Presentasjon lastes. Vennligst vent

Presentasjon lastes. Vennligst vent

LÆRING FOR DET VIDARE LIV – å høyre til – vårt felles ansvar

Liknende presentasjoner


Presentasjon om: "LÆRING FOR DET VIDARE LIV – å høyre til – vårt felles ansvar"— Utskrift av presentasjonen:

1 LÆRING FOR DET VIDARE LIV – å høyre til – vårt felles ansvar
ROBUSTE BARN VAKSNE SOM STØTTESPELARAR VELKOMMEN-MØTE – ELEVAR 8. TRINN 2018/2019 MED FØRESETTE

2 Leiing Kristin Vee, rektor Mona Kristin Bukve, undervisningsinspektør
Gunn Beate Thorsnes Lefdal, rådgjevar Team-leiarar, 8. team; Edmund Peder Øygarden, 9. team; Randi Vikhagen Gjeitnes, 10. team; Mona Vik Kontaktlærarar: 8A – Stine Solvi (15 elevar) 8B – Atle Thomassen, Ina Berteig (24 elevar) Eitt trinn – samarbeid (vurdere evt endringar utover hausten)

3 Utviklingsarbeid Utviklingsplan LUS 2018-2019 Byggjer på kommunal plan
IKT Leseplan (signert leselogg – sak i FAU) – U-prisen (9. trinn dette skuleåret) (og skriveplan?) Tilpassa opplæring UIU – Ungdomstrinn i utvikling – vidareføring Luster som språkkommune Læringsmiljøprosjekt

4 Språkkommune 2017-2018 Nasjonal satsing Gjeld både barnehage og skule
Einaste kommune i Sogn Tilskot til kompetanseheving og nettverk Skal utarbeida kommunal lese- og skriveplan Alle lærarar er lese- og skrivelærarar Sentrale tema: Språkutvikling, overgangar, språkvanskar, norsk som andrespråk, gutar og lesing

5 Digital satsing i Luster
One Note/Teams – organisering, struktur, samhandling, undervegsvurdering, lekseplanar, innlevering elevarbeid mm. NB! Eleven har sjølv eit ansvar Visma flyt skole. Foreldrepålogging/elevpålogging: digital meld. bok, føre fråvær, erstatte «ranselpost», undervegsvurdering (førebuing til utviklingssamtale), merknader mm (Også ei førebuing til vgs- der Skolearena er i bruk). LUS-standard; VismaVurdering På 2 år har me investert i ca 100 nye datamaskiner/Surface til elevane (8. trinn får bruke av desse nye maskinene til hausten). Headset til alle, betre tilgang på lydbøker (Lydhør app). Bruk av mobil i undervisning/faglege aktivitetar på skulen Utprøving av digitale ressursar, som Campus Increment, Kikora, Relemo mm

6 MOBILFRI SKULE Praksis i dag Kvifor? Sosiale medier Nettvett
Ordens- og åtferdsreglar (kommunale og lokale)

7 DIALOG HEIM-SKULE Gjennom Visma Flyt skole - meld. via mobil, mail (digital meldingsbok) Nr. til kontaktlærar på vekeplan Fråvær generelt (reglar), kroppsøving (krav ift fråvær) Vurdering i Visma/Teams mm – eleven si faglege og sosiale utvikling Heimesida til skulen – aktivitetskalendar mm., trinn-sider (lekseplan, periodeplanar). NB! Denne sida er mindre aktiv Kontoret, - Kristin; Mona K.; Ta gjerne ein telefon for mykje!

8 LUS-STANDARD – Tema:Skule-heim og Bruk av merknader, Orden- og åtferdskarakter
Kontakt heim /skule – foreldremedverknad Føresette må orientere seg på skulen si heimeside, generell informasjon. Utover dette skal ein kjenne til; Periodeplan (mål for fag/tema), Lekseplan, Aktivitetsplan. Føresette får invitasjon til to utviklingssamtalar i løpet av året. Eleven blir oppmoda om å vere med på samtalen. Alle trinn har felles foreldremøte på hausten. Alle trinn har ein foreldrekveld i løpet av året. Faglærar har ansvar for å formidla informasjon til kontaktlærar som har hovudansvar for samarbeidet med heimen. Alle meldingar om fråvær og andre avvik må kunne dokumenterast skrifteleg (meldingsbok eller mail). Lekser Kvar faglærar har ansvar for å skrive inn lekser i sitt fag, og skriv merknad i merknadsboka om det ikkje er gjort. Etter 3 gonger blir det teke kontakt med heimen. Heimen har ansvar for å følgje opp lekser. Melding i Visma om det er område som er vanskeleg. Lekseplan: Skal vere ferdig kl 9.00 torsdag. Kontaktlærar har ansvar for at han blir delt ut og lagt på heimesida. Foreldremedverknad Det er viktig at heim og skule samarbeider for å stimulere til lærelyst hjå elevane. Sjå «Den kommunale leseplanen» på skulen si heimeside. Vurdering i Visma Føresette skal halde seg orientert om eleven si faglege og sosiale utvikling gjennom Visma. Føresette skal saman med elev gjennomgå vurdering som vert gjeve.

