Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle Jærskulen er med i prosjektet Inkluderande barnehage og skulemiljø, pulje 2 i regi av Udir. Januar 2018 – desember 2019 To skular og to barnehagar frå kvar av dei 4 kommunane Inger Bergkastet: Systematisk arbeid for eit trygt og godt miljø for alle: Tysdag 5.februar 13.30- 16.30 Skulane Tysdag 5.februar 18.00 – 20.30 barnehagane + SFO
Haldningar: Vilje + mot Handling Atferd Normer / spelereglar Kompetanse Haldningar: Vilje + mot Verdiar
3. PRINSIPP FOR SKULEN SIN PRAKSIS Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring Samarbeid heim og skule Profesjonsfellesskap og skuleutvikling Definerer område, og korleis ein må jobba i skulen med desse for å ivareta formålet. Eit inkluderande læringsmiljø Undervisning og tilpassa opplæring Samarbeid heim og skule Opplæring i lærebedrift og arbeidsliv Profesjonsfellesskap og skuleutvikling
Inkludering som gjennomgående verdi og prinsipp Meld. St. 19 (2015-2016) – om inkludering Det ligger i barnehagens oppdrag å tilpasse det allmennpedagogiske barnehagetilbudet til barns behov og forutsetninger, også når noen barn har behov for ekstra støtte i kortere eller lengre perioder.
Rammeplan for barnehage Barnehagens verdigrunnlag Ansvar og roller Barnehagens formål og innhold Barns medvirkning Samarbeid mellom hjem og barnehage Overganger Barnehagen som pedagogisk virksomhet Barnehagens arbeidsmåter Barnehagens fagområde
Kapittel 3 Barnehagens formål og innhold Barnehagen skal ivareta barns behov for omsorg Barnehagen skal ivareta barns behov for lek Barnehagen skal fremme danning Barnehagen skal fremme læring Barnehagen skal fremme vennskap og fellesskap Barnehagen skal fremme kommunikasjon og språk Samiske barnehager Andre barnehager med samiske barn
Samarbeid hjem og barnehage Barnehagen som pedagogisk virksomhet Verdigrunnlag Medvirkning Samarbeid hjem og barnehage Barnehagen som pedagogisk virksomhet