03/22/13FJORDNORWAY Navn på din destinasjon og Fjord Norge presenterer årets nasjonale Vestlandskampanje Din logo
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY
Vi skal finne «The Best of FjordNorway» Gjennom en konkurranse skal vi kåre Vestlandets 10 beste attraksjoner/opplevelser Kampanje vår/sommer 2013 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY
Tekst Vi skal få de som besøker oss til å ta bilder av våre flotte steder og dele sine egne opplevelser. Så skal vi la hele Norge stemme på hva som er det beste vi har å by på. ALLE KAN DELTA! Destinasjonene, innbyggerne og turistene. Kampanjen - en fotokonkurranse Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter INNSAMLING AV BILDER
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Hvordan? Slik deltar du enten du er turist, lokal eller destinasjon: 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet.
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG (MERK) BILDET MED #Bestof #FjordNorway #sted (eks.Preikestolen) Hvordan?
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY 1. TA BILDE av de beste opplevelsene dine på Vestlandet. 2. TAGG BILDE MED #FjordNorway #Bestof #sted 3. DEL BILDE På Instagram og en egen webside Hvordan?
Instagram deler Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Når man deler et bilde, vil alle vennene dine og potensielt deres venner igjen se dette.
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Så vil bildet du har tatt komme opp på en egen webside i et flott galleri.
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Konkurranseside Galleri Bildet er da også merket
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter HVORDAN FÅ FOLK TIL Å TA BILDER
Plakat Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Plakater
Bordkort Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Kort Bordskilt
Rullerende skjermer Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Nyeste bidrag vises Les mer på fjordnorway.com/bestof
17 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Klær
Vi lager KAMPANJEKIT som lastes ned fra konkurransesiden og som skal brukes til å promotere konkurransen og din egen destinasjon. Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Alle destinasjonene på Vestlandet skal være med • Plakater (A3 / A4 / A5) • Bordkort • Bordskilt • T-skjorter • Buttons • Facebook coverfoto • Facebook post
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter MARKEDSFØRING AV KONKURRANSEN TIL NORGE OG STEMMING
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Annonse Magasin
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Plakater Kort Klær Facebook Møtepunkter Coverfoto til Facebook
25 Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Annonse Banner Startkit Møtepunkter Banner eksempel
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KONKURRANSESIDEN Hele Norge stemmer 03/22/13FJORDNORWAY
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Forside
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Konkurranseside Galleri
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter Sosiale medier Facebook
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter KÅRING OG PUBLIKUMS PREMIER 03/22/13FJORDNORWAY
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Blant de mest populære bildene skal juryen plukke ut «the Best of FjordNorway». De ti vinnerbildene skal representere de fire dimensjonene av FjordNorway; Jury Touch - Spectacular - City - Life
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier SITT EGET BILDE PÅ TIMES SQUARE
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Publikumspremier Klær fra Helly Hansen og lignendeEn fantastisk rundreise til de 10 vinnerstedene. Uansett hvor det måtte være
Tekst Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter ER DIN DESTINASJON EN AV VESTLANDETS BESTE OPPLEVELSER? 03/22/13FJORDNORWAY
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY Er Din destinasjon en vinner får vi: • DEN ÆREFULLE TITTELEN: «Best of FjordNorway» og rett til å bruke dette i all markedsføring
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY I tillegg får vi: • Et eget Serverdighets-skilt #best of • Best of Fjord Norge markeringer • Profilering av vinnerbildene fra ditt sted i fremtidige kampanjer i inn og utland. • Masse gratis markedsføring gjennom annonser, sosiale medier og PR
Infomøte 8. APRIL 10. MAI 03/22/13FJORDNORWAY Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 20. MAI 15. AUG Startkit online Start kampanje Slutt kampanje Tidslinje Oppfølging av vinner
Målsetting Målgrupper Brief Kampanje Konkurranse Elementer Startkit Møtepunkter 03/22/13FJORDNORWAY
03/22/13FJORDNORWAY ER DIN DESTINASON DET BESTE VESTLANDET HAR Å BY PÅ? = Din logo