9 Merknader Ordens- og åtferdsreglar
Nye reglar ut på høyring i vår – gjeldande frå oppstart nytt skuleår Det kommunale reglementet er «paraplyen» Det lokale for LUS gjeld som utfyllande reglar Sterk elevinvolvering i etablering av nye reglar Mål: skape meir lik praksis Kva er orden – kva er åtferd? Føresette ikkje klagerett på merknad – dette er meint som ei påminning Dersom eleven står i fare for å få nedsett ordens- og/eller åtferdskarakter skal føresette ha skriftleg varsel

10 VURDERING - nytt: karakterar
VFL – Vurdering for læring Undervegsvurdering Eleven involvert i eiga vurdering Læringskamerat Skala 1-6 Elevens læringspotensiale – eigne mål – indre motivasjon Rett på skriftleg varsel om fare for at det ikkje er grunnlag for vurdering (ikkje skriftleg varsel om eleven har gått ned frå 5-3, men dialog undervegs er alltid bra) Gjere eleven robust i å takle dette med å bli «målt» (læringstrykk) – måle sin eigen utvikling

11 ARBEID MED DET SOSIALE MILJØET
Læringsmiljøprosjekt Kartlegging §9A – elevane si arbeidsmiljølov. Endring i lov Nettmobbing (døme: Jodel, facebook grupper mm) Foreldra som rollemodellar (krav, forventningar) Friminutt – Miljøkoordinator si rolle. Ordning dette skuleåret med bordplassering Elevkveldar (ansvar for foreldre) UNIK-gruppe (muleg oppstart) Krav/forventningar Læringskamerat

12

13 Nulltoleranse mot mobbing - nytt regelverk om skulemiljø
Alle elevar har rett til å ha eit trygt og godt skulemiljø som fremjar helse, trivsel og læring. Det er elevane si eiga oppleving av korleis dei har det på skolen, som er avgjerande.

14 NY DEFINISJON PÅ MOBBING
«Mobbing av barn er handlinger frå vaksne og/eller barn som hindrer opplevelsen av å høre til, å være en betydningsfull person i fellesskapet og muligheten til medvirkning».

15 Skulen skal følgje med på at elevane har det det trygt og godt på skolen gripe inn og stoppe det med ein gong, dersom det er mogleg seie frå til rektor undersøkje det som har skjedd lage ein plan med tiltak Dersom ein elev opplever å bli mobba eller krenkt av ein lærar eller andre som jobbar på skolen, har skolen eit ekstra ansvar for å følgje opp sak.

16 Melde saka til fylkesmannen
Dersom du meiner at skolen ikkje har gjort nok for å stoppe krenkingar, kan du melde saka til fylkesmannen. Først må du ha teke opp saka med rektor på skolen. Det må ha gått minst ei veke frå du tok opp saka med rektor. Saka må gjelde skolemiljøet på den skolen eleven går på no. Er det helt spesielle tilfelle, kan du uansett ta kontakt med fylkesmannen. Fylkesmannen skal finne ut om skolen har gjort jobben sin, og bestemme kva skolen skal gjere for at eleven får det trygt og godt på skolen.

17 Nullmobbing.no På nullmobbing.no finn du informasjon om
kva for rettar elevar og foreldre har kva ein kan gjere dersom ein opplever mobbing kven ein kan ta kontakt med korleis melde frå om mobbing  

18 DEN KREATIVE – SKAPANDE ELEVEN
Felles opplevingar – gode tradisjonar Turar på trinnet, skidag, volleyballturnering (Mål: alle skal kunne delta, fysisk helse) Jostedalen tur (8. trinn) Leirskule (9. trinn) Aktivitetsfriminutt – (fysisk aktivitet kvar dag) Avslutning 10. trinn (topp-tur?) Varierte valfagstilbod (eks søknad på Innsats for andre…) Entrepenørskap Kulturelle samlingar Påskelunsj

19 DET ROBUSTE BARNET Folkehelse og livsmeistring (Ludvigsen-utvalet)
Ungdata, gode tal – likevel aldri vore så mange unge som har psykiske vanskar Læringstrykk – men i tilpassa grad Være trygg heime, slippe å ta «voksen-ansvar» Korleis jobbe saman heim-skule for å ruste barnet til framtida?

20 Så til slutt litt diverse
Skulemelk – Skolelyst.no Lekseplanar – Periodeplanar – oppfølging Fysisk aktivitet – (nesten i mål – 1 t pr. dag) Døme: tur til Jedlene.. Elevfrie fredagar – 6 pr. skuleår Mat Søvn Dagsrytme – gaming Eit råd: å høyre til – oppgåver/forventningar (ikkje få privatisere sin verden) Velkomen på besøk 4. juni – god vår/sommar og velkommen til LUS til hausten.


Laste ned ppt "LÆRING FOR DET VIDARE LIV – å høyre til – vårt felles ansvar"

Liknende presentasjoner


Annonser fra Google