen på deres egne konferanser. Får dermed økt distribusjon og innhold. EventApp
10
Etter event: Arkiv, presentasjoner, notater 3 På event: Sosiale medier, mitt program, notater/bilder om sponsorer, om foredragsholdere 2 Før evnt: Årshjul, program, påmelding. 1
11
Kampanje Byråguide Byråguide
12
Målsetninger: KAMPANJE Byråguide Ta en enda tydeligere posisjon som bransjemøteplass i utvidet forstand. 1 2 Foredle merkevaren og bli enda viktigere. 3 Etablere flere inntektsben for å stå enda stødigere og dermed være mindre avhengig av et volatilt reklamemarked. Byråguide
13
KAMPANJE Byråguide Showroom med dynamisk innhold, samler hele bransjen under ett digitalt tak. 1 3 Gir en fullstendig oversikt over byråene i Norge. 2 Utstillingsvindu for byråene der de kan vise frem eget byrå, cases og menneskene i byrået. Byråguide
14
For byråene Byråguide Byråguiden gir deltakende byråer synlighet og profilering gjennom tagging til Kampanjes arkiv samt en speiling av Byråguiden på forsiden av kampanje.com 1 2 Byråene får en egen og omfattende presentasjonsside i Byråguiden. 3 Forsiden på Byråguiden vil være dynamisk. Byråer som nylig har blitt omtalt på kampanje.com, lastet opp en case eller har en ansatt som har registrert en profil vises på forsiden. 4 Byråene får en unik mulighet til å posisjonere seg i forhold til hverandre.
15
For annonsørene Byråguide Gir annonsørene en unik mulighet til å orientere seg i markedet for PR, medie-, design og reklamebyråer. 1 2 Gjør det enklere for annonsørene å finne rett byrå ift egne behov. 3 Gir en komplett oversikt over byråene, arbeider og ansatte, samt mulighet til å selektere på ulike kriterier som type byrå, geografi, størrelse osv. 4 All informasjon kan hentes på et sted.
16
Oppsummering Byråguide Byråguiden bygger opp under visjonen om å være medie - og kommunikasjonsbransjens møteplass. 1 2 Byråguiden gir KAMPANJE et nytt virksomhetsben å stå på.
17
KAMPANJE Bransjens møteplass – for faglig påfyll og nettverksbygging. Magasinet Web Mobil Event Nettbrett Web-TV Nyhetsbrev Byråguide
18
Hvis dere har spørsmål eller vil vite mer… Ta gjerne kontakt på nina@kampanje.com, eller 913 76 776.nina@kampanje.com Takk for meg…
Liknende presentasjoner
© 2023 SlidePlayer.no Inc.
All rights reserved.