03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo.

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Blogg En blogg kan sammenlignes med en nettbasert dagbok. Her kan du publisere tekst, bilder, videoer. Leserne kan kommentere det du har skrevet i din.
Advertisements

PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
HVA ER ?.
Hvordan bruke Lions medlemsregister?
YouTube Amerikansk nettside Gratis Video og musikk
Hvordan vinne på auksjonene? Ingen fasit, men mange gode triks.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
Opprett avansert nyhetsbrev Oppgave: Opprette et nyhetsbrev med flere underliggende sider. Underliggende sider vil vises med tittel, ingress og ingressbilde.
HVA ER ?.
Hvordan lager du en konto?
Slik kommer du til «Personverninnstillinger»: Logg inn på Facebook.
Årets beste forbedringsgruppe
Tips til profilbilder Bruk et unikt bilde til å representere bedriften. Eksperimenter med forskjellige bilder for å se på responsen Endre toppbildet/bannerbildet.
Sommerkampanje 2011 Spre glede.
Last ned apper fra Google Play (Android) Åpne Internett på din enhet og søk deg inn på siden trykk på Play, som du finner på menylinjen.
En aksjon i regi av NLB. Leseglede er en unik opplevelse som alle bør kunne ta del i.
Kommunekampen -Et trimtilbud med moderne vri. For folk i form til O-VM
© Fairtrade 2010 Project Title sits here Fairtrade-ukene 2013 © Fairtrade 2010.
Salgsteknikker & Sosial media
Geografiprosjekt Uke Innlevering 20.mars kl
KOMMUNIKASJONS- STRATEGI
Forretningsdriften – strategi og muligheter
Klamydiaprosjekt 2012/2013 Evaluering Engø 7. oktober 2013.
Velg sjøveien - medieomtale og annonsering Informasjonssjef Anne Kristin Hjukse Oslo Havn KF.
Arduino For første års elektrostudenter.  Hvem ser du for deg, når du ser for deg en ferdigutdannet ingeniør?  Hva gjør du nå?  Hvorfor ikke akselerere.
Hvordan bruke IKT som kulturbedrift
MINE KJÆRE BARN SPARE STRØM = MER LOMMEPENGER. DERFOR….
Svømmingens Dag Lørdag 8.mai 2010 Svømmingens Dag Aktivitetsdagen for ditt nærområde.
Forsiden til som du møter førstwww.pssi.no.
Oppdatering for Windows Update Windows Update er viktige oppdateringer for din PC. Disse skal i utgangspunktet komme første tirsdag i hver måned, men de.
Vi håper og tror det kommer 4-5
Svømmingens Dag Lørdag 8. mai 2010 Aktivitetsdagen for ditt nærområde Svømmingens Dag lørdag 8. mai.
? Hva er.
Hva er ?. Facebook er et av de mest kjente sosiale medier eller nettsamfunn. Det er en gruppe mennesker som ved hjelp av data (internett) kommuniserer.
Hvordan lager du en konto?
Studentliv - Kurs i PR og markedsføring - Modul 6
”Flyttelasset” Trafikanten + Ruter = Sant April 2012.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
PowerPoint laget av Bendik S. Søvegjarto Konsept, tekst og regler av Skage Hansen.
1 Å tjene skaperen eller skapelsen  Givertjeneste handler om penger ”Gi, så skal det bli gitt dere! Et godt mål, stappet, ristet og overfylt, skal bli.
Informasjonsarbeid Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesårsmøte og inspirasjonsseminar i Hedmark og Oppland 19. – 21. mars 2010.
Bakgrunnsbilder. Dere kan nå administrere bakgrunnsbilde selv gjennom Ressursgallerimodulen Tips: bildet bør ikke være for tungt (inntil kb går.
Onsdag 13. mars Sam Eyde vgs
 Format?  Layout?  Estetikk?  Program?  Visuell kommunikasjon?  Produsere, ikke bare konsumere?  Lage/gjøre, ikke bare se/høre?  Blir elevene.
10 regler for å skrive for web
SOSIALE MEDIA OG WEB Norges bryteforbund Inger Wold.
Sosiale Medier SOSIALE MEDIER ER FREMTIDENS MARKEDSKANAL OG BRUKEN HAR EKSPLODERT DE SISTE ÅRENE VI GJØR DEG SYNLIG I MENGDEN.
Effektiv nettskriving Slik blir du forstått på nettet.
Du er en viktig del av ditt barns språkmiljø
42 år med fellesskap om fysisk aktivitet på arbeidsplassen
KUNST & HÅNDVERKSBLOGG
Lions hjemmeside Slik legger du som hjemmeside- redaktør ut en enkel artikkel Medlemsregistret.
Kommunikasjon og mediehåndtering Europeisk mobilitetsuke Kommunikasjonsrådgiver Bente Tovik.
33-kampanjen Kampanje for Sjøfartsdirektoratet og Redningsselskapet.
Northwind traders Hvem vi er
Velkommen til Knastedekket AS sin «Breisladden 2017»
Informasjonssikkerhet i hverdagen
Å skrive noveller.
Oslo kommune Byrådet Velkommen
Roede-kurslederen på Facebook
Tips for bruk av sosiale medier
Informasjonssikkerhet i hverdagen
Gode venner som hjelper andre
Europeisk mobilitetsuke 2015
Award-konsept.
Tips og triks Slide slettes!
Tips og triks Slide slettes!
Kari Løken, distriktstrener og leder av kommunikasjonskomiteen i D2305
Utskrift av presentasjonen:

03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY

Vi skal finne «The Best of FjordNorway» Gjennom en konkurranse skal vi kåre Vestlandets 10 beste attraksjoner/opplevelser Kampanje vår/sommer 2013 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY

Tekst Vi skal få de som besøker oss til å ta bilder av våre flotte steder og dele sine egne opplevelser. Så skal vi la hele Norge stemme på hva som er det beste vi har å by på. ALLE KAN DELTA! Destinasjonene, innbyggerne og turistene. Kampanjen - en fotokonkurranse Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter INNSAMLING AV BILDER

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Hvordan? Slik deltar du enten du er turist, lokal eller destinasjon: 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet.

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG (MERK) BILDET MED #Bestof #FjordNorway #sted (eks.Preikestolen) Hvordan?

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG BILDE MED #FjordNorway #Bestof #sted 3. DEL BILDE På Instagram og en egen webside Hvordan?

Instagram deler Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Når man deler et bilde, vil alle vennene dine og potensielt deres venner igjen se dette.

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Så vil bildet du har tatt komme opp på en egen webside i et flott galleri.

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Bildet er da også merket

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter HVORDAN FÅ FOLK TIL Å TA BILDER

Plakat Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Plakater

Bordkort Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Kort Bordskilt

Rullerende skjermer Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Nyeste bidrag vises Les mer på fjordnorway.com/bestof

17 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Klær

Vi lager KAMPANJEKIT som lastes ned fra konkurransesiden og som skal brukes til å promotere konkurransen og din egen destinasjon. Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Alle destinasjonene på Vestlandet skal være med • Plakater (A3 / A4 / A5) • Bordkort • Bordskilt • T-skjorter • Buttons • Facebook coverfoto • Facebook post

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter MARKEDSFØRING AV KONKURRANSEN TIL NORGE OG STEMMING

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Coverfoto til Facebook

25 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Banner eksempel

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KONKURRANSESIDEN Hele Norge stemmer 03/22/13FJORDNORWAY

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Forside

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Facebook

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KÅRING OG PUBLIKUMS PREMIER 03/22/13FJORDNORWAY

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Blant de mest populære bildene skal juryen plukke ut «the Best of FjordNorway». De ti vinnerbildene skal representere de fire dimensjonene av FjordNorway; Jury Touch - Spectacular - City - Life

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier SITT EGET BILDE PÅ TIMES SQUARE

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier Klær fra Helly Hansen og lignendeEn fantastisk rundreise til de 10 vinnerstedene. Uansett hvor det måtte være

Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter ER DIN DESTINASJON EN AV VESTLANDETS BESTE OPPLEVELSER? 03/22/13FJORDNORWAY

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Er Din destinasjon en vinner får vi: • DEN ÆREFULLE TITTELEN: «Best of FjordNorway» og rett til å bruke dette i all markedsføring

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY I tillegg får vi: • Et eget Serverdighets-skilt #best of • Best of Fjord Norge markeringer • Profilering av vinnerbildene fra ditt sted i fremtidige kampanjer i inn og utland. • Masse gratis markedsføring gjennom annonser, sosiale medier og PR

Infomøte 8. APRIL 10. MAI 03/22/13FJORDNORWAY Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 20. MAI 15. AUG Startkit online Start kampanje Slutt kampanje Tidslinje Oppfølging av vinner

Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY

03/22/13FJORDNORWAY ER DIN DESTINASON DET BESTE VESTLANDET HAR Å BY PÅ? = Din logo