Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

Award-konsept.

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "Award-konsept."— Utskrift av presentasjonen:

1 Award-konsept

2 Kriterier er forankret i kjedens merkeplattform

3 Merkeoppgave/merkekjerne

4 Visjon

5 Kundeløfte

6 Verdier

7 Årets butikk Omsetningsutvikling i år mot i fjor
Resultatutvikling i år mot i fjor Kundetilfredsindeks – leverer vi kundeløfte og verdier?

8 Årets leder Omsetningsutvikling i år mot i fjor
Resultatutvikling i år mot i fjor Kundetilfredsindeks – leverer vi kundeløfte og verdier? Amfi People servey – leverer vi på verdiene? Rollemodell for sine ansatte Gjøre aktiviteter som inspirerer, samler og engasjerer lokalsamfunnet - merkeoppgaven Leve visjonen - hverdagslykke

9 4 servicehelter 2015 Omsetningsutvikling i år mot i fjor – alle kan påvirke salget Kundetilfredsindeks – leverer vi kundeløfte og verdier? Amfi People servey – leverer vi på verdiene? En god kollega Leve visjonen – hverdagslykke Ta initiativ og bidra til gjennomføring av aktiviteter som inspirerer, samler og engasjerer lokalsamfunnet - merkeoppgaven Des-mars April-juli August-nov Året totalt 2015

10 Årets servicehelt Kåres på bakgrunn av «månedens» servicehelt gjennom et helt år En fet premie!! Kan gjerne tildeles to personer Kåring og hedring på julebordet 28. november 2015

11 Årets servicemedarbeider 2015
Amfi Moss kårer for første gang årets servicehelt🎉 Vi ønsker å gjøre ekstra stas på den eller de som viser utpreget kundeservice og gjør at vårt senter blir foretrukket av kundene basert på en handleopplevelse helt utenom det vanlige.

12 Kriterier Genuint interessert i kunden Bli og hyggelig
God kompetanse om produktene i egen butikk/kafé God forståelse for salgsprosessen "Går en mil ekstra" for at kunden skal bli fornøyd Aktiv jobbing for å gi butikken/kafeen riktig profil og uttrykk God ambassadør for senteret Gode holdninger En hjelpsom, positiv og god kollega Når du ikke kan stemme på deg selv hvem vil du skal bli årets servicehelt? Fortell oss hvem og hvorfor du nominerer nettopp den personen du mener fortjener denne utmerkelsen.

13 Link til kundeundersøkelse på facebook
Kjære kunde Vi trenger din hjelp til å kåre årets servicehelt 2014 på vårt senter. En pris med svært høy anerkjennelse og hvor folkets røst er avgjørende for hvem som blir nominert og tilslutt vinner prisen "Årets servicehelt 2014«. Klikk på linken under for svar som vi trenger innen 18. november 2014. Fortell oss om din positive kundeopplevelse helt ut over det vanlige som du har hatt på vårt senter Hva ga deg den gode følelsen som gjorde at du fikk lyst til å handle og til å komme tilbake ? Hvilken butikk var dette? Hvem var denne personen? Beskriv personen hvis du ikke vet navnet. Takk for ditt engasjement, dette betyr svært mye for senterets utvikling. Vi kommer tilbake med informasjon om vinneren på vår web og facebook i slutten av november. Mvh Jens Olav Jensen Senterleder

14 Stemming internt Vi trenger din tilbakemelding innen 18. November på Mail til Navn, butikk og begrunnelse. En god begrunnelse er svært viktig for at vi skal kunne kåre riktig person som årets servicehelt. Vi gleder oss til å få inn mange herlige historier om flotte mennesker og servicehelter som setter våre kunder øverst på pallen.

15 Jury – 2014

16 Stemming og hedersbevis
Stemming fra folket/kundene gjennom kundeundersøkelse, facebook, kundeklubb, intervjue folk i senteret, lage en pressesak Stemming fra øvrige ansatte – ikke på seg selv eller egen butikk Lage info. plakater som butikkledere kan henge opp på lageret Pressesak – få folket til å stemme på facebook f.eks. Gjøre lokalbefolkningen oppmerksom Årets priser: Lanserer og hedres og årets julebord Bra hovedpremier, den feteste til årets servicehelt – f.eks. en reise/gavekort Innrammede æresbevisninger som kan henge i butikken Legges ut på face Pressesak på hovedvinnere vinnere Månedens pris: Lanseres og hedres på mnd. butikkledermøte og fellesmøte når det er Pin/diplom/??? til mnd. servicehelt til å henge i butikken Bruke tilbakemeldinger fra kunder aktivt i motivasjon til butikkene gjennom året


Laste ned ppt "Award-konsept."

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google