BLI KJENT MØTE Luster ungdomsskule

Slides:



Advertisements
Liknende presentasjoner
Veiledning av elever / lærlinger
Advertisements

Skolens verdisyn Elevsyn Lærings- syn Foreldre-samarbeid
VELKOMMEN TIL LONE SKULE. SKULESTART INFORMASJON OM SKULEN GODE RÅD TIL FORELDRE FØR SKULESTART.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og et godt samarbeide mellom hjem og skole fører til: ”Bedre læringsutbytte, bedre selvregulering, bedre trivsel, færre.
FRÅ MELLOMTRINN TIL UNGDOMSTRINN Du ska få en dag i mårå som rein og ubrukt står og med blanke ark og farjestifter tel, ……. FORELDREMØTE FOR 7. TRINN ORSTAD.
Velkommen til foreldremøte 6.klasse. Klassestørrelse  6.klasse: 18 elevar  7.klasse: 7 elevar.
Læringskultur i ditt klasserom -Avhengig av deg som leiar -Korleis du brukar mogelegheitene til å skape ein kultur som støttar og oppmuntrar til læring.
FORELDREKONTAKT MØTE ENGASJEMENT - kan ikkje velje det vekk, med du kan velje grad Mitt barn – følje opp lekse, interessere seg for.
Velkommen til Tu skule Foreldremøte onsdag 1. juni 2016 kl
Foreldre og skole - Forventninger -. Mål for skole/ hjem samarbeid Samarbeid skole/hjem skal bidra til størst mulig læringsutbytte for alle våre elever.
VELKOMMEN TIL FORELDREMØTE. VAKSNE I KLASSEN: Ann Helen Tveit: Kontaktlærar Norsk, matematikk, engelsk, naturfag, samfunnsfag, KRLE, musikk, gym. Andreas.
Skuleovertaking * Bratteberg skule er praksisskule for lærarutdanninga ved HVO. * Skuleåret skal Sæbø skule og Bratteberg skule ha praksisopplæring.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Vel møtt!.  155 elevar dette skuleåret, 81 elevar på småtrinnet og 74 elevar på mellomtrinnet  Rundt 18% framandspråklige  Fleirkulturell skule  17.
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Eigenvurdering og sjølvregulering
Velkomen til informasjonsmøte før skulestart
Velkommen til Tu skule Foreldremøte tysdag 7.februar kl
Velkommen.
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
Utruste til et godt liv gjennom trygghet, kunnskap og humør
Velkommen til Tu skule Foreldremøte måndag 12. juni 2017 kl
Betre læringsresultat vår 2014
Klasseforeldremøte haust 2016
Kunnskapsutvikling gjennom samtaler
Eigenvurdering og sjølvregulering
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
VEKEPLAN FOR 1.KLASSE VEKE 34
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Brukarundersøkjing Fokusområder:
3. trinn, Øyra Vurdering for læring.
Foreldrekontaktar og Fau
VELKOMMEN TIL 8.TRINN HAUSTEN 2017
Foreldremøte 5E Onsdag Velkommen .
Velkommen til foreldremøte
Forventningar til heimen - skulen
Kjære foreldre! Foreldreinvolvering og eit godt samarbeid fører til: «Betre læringsutbyte, betre sjølvregulering, betre trivsel, færre åtferdsproblem,
STORFORELDREMØTE
Pedagogisk kafé Kuventræ skule.
Foreldremøte 6.kl..
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Foreldremøte September 2017.
BTI- Stord kommune.
Vurdering og klage på standpunkt
Skøyenåsen skole Foreldremøte 9 og 10.trinn Tirsdag 5.september 2017.
Velkommen til Teglverket skole! Foreldremøte høsten 2017
Møte for foresatte til høstens 8.klassinger 2018
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
LÆRING FOR DET VIDARE LIV – å høyre til – vårt felles ansvar
Hva kan foreldre gjøre for å bidra til et godt og trygt skolemiljø?
GARNES UNGDOMSSKULE 9. TRINN HAUSTEN 2018.
Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø
Fagfornyelsen i grunnopplæringen og de tre tverrfaglige temaene
Samarbeid hjem – skole (en veileder)
Tilhørighet, kunnskap og glede!
Tverrfaglige tema.
ÅRSPLAN Jostedal barnehage 2018 / 2019 Dette året: «Jorda vår»
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
God læring og gode læringsresultat skal vere vårt varemerke
  Foreldremøte 1D 05.September 2018.
Ta ungdom på alvor. Høyr Rydd/ kva er problemet? Finn løysning
VELKOMEN SOM FØRESETTE TIL 8. TRINN HAUSTEN 2019
NYTT SKULEÅR – NYE MULEGHEITER
Skolehelse-teneste ved Luster ungdomsskule
Bryne skule 4.trinn 2019/2020 Visjon: Me vil gje elevane lyst på livet og evne til å meistra det.
STORFORELDREMØTE
Velkommen til 6C Jeg er ny og noen foresatte/foreldre er ny. Kort presentasjon om hvem vi foreldre/foresatte til.
FORELDREMØTE 5B Sagstad skule hausten 2019.
Velkommen til Foreldremøte – 7.trinn
Utskrift av presentasjonen:

BLI KJENT MØTE Luster ungdomsskule 23. April 2019 Del 1: Felles informasjon føresette og elevar Del 2: Elevar og føresette er delt i grupper – tema: livsmeistring

Leiing Kristin Vee, rektor Mona Kristin Bukve, undervisningsinspektør, rådgjevar Team-leiarar, 8. team; Edmund Øygarden, 9. team; Randi V. Gjeitnes, 10. team; Mona Vik LUS-standard (Sikre meir lik praksis. Nye orden- og åtferdsreglar i fjor. Desse finn du på heimesida – plandokument).

Velkommen til skulen Kart/organisering skulen – forklare 37 8. klassingar til hausten To klassar (14/23) – 3 kontaktlærarar. Avklart til besøk i juni (kl. 12 03.06.19) Overgang frå barneskulen - hospiteringsbesøk Kva er heilt nytt frå barneskulen? Orden og åtferd – påminning/konsekvens Karakterar Kun skriftleg varsel om; fare for ikkje vurderingsgrunnlag i fag, nedsett orden/åtferd

Digital satsing i Luster One Note – organisering, struktur, samhandling, undervegsvurdering, skriving mm Teams – Office 365 (Vekeplanar, undervegsvurdering, innlevering elevarbeid, kalendar med oversikt over innleveringar/prøvar mm. (nb. Dialog elev-føresette) Alle elevane har eigen pc/Surface til bruk på skulen Mobil som digitalt verkty Headset til alle

DIALOG HEIM-SKULE Gjennom Visma Flyt skole (app) På ungdomsskulen kan elevane logge seg på sjølv med sin FEIDE- brukar Fråvær, kroppsøving Vurdering i Visma – eleven si faglege og sosiale utvikling. Førebuing til utviklingssamtalar Heimesida til skulen – aktivitetskalendar mm., trinn-sider, Instagram konto Kontoret, - Kristin; 95759303, Mona K.; 99722349 SU og FAU Ta gjerne ein telefon for mykje!

Kva forventar skulen av deg som elev? At du et frukost At du har med niste At du har med deg dei skulesakene du har behov for (gjeld og gymklede) At du følger orden- og åtferdsreglane At du følgjer med i timane og er godt førebudd til timane At du er aktiv aktivitetsfriminutt At du held innleveringsfristar og har gode rutinar for heimearbeid (øving) At du tek vare på utstyr og materiell At du er inkluderande og syner respekt mot andre elevar og lærarar At du seier frå om du eller andre ikkje har det bra At du får nok søvn (NB! Fortnite) At du gjer ditt beste

Læringstrykk – lesing -uthaldenheit Utfordring – ting vert fort kjedeleg Konkurrerer med den digitale verden – gaming mm Lesing (gutar og jenter) – skule treng hjelp av heimen! Kun i kroppsøving at gutane no scorar betre karaktermessig enn jentene. NB! Det er også kult å vere god til å lære og meistre fag Korleis auke uthaldenheit i skulearbeid Kvifor lekser?

Kva forventar skulen av deg som føresett(e)? At du orienterer deg om eleven si faglege og sosiale utvikling. Ein skal kjenne til; Periodeplan (mål for fag/tema), lekseplan, leselogg, vurdering i teams Delta på to utviklingssamtalar i løpet av året. Eleven blir oppmoda om å vere med på samtalen Møte på arrangement og møter for føresette – være inkluderande Støtte skulen aktivt, snakke positivt om skulen og lærarane Ta opp eventuelle negative erfaringar med lærarar/skulen så snart som råd Være realistiske i høve til borna sine føresetnader og jobbe med å auke ansvar for eige liv og lære (robuste barn)

Forventningar til føresette: Organiserer veka saman med barna og følgje opp skulearbeid. Melde frå til lærar om det er område som er vanskelege. Held fristar – «underskrifter» Sørger for at barna et frukost, møter utkvilte og har med niste Set ramme for nettbruk (døme: Fortnite – 4 timar pr. døgn… ) Støttar opp om leselogg og signerer at eleven har gjort jobben Passar på at barna har det utstyret dei treng (NB! Aktivitetsfriminutt) Snakkar med og korrigerer barna ved evt meldingar frå skulen i høve eleven sin orden og åtferd og evt fråvær Søkjer minst muleg fri og legg feriereiser til skulen sine feriar/elevavspaseringar Er med på å byggje opp respekt for skulen og undervisninga

Kongen sin nyttårstale «Hver enkelt har en mulighet til å påvirke egen og andres følelse av verdi og livsglede… Akkurat ditt smil kan gjøre en forskjell for et menneske du møter på gaten.. Akkurat din omtanke kan utløse nye gode handlinger».

Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skolemiljø Alle elevar har rett til å ha eit trygt og godt skolemiljø som fremjar helse, trivsel og læring. Det er elevane si eiga oppleving av korleis dei har det på skolen, som er avgjerande.

DEN KREATIVE – SKAPANDE ELEVEN Felles opplevingar – gode tradisjonar Elevkveldar (rutinar) Fjelltur, skidag, volleyballturnering Jostedalen tur Leirskule Aktivitetsfriminutt Avslutning 10. trinn Nye valfag Entrepenørskap Kulturelle samlingar Påskelunsj/julelunsj Instagram konto – LUS (facebook grupper organiserer føresette evt sjølv)

FOLKEHELSE OG LIVSMEISTRING Folkehelse og livsmestring som tverrfaglig tema i skolen skal gi elevene kompetanse som fremmer god psykisk og fysisk helse, og som gir muligheter til å ta ansvarlige livsvalg. I barne- og ungdomsårene er utvikling av et positivt selvbilde og en trygg identitet særlig avgjørende. Temaet skal bidra til at elevene lærer å håndtere medgang og motgang, og personlige og praktiske utfordringer på en best mulig måte. Aktuelle områder innenfor temaet er fysisk og psykisk helse, levevaner, seksualitet og kjønn, rusmidler, mediebruk, og forbruk og personlig økonomi. Verdivalg og betydningen av mening i livet, mellommenneskelige relasjoner, å kunne sette grenser og respektere andres, og å kunne håndtere tanker, følelser og relasjoner hører også hjemme under dette temaet.

OPPGÅVE Kva legg de i omgrepet livsmeistring? Føresette: Kva legg du i ordet livsmeistring? Korleis kan de som føresette samarbeide med kvarandre og skulen for å leggje til rette for livsmeistring hjå elevane? Kva ynskjer de at skulen skal setje fokus på? Elevar: Korleis kan de jobbe med dette som elev i ein klasse? Kva er viktig for deg som elev når det gjeld å meistre livet, kvardagen?

LÆRING FOR DET VIDARE LIV – å høyre til – vårt felles ansvar Å høyre til - av Jan-Magnus Bruheim Vondt er av alle andre  bli trakka på og trengd Men vondare å veta  at du er utestengd Det er så mangt i livet  du ventar deg og vil Men meir enn det å vera  er det å høyre